NEONET z tytułem Firma Przyjazna Klientowi
NEONET, jako jedyna sieć elektromarketów w Polsce, została nagrodzona znakiem „Firma Przyjazna Klientowi 2020”, osiągając indeks na poziomie aż 93%. Tytuł FPK został przyznany na podstawie ocen konsumentów korzystających z usług firmy.
Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało zrealizowane na próbie 616 osób, które w ostatnich miesiącach zrobiły zakupy w sieci NEONET. Klienci byli pytani m.in. o gotowość do rekomendacji, jakość obsługi, podejście do klientów czy też proces zakupowy. W każdym z tych obszarów firma osiągnęła wynik powyżej 91%, czyli o ponad 20% więcej, niż jest wymagane do uzyskania pozytywnej certyfikacji. Na podstawie wyników badania Kapituła Programu podjęła decyzję o przyznaniu NEONET Godła Firma Przyjazna Klientowi 2020, co oznacza tym samym dołączenie marki do wąskiego grona przedsiębiorstw, które szczególnie dbają o jakość obsługi klientów i dobre relacje na linii pracownik-klient.
- Przyznanie nam tytułu „Firmy Przyjaznej Klientowi 2020” to dla nas ogromne wyróżnienie. Szczególne podziękowania kierujemy do naszych klientów, bo to oni byli w tym badaniu jurorami i docenili naszą pracę oraz profesjonalną obsługę, jaką świadczymy na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że fachowe doradztwo jest ważnym elementem dla konsumentów zainteresowanych kategorią RTV i AGD, dlatego tym bardziej cieszymy się, że znaczna część klientów wymieniła ten aspekt jako kluczowy i ułatwiający realizację planowanego zakupu w naszych sklepach. Oczywiście, nie planujemy spoczywać na laurach i nieustannie dążymy do dalszego podnoszenia poziomu satysfakcji naszych klientów – mówi Tomasz Siedlecki, Członek Zarządu ds. Marketingu i Handlu NEONET.
Przynależność do grona Firm Przyjaznych Klientowi, to nie jedyne wyróżnienie otrzymane w ostatnim czasie przez NEONET. Sklep został także doceniony przez konsumentów robiących zakupy w internecie, dzięki czemu w październiku 2020 roku, serwis Ceneo przyznał firmie Tytuł Zaufany Sklep 2020, który również jest przyznawany na podstawie opinii użytkowników doceniających dobrą obsługę również w zakresie e-commerce.
NEONET to wywodząca się z Wrocławia, jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM. Firma obsługuje klientów przez sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych oraz sklepy internetowe www.neonet.pl i www.neo24.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.