Komunikaty PR

Najbardziej pożądane skórzane worki od polskiej marki

2020-08-24  |  11:34
Biuro prasowe

Tej jesieni na ulicach będą królować worki. To nie tylko stylowy, ale też bardzo praktyczny model torebki, do którego przekonuje się coraz więcej kobiet. Te unikalne, wykonane ze skóry w swojej kolekcji posiada polska marka Kulik. W jaki sposób łódzkie projektantki podeszły do trendu?

Trzy sposoby na worek

Pojemna, ale i oryginalna torba to podstawa, gdy do pracy trzeba wziąć drugie śniadanie czy kosmetyczkę, a przy tym prezentować nienaganny styl. Panie, które nie wyobrażają sobie wyjścia z domu bez zabrania kilku większych przedmiotów, zdecydowanie powinny zwrócić uwagę natorebki typuworki. Łódzka marka Kulik proponuje modele, które można nosić na trzy sposoby: jak plecak, na ramieniu lub w dłoni. Są wzbogacone o dwie kieszenie z przodu i z tyłu, które pomieszczą wiele skarbów. Dodatkowo, ich estetyczne wykonanie i ciekawe wzory wpływają na pożądanie wśród najbardziej modowych trendsetterek!

Kamel, a może czerń?

Worki Kulik są wykonane z najwyższej jakości, garbowanej roślinnie włoskiej skóry. Z myślą o miłośniczkach klasyki, projektantki stworzyły modele w pięknym kamelowym odcieniuoraz w kolorze czarnym. Dbałość o każdy detal i autorskie podejście do fasonu, który w modzie istnieje przecież od wielu lat, to cechy, które wyróżniają kolekcje łódzkiej marki. Minimalistyczny worek Kulik został wzbogacony o kontrastujące paski boczne, co dodaje mu charakteru i wyróżnia go spośród innych projektówdostępnych na rynku.

W stylu glam

W kwestii dodatków zamiast na klasykę stawianie na oryginalność jest jak najbardziej trafnym wyborem. Fankom przyciągających wzrok akcesoriów, z całą pewnościądo gustu przypadnie połyskujący worekw odcieniu silver. To absolutny must have dla wszystkich kobiet ceniących styl glam chic, które lubią bawić się modą, a przy tymprzywiązują wagę do najwyższej jakości wykonania. Ten model urozmaici każdą, nawet najprostszą stylizację.

Najmodniejsza faktura 

Tłoczenie we wzór pytona to jeden z najgorętszych trendów ostatnich lat. Szczególnie efektownie prezentuje się on w odcieniu jet black i czekoladowego brązu. Co ciekawe, to właśnie po ten model najchętniej sięgają klientki marki. Doskonale sprawdzi się on zarówno w pracy, jak i podczas weekendowego spotkania ze znajomymi. Maksymalna funkcjonalność w połączeniu z minimalistyczną formą sprawia, że jeśli choć raz sięgnie się po worek Kulik, ciężko będzie go zamienić na cokolwiek innego!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Wakacyjny pop-up Converse wraca Biuro prasowe
2024-07-01 | 11:30

Wakacyjny pop-up Converse wraca

Converse wie, że lato to czas relaksu i zabawy. Pop Up marki to świetna strefa chillu, gier, spotkań, warsztatów i wydarzeń specjalnych, których kalendarz obfituje
Moda Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk
2024-06-28 | 01:00

Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk

Jakie są trendy w modzie męskiej na obecny sezon wiosna/lato 2024? Magdalena Szawel: Sezon wiosna/lato 2024 to w modzie męskiej mieszanka ponadczasowej klasyki, reinterpretacji
Moda Kazar Care x woshwosh
2024-06-27 | 14:45

Kazar Care x woshwosh

W wyniku tej współpracy powstała nowa, innowacyjna usługa Kazar Care x woshwosh – abonament na  czyszczenie butów, która jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.