Komunikaty PR

Najpierw Mango, później Primark. Oto nowe marki w Magnolia Park

2023-05-25  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Kultowa odzieżowa marka z Barcelony – Mango i wyczekiwany przez klientów irlandzki Primark – to dwie nowe marki w Magnolia Park. Mango otwiera swój salon jutro. Premier Primarka już wkrótce.

Otwarcie salonu Mango zaplanowane zostało właśnie na piątek, 26 maja. Będzie to jedyny sklep tej marki we Wrocławiu. Mango działa na rynku modowym blisko 40 lat i obecnie posiada 3 tysiące sklepów w ponad 110 krajach na całym świecie. Oferuje m.in. ubrania z naturalnych tkanin na każdą okazję, a także będące w trendach dodatki - torebki, apaszki, buty czy biżuterię. W ubraniach Mango gustują również znane gwiazdy takie jak Katie Holmes, Sienna Miller, Magot Robbie czy Gigi Hadid. Sukienki tego brandu nosi również księżna Kate. Marka chętnie współpracuje ze słynnymi aktorkami, które tak jak Penelope Cruz, brały udział w kampaniach reklamowych firmy.

Spełniające oczekiwania klientów - to właśnie takie brandy przyciąga do siebie Magnolia Park. Mango to jedna z najpopularniejszych marek sieciowych i jesteśmy dumni, że jako jedyni we Wrocławiu możemy oferować stacjonarnie asortyment tej hiszpańskiej marki dla Dolnego Śląska – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor Magnolia Park.

Salon Mango w Magnolia Park zostanie otwarty na parterze, w sąsiedztwie sklepów Nike oraz Mohito i będzie miał niemalże 600 mkw. powierzchni. Marka otworzy sklep w nowym koncepcie inspirowanym stylem śródziemnomorskim – wnętrze będzie jasne, a dodatki dopełniające całość zostaną wykonane z naturalnych materiałów.

Mango dołączy do marek, które w maju zostały nowymi najemcami Magnolia Park. Są to: Kameleon Studio Mody (na pierwszym piętrze) z modnymi ubraniami dla kobiet w zróżnicowanej rozmiarówce od 34 do 54 oraz polski butik z odzieżą i dodatkami dla kobiet - FEME (również na pierwszym piętrze) oferujący co sezon 300 nowych modeli sukienek, żakietów, spodni, spódnic i bluzek.

Ponadto marka H&M poszerza swoją ofertę w Magnolia Park. Już teraz klienci mogą zrobić zakupy na dodatkowych 250 mkw. powierzchni najmu na parterze w nowym H&M Home, który znany jest z szerokiego asortymentu dodatków do domu będących odzwierciedleniem najnowszych trendów wnętrzarskich. W najbliższych dniach, o dodatkowe ponad 80 mkw., na pierwszym poziomie zostanie rozbudowany także dział damski.

Pierwszy Primark na Dolnym Śląsku

Jeszcze w tym roku w Magnolia Park otworzy się znana irlandzka marka Primark, działająca na światowym rynku od ponad 50 lat. Będzie to pierwszy sklep na Dolnym Śląsku. Obecnie w centrum handlowym trwają prace adaptacyjne mające na celu przygotowanie lokalu pod dwupoziomowy salon o łącznej powierzchni najmu ponad 5300 mkw. Asortyment tej marki to odzież damska, męska i dziecięca, a także kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowe i akcesoria. Primark jest ceniony nie tylko za podążanie za najnowszymi trendami modowymi, ale też za atrakcyjne ceny produktów. Marka stawia także na zrównoważony rozwój, a obecnie blisko połowa wszystkich ubrań Primark zawiera materiały pochodzące z recyklingu.

Sklep będzie zlokalizowany niedaleko wejścia głównego od strony ulicy Legnickiej. Obecnie lokal jest zasłonięty kolorową ścianką, na której można zrobić sobie ciekawe selfie. 

Obecność tak znanej i popularnej na całym świecie marki w Magnolia Park to potwierdzenie faktu, że jesteśmy galerią pierwszego wyboru dla większości sieci handlowych, które decydują się na otwarcie swoich pierwszych salonów na Dolnym Śląsku – podkreśla Joanna Sawośko-Duda.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.