Komunikaty PR

Najpopularniejsze mity o smart home

2020-12-19  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Kupniewska
Grupa FLPR

ul Powstańców Śląskich 50
53-333 Wrocław
kinga.kupniewska|flpr.pl| |kinga.kupniewska|flpr.pl
535 000 790
www.flpr.pl
Do pobrania EZVIZ ( 0.05 MB )

Wokół technologii smart home zdążyło narosnąć sporo mitów. Wielu osobom wydaje się, że są to produkty bardzo skomplikowane w obsłudze w nieosiągalnych cenach. Czas więc rozprawić się z najpopularniejszymi mitami na temat inteligentnych rozwiązań.

 

Mit nr 1 - Smart home jest drogi

 

Do inteligentnych urządzeń możemy zaliczyć między innymi różnego rodzaju czujniki wrażliwe na otwieranie okien, szuflad czy drzwi, a także inteligentne gniazdka, które pozwalają sterować elektronicznymi urządzeniami w całym domu. Wśród takich produktów znajdziemy również smart kamery zewnętrzne oraz wewnętrzne.  Najczęstszym zarzutem kierowanym w stronę tych rozwiązań jest ich rzekomo wysoka cena. Nic bardziej mylnego. Obecnie nowinki technologiczne można dostać w bardzo przystępnych kwotach. Producenci oferują wiele rozwiązań — od tych podstawowych, z niższej półki cenowej, po zaawansowane opcje. Warto mieć też na uwadze, że pieniądze, które zainwestujemy na przykład w inteligentne gniazdka, zwrócą się choćby w postaci mniejszych rachunków za prąd.

 

Mit nr 2 - Inteligentne rozwiązania są skomplikowane w obsłudze

 

Inteligentne rozwiązania powstały po to, aby ułatwiać nam życie, a nie je utrudniać. To jedno z najważniejszych założeń inteligentnego domu. Producenci dołożyli więc wszelkich starań, aby były nie tylko proste w montażu, ale również intuicyjne w obsłudze. W przypadku marki Ezviz zyskujemy dostęp do wszystkich urządzeń z poziomu jednej, darmowej aplikacji. Dzięki temu możemy obsługiwać urządzenia również zdalnie, będąc daleko od domu.

 

Mit nr 3 - Smart rozwiązania zagracają przestrzeń

 

Jedną z obaw konsumentów jest myśl, że instalacja wiąże się poprowadzeniem dodatkowych kabli czy podłączeniem nowego gniazdka. Wbrew pozorom inteligentne urządzenia nie muszą wypełniać wszystkich zakamarków mieszkania. Ich zadaniem jest sprawienie, aby nasze życie było dużo łatwiejsze niż dotychczas. Producenci zadbali więc również o ten aspekt. Na rynku możemy dostać w pełni bezprzewodowe urządzenia, dzięki czemu mamy pełną swobodę wyboru miejsca montażu. Kamera C3A od marki Ezviz dzięki wydajnej baterii działa bez ładowania nawet 3 miesiące. Po podłączeniu do stacji bazowej W2D czas jej działania wydłuża się o kolejny kwartał. To oszczędność nie tylko czasu, ale też pieniędzy. Producenci zadbali również o to, by design wkomponował się w wystrój mieszkania.

 

Mit nr 4 - Systemu nie można zamontować w dowolnym momencie

 

To oczywiście fałsz! W dowolnym momencie możecie zdecydować się na wprowadzenie do swojego domu inteligentnych urządzeń. Taka decyzja nie powoduje większych utrudnień w montażu.

 

Mit nr 5 - Smart home jest tylko dla właścicieli domów jednorodzinnych

 

Dość często spotykamy się z błędnym przekonaniem, że ta technologia przeznaczona jest tylko dla mieszkańców domków jednorodzinnych. To kolejny mit. Rozwiązania smart home można zainstalować zarówno w szeregówce, bloku, starej kamienicy, nowoczesnym apartamencie, jak i malutkiej kawalerce. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zainstalować je w siedzibie prowadzonej firmy.

 

 

Jak widzicie, wiele obaw związanych z inteligentnym domem jest nieuzasadnionych. W rzeczywistości głównym celem tych urządzeń jest sprawienie, aby Wasz dom stał się bezpieczny, wygodny i skrojony na miarę Waszych potrzeb.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grupa FLPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Różnorodność to nasza siła! – miesiąc diversity w MediaMarkt Biuro prasowe
2024-06-17 | 11:30

Różnorodność to nasza siła! – miesiąc diversity w MediaMarkt

W ramach miesiąca różnorodności, pracownicy centrali MediaMarkt mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu Stacja - Edukacja. Jego celem było umożliwienie pracownikom doświadczenia,
IT i technologie Triumf Eduscho na TikToku – wykorzystanie trendów i nowoczesnych narzędzi
2024-06-13 | 10:25

Triumf Eduscho na TikToku – wykorzystanie trendów i nowoczesnych narzędzi

Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho – kawy, która na początku bieżącego roku zadebiutowała na polskim rynku, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście
IT i technologie Polska premiera Cecotec EnergySilence 8050 Skyline Smart
2024-06-12 | 16:15

Polska premiera Cecotec EnergySilence 8050 Skyline Smart

Premierę na polskim rynku ma wentylator Cecotec EnergySilence 8050 Skyline Smart, który ma dotykowy wyświetlacz LED, pilot, 12-godzinny timer, a także 3 tryby pracy i regulację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary

Sprzedaż podrobionych produktów to jedno z najczęstszych oszustw w sieci. Z badań EUIPO wynika, że 14 proc. konsumentów w Polsce celowo kupiło podróbkę, a połowa miała problem z określeniem oryginalności zakupionego produktu. Klientom z pomocą idą sklepy internetowe. W ubiegłym roku technologie stosowane przez Amazon zablokowały globalnie sprzedaż 7 mln nieautentycznych towarów. Organizacje konsumenckie apelują z kolei do konsumentów o ostrożne podejście do niewiarygodnie niskich cen i zwracanie uwagi na detale.

Nauka

Uzdolnione psy tworzą złożone obrazy sensoryczne przedmiotów podobnie jak człowiek. Odkrycie może ułatwić badania nad talentem u ludzi

Naukowcy z Budapesztu zbadali grupę utalentowanych psów, które w odróżnieniu od większości swojego gatunku potrafią przyswoić nazwy ulubionych zabawek. Badanie przeprowadzone w ramach Family Dog Project dowodzi, że te psy mogą tworzyć obrazy mentalne przedmiotów – umieją powiązać nazwę danej zabawki z jej zapachem czy kształtem. To pierwsze na świecie badanie, które udokumentowało przypadki talentu u gatunku innego niż człowiek. Badanie może stanowić punkt wyjścia do lepszego zrozumienia tego, w jaki sposób tworzy się talent u ludzi.