Niech moc będzie z Wami! Gratka dla fanów LEGO® Star Wars™ w Atrium Targówek
Z odległej galaktyki prosto do Warszawy – wyjątkowe wydarzenie zbliża się do stołecznego centrum handlowego. Już od 16 sierpnia do 5 września w Atrium Targówek miłośnicy Gwiezdnych Wojen i klocków LEGO® będą mogli obejrzeć fantastyczną wystawę eksponatów i modeli kolekcjonerskich z ulubionego uniwersum. Z kolei 26 i 27 sierpnia organizatorzy zaproszą odwiedzających do wspólnej zabawy podczas gwiezdnego weekendu – na uczestników czekać będą ciekawe aktywności oraz wiele nagród, a wśród nich zestawy LEGO® Star Wars™.
Dawno, dawno temu, w nie tak odległej galaktyce zwanej Hollywood, George Lucas wykreował świat, który szybko stał się popkulturowym fenomenem, a miłośnicy Gwiezdnych Wojen do dziś uważani są za jeden z najbardziej zaangażowanych fandomów. Pod koniec lat 90., gdy firma LEGO® rozważała stworzenie serii klocków, która dzięki ciekawej historii fabularnej trafiłaby do nowego pokolenia dzieci, wybór nie mógł być bardziej oczywisty. W ten sposób narodziła się współpraca, od ponad 20 lat nieprzerwanie zachwycająca zarówno zwolenników kosmicznych podbojów, jak i kreatywnych konstruktorów.
Efekty kooperacji będzie można podziwiać od 16 sierpnia do 5 września w Atrium Targówek, gdzie staną niesamowite figury LEGO® Star Wars™ wykonane z oryginalnych klocków LEGO®. Eksponaty rozmieszczone będą w różnych miejscach w pasażu galerii, zachęcając odwiedzających do zrobienia sobie pamiątkowych zdjęć z ulubionymi bohaterami sagi.
Podczas wystawy będzie można podziwiać niesamowite figury LEGO® Star Wars™ wykonane z oryginalnych klocków LEGO®. Wśród nich znajdą się m.in. eksponaty rzeczywistej wielkości przedstawiające najsłynniejszy duet droidów w galaktyce – R2-D2 i C-3PO oraz Szturmowca. Ponadto na odwiedzających czeka wiele modeli kolekcjonerskich i unikalnych zestawów.
A w ostatni weekend wakacji, 26 i 27 sierpnia Atrium Targówek zaprasza na gwiezdny weekend, podczas którego fanów LEGO® Star Wars™ czeka kosmiczna przygoda z Wielką Planetą LEGO® i stanowiskami z klockami LEGO® Star Wars™ do budowania statków kosmicznych! W trakcie wydarzenia goście w każdym wieku będą mogli odwiedzić aż trzy różne strefy – Port Kosmiczny z wielką planetą LEGO®, strefę LEGO® DUPLO® oraz strefę LEGO® Friends. W każdej z nich na uczestników czekać będą ciekawe aktywności oraz wiele nagród, a wśród nich zestawy LEGO® Star Wars™ oraz plakaty i dyplomy.
Wystawa dostępna będzie do zwiedzania od 16 sierpnia do 5 września, z wyłączeniem niedziel niehandlowych (20.08 i 3.09). w godzinach funkcjonowania centrum, od 10:00 do 21:00. Strefy eventowe podczas gwiezdnego weekendu 26 i 27.08 dostępne będą od 12:00 do 18:00.
Wejście na wystawę oraz udział w wydarzeniu są bezpłatne.
Więcej szczegółów na temat wydarzenia można znaleźć na stronie: https://atrium-targowek.pl/lego-star-wars-w-atrium-targowek/
![Wakacyjnych atrakcji w Fuzji ciąg dalszy! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_528761841,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wakacyjnych atrakcji w Fuzji ciąg dalszy!
![Lato Konesera trwa. Sprawdź, co będzie się działo w sierpniu!](/files/_uploaded/glownekonf_1524756148,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Lato Konesera trwa. Sprawdź, co będzie się działo w sierpniu!
![Sobota w Fuzji pełna wrażeń. Teatr w Ogrodach Anny i warsztaty z Tartarugą](/files/_uploaded/glownekonf_2121242592,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sobota w Fuzji pełna wrażeń. Teatr w Ogrodach Anny i warsztaty z Tartarugą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.