Najlepsze rozgrzewające napoje tylko w Costa Coffee

Nie ma chyba nic lepszego w chłodny jesienno-zimowy wieczór od pysznego, aromatycznego i przyjemnie rozgrzewającego napoju. W tym okresie szczególnie często myślimy o tym, by po prostu położyć się pod kocem i odpocząć z kubkiem gorącej herbaty. Swoje ulubione propozycje znajdziesz w Costa Coffee! Odkryj kultowe, rozgrzewające napoje – Herbatę Zimową i Cydrowy czar, dostępne w kawiarniach. Zamów je na wynos lub poprzez aplikację Uber Eats prosto do Twojego domu i rozsmakuj się w zimowych przyjemnościach już dziś.
Kuszące bogactwo smaków
Zafunduj sobie chwilę wytchnienia po całym dniu i zanurz się w smakowej uczcie dla zmysłów. Poznaj propozycje, które podgrzeją atmosferę w mroźne dni i pozwolą zapomnieć o codziennych troskach. Właśnie teraz do oferty Costa Coffee powróciły uwielbiane przez wielu rozgrzewające napoje w sam raz na popołudniowy relaks. Herbata zimowa z suszoną żurawiną, imbirem, rozmarynem, miodem, pomarańczą lub grejpfrutem to wysublimowane połączenie smaków, które zachwyci wszystkich koneserów delikatnym charakterem ziołowo-owocowych dodatków przeplatanym egzotyczną nutą imbiru i orzeźwiającym aromatem cytrusów. To propozycja, która od razu poprawia humor!
Na spróbowanie czeka również wyczekiwany, rozgrzewający hit - Cydrowy czar, czyli jedyna w swoim rodzaju kompozycja rozgrzewającego jabłkowego napoju, doprawiona korzenną nutą cynamonu i anyżu oraz przystrojona plasterkiem pomarańczy. Głębia owocowego smaku, podkreślona intrygującym aromatem orientalnych przypraw tworzy intrygujące połączenie, któremu naprawdę trudno się oprzeć!
Czas na relaks
Pozwól sobie na chwilę słodkiego odpoczynku, który doładuje Twoje baterie na czekające Cię nowe wyzwania. Odkryj smaki, które inspirują i daj się uwieść wyjątkowym rozgrzewającym napojom ze Świątecznej Kampanii Costa Coffee. Zapraszamy do naszych kawiarni już dziś! Wszystkie propozycje czekają na Ciebie na wynos w oryginalnych kubeczkach z zimowym motywem. Dodatkowo, możesz je zamówić w aplikacji Uber Eats.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.