Komunikaty PR

NEONET z tytułem Firma Przyjazna Klientowi

2021-02-17  |  11:00
Biuro prasowe

NEONET, jako jedyna sieć elektromarketów w Polsce, została nagrodzona znakiem „Firma Przyjazna Klientowi 2020”, osiągając indeks na poziomie aż 93%. Tytuł FPK został przyznany na podstawie ocen konsumentów korzystających z usług firmy.

Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało zrealizowane na próbie 616 osób, które w ostatnich miesiącach zrobiły zakupy w sieci NEONET. Klienci byli pytani m.in. o gotowość do rekomendacji, jakość obsługi, podejście do klientów czy też proces zakupowy. W każdym z tych obszarów firma osiągnęła wynik powyżej 91%, czyli o ponad 20% więcej, niż jest wymagane do uzyskania pozytywnej certyfikacji. Na podstawie wyników badania Kapituła Programu podjęła decyzję o przyznaniu NEONET Godła Firma Przyjazna Klientowi 2020, co oznacza tym samym dołączenie marki do wąskiego grona przedsiębiorstw, które szczególnie dbają o jakość obsługi klientów i dobre relacje na linii pracownik-klient.

- Przyznanie nam tytułu „Firmy Przyjaznej Klientowi 2020” to dla nas ogromne wyróżnienie. Szczególne podziękowania kierujemy do naszych klientów, bo to oni byli w tym badaniu jurorami i docenili naszą pracę oraz profesjonalną obsługę, jaką świadczymy na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że fachowe doradztwo jest ważnym elementem dla konsumentów zainteresowanych kategorią RTV i AGD, dlatego tym bardziej cieszymy się, że znaczna część klientów wymieniła ten aspekt jako kluczowy i ułatwiający realizację planowanego zakupu w naszych sklepach. Oczywiście, nie planujemy spoczywać na laurach i nieustannie dążymy do dalszego podnoszenia poziomu satysfakcji naszych klientów – mówi Tomasz Siedlecki, Członek Zarządu ds. Marketingu i Handlu NEONET.

Przynależność do grona Firm Przyjaznych Klientowi, to nie jedyne wyróżnienie otrzymane w ostatnim czasie przez NEONET. Sklep został także doceniony przez konsumentów robiących zakupy w internecie, dzięki czemu w październiku 2020 roku, serwis Ceneo przyznał firmie Tytuł Zaufany Sklep 2020, który również jest przyznawany na podstawie opinii użytkowników doceniających dobrą obsługę również w zakresie e-commerce.

NEONET to wywodząca się z Wrocławia, jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM. Firma obsługuje klientów przez sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych oraz sklepy internetowe www.neonet.pl i www.neo24.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.