Największy wybór okularów Ray-Ban i Oakley
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Butik Optique nieustannie rozwija swoją sieć salonów optycznych. Od połowy maja marka zaprasza do odwiedzania swojego nowego sklepu w Centrum Handlowym Blue City.
W Butik Optique Blue City klienci znajdą starannie wyselekcjonowane oprawy najlepszych marek oraz największy w Warszawie wybór okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych marek Ray-Ban i Oakley. W salonie są przeprowadzane kompleksowe badania wzroku przy użyciu nowoczesnego gabinetu firmy Essilor, a doświadczony personel pomaga dobrać odpowiednie soczewki kontaktowe, szkła oraz oprawy, aby dawały zarówno lepsze widzenie jak i lepszy wygląd.
- „Lepsze widzenie & lepszy wygląd” to nasze motto. W Optique wierzymy, że
w okularach każdy może nie tylko lepiej widzieć, ale i lepiej wyglądać, więc skupiamy sią na dostarczeniu naszym klientom wartości w obu tych obszarach. Naszymi wyróżnikami są wiedza i doświadczenie, zaangażowanie, najwyższej jakości sprzęt do pomiaru wzroku oraz miła i przyjazna atmosfera – mówi Krzysztof Machnicki, prezes zarządu Glaser Group Sp. z o. o., właściciela marki Butik Optique.
Butik Optique zajmuje w Blue City 79 mkw. i znajduje się na poziomie -1, tuż przy salonie EMPIK.
Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?
Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.