NEONET z tytułem Firma Przyjazna Klientowi
NEONET, jako jedyna sieć elektromarketów w Polsce, została nagrodzona znakiem „Firma Przyjazna Klientowi 2020”, osiągając indeks na poziomie aż 93%. Tytuł FPK został przyznany na podstawie ocen konsumentów korzystających z usług firmy.
Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało zrealizowane na próbie 616 osób, które w ostatnich miesiącach zrobiły zakupy w sieci NEONET. Klienci byli pytani m.in. o gotowość do rekomendacji, jakość obsługi, podejście do klientów czy też proces zakupowy. W każdym z tych obszarów firma osiągnęła wynik powyżej 91%, czyli o ponad 20% więcej, niż jest wymagane do uzyskania pozytywnej certyfikacji. Na podstawie wyników badania Kapituła Programu podjęła decyzję o przyznaniu NEONET Godła Firma Przyjazna Klientowi 2020, co oznacza tym samym dołączenie marki do wąskiego grona przedsiębiorstw, które szczególnie dbają o jakość obsługi klientów i dobre relacje na linii pracownik-klient.
- Przyznanie nam tytułu „Firmy Przyjaznej Klientowi 2020” to dla nas ogromne wyróżnienie. Szczególne podziękowania kierujemy do naszych klientów, bo to oni byli w tym badaniu jurorami i docenili naszą pracę oraz profesjonalną obsługę, jaką świadczymy na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że fachowe doradztwo jest ważnym elementem dla konsumentów zainteresowanych kategorią RTV i AGD, dlatego tym bardziej cieszymy się, że znaczna część klientów wymieniła ten aspekt jako kluczowy i ułatwiający realizację planowanego zakupu w naszych sklepach. Oczywiście, nie planujemy spoczywać na laurach i nieustannie dążymy do dalszego podnoszenia poziomu satysfakcji naszych klientów – mówi Tomasz Siedlecki, Członek Zarządu ds. Marketingu i Handlu NEONET.
Przynależność do grona Firm Przyjaznych Klientowi, to nie jedyne wyróżnienie otrzymane w ostatnim czasie przez NEONET. Sklep został także doceniony przez konsumentów robiących zakupy w internecie, dzięki czemu w październiku 2020 roku, serwis Ceneo przyznał firmie Tytuł Zaufany Sklep 2020, który również jest przyznawany na podstawie opinii użytkowników doceniających dobrą obsługę również w zakresie e-commerce.
NEONET to wywodząca się z Wrocławia, jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM. Firma obsługuje klientów przez sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych oraz sklepy internetowe www.neonet.pl i www.neo24.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.