Komunikaty PR

Niech Światowy Dzień Zwierząt trwa przez cały rok

2023-10-04  |  10:05

W Światowym Dniu Zwierząt celebrujemy wyjątkową więź między ludźmi i zwierzętami, która sprawia, że opiekunowie psów i kotów mogą liczyć na wsparcie emocjonalne i bezwarunkową miłość, jaką dają nasi czworonożni przyjaciele. Firma Mars Polska od lat tworzy lepszy świat dla zwierząt nie tylko poprzez dostarczanie kompletnej i zbilansowanej karmy, ale także poprzez wiele inicjatyw, aby wszystkie psy i koty były zdrowe, szczęśliwe i miały kochające domy. Jedną z takich akcji jest program PEDIGREE® Relief Fund skierowany do psich opiekunów w trudnej sytuacji życiowej.

Program PEDIGREE® Relief Fund powstał jako pomoc dla kochających opiekunów psów, którzy z różnych przyczyn mierzą się z wyzwaniami ekonomicznymi w trudnych czasach inflacji. Do realizacji tego projektu firma Mars Polska zaprosiła swojego wieloletniego partnera - Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce (TOZ), dzięki którego doświadczeniu i znajomości potrzeb lokalnych społeczności jest pewne, że pomoc dociera tam, gdzie jest najbardziej potrzebna. Celem programu jest przekazanie potrzebującym rodzinom aż 1 miliona kompletnych i zbilansowanych posiłków PEDIGREE®. Dzięki temu wsparciu czworonogi mogą pozostać w kochających domach, gdzie są otaczane odpowiedzialną opieką każdego dnia. To właśnie w taki sposób, troszcząc się codziennie o swoich ulubieńców, możemy odwdzięczać się za dobro, które wnoszą do naszego życia i obchodzić Światowy Dzień Zwierząt przez cały rok.

Wspólnie napełnimy aż 1 milion psich misek

W ramach Programu PEDIGREE® Relief Fund firma Mars we współpracy z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Polsce przekazuje zapas jedzenia PEDIGREE® na cały rok dla 1370 psów. Akcja zaczęła się w czerwcu z okazji Dnia Psa i do tej pory opiekunowie zwierząt otrzymali pełnoporcjowy pokarm Pedigree dla swoich podopiecznych, który zapewnia im zdrową dietę na długie miesiące.

- Program PEDIGREE® Relief Fund przynosi realne efekty. Dzięki temu wsparciu psy mogą pozostać w kochających domach, a ich opiekunowie nie muszą mierzyć się z trudnymi decyzjami o rozstaniu z czworonogiem. W akcję zaangażowane jest 37 schronisk i oddziałów TOZ m.in. w Tarnowie, Szczecinie, Zabrzu, Opolu, Pile, Koninie, Jarocinie, Gliwicach, Chorzowie. Ogrom ciepłych słów, które otrzymujemy od rodzin objętych pomocą, daje nam energię do działania. Od lat współpracujemy z firmą Mars, ponieważ łączy nas cel – wspieranie zwierząt i ich opiekunów. Nie tylko z okazji Dnia Psa czy Światowego Dnia Zwierząt, ale na co dzień  – mówi Nelly Bieniek, Prezes Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce.

Mars Polska od lat tworzy lepszy świat dla zwierząt

Od ponad 30 lat firma Mars wspiera schroniska i fundacje pomagające zwierzętom w potrzebie, przekazując im ok. 300 ton jedzenia rocznie. Wraz z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Polsce prowadzi również kampanię edukacyjną dla dzieci i młodzieży, w ramach której dzieli się wiedzą na temat odpowiedzialnej opieki i adopcji. Korzystając z dobroczynnego wpływu psów na zdrowie psychiczne i fizyczne ludzi, Mars przy współpracy z Fundacją Dr Clown prowadzi także od 6 lat ogólnopolski program dogoterapii połączonej z ,,terapią śmiechem” w szpitalach dla dzieci i młodzieży, a od 2021 roku także w Domach Pomocy Społecznej dla seniorów. W 2022 roku blisko 3 000 małych pacjentów oraz prawie 700 seniorów uczestniczyło w terapeutycznych spotkaniach z udziałem wyszkolonych psów i certyfikowanych opiekunów – terapeutów. Porównując efekty pierwszego i ostatniego roku programu dogoterapii, liczba dzieci i młodzieży wzrosła blisko czterokrotnie.

Współtworząc od ponad 30 lat ekosystem Petcare w Polsce, Mars zdaje sobie sprawę, że starania o lepszy świat dla zwierząt przynoszą najlepsze efekty, gdy angażują wiele stron. Dlatego do szeregu naszych inicjatyw zapraszamy partnerów biznesowych, organizacje pozarządowe oraz lokalne społeczności. Z okazji Światowego Dnia Zwierząt chciałabym podziękować wszystkim, którzy zaangażowali się w nasze działania, aby każdy pies i kot w Polsce był zdrowy i szczęśliwy oraz mógł liczyć na troskliwą opiekę człowieka – mówi Marzena Ignaczak, Dyrektor ds. Korporacyjnych w Mars Polska.

Więcej informacji o programie PEDIGREE® Relief Fund znajduje się na stronie www.pedigree.pl/relief-fund.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zwierzęta Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa? Biuro prasowe
2024-07-24 | 14:00

Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?

Wybór odpowiedniej diety dla psa to ważny element dbania o jego zdrowie i dobre samopoczucie. Według badania grupy Fressnapf, do której należą specjalistyczne sklepy z
Zwierzęta Jak zaplanować udany urlop z pupilem
2024-07-24 | 07:50

Jak zaplanować udany urlop z pupilem

Wakacyjny wyjazd to wspaniała okazja do wzmacniania wyjątkowej więzi łączącej człowieka z czworonożnym przyjacielem. Wspólne spacery w pięknych okolicznościach przyrody,
Zwierzęta Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów
2024-07-19 | 01:00

Glovo i Kakadu łączą siły, aby zapewnić użytkownikom szybkie dostawy produktów

Pies? Kot? A może chomik? Bez względu na to, jakie zwierzę mamy w domu, chcemy dla niego jak najlepiej. Zbilansowana karma, zdrowe przekąski, wygodne legowiska czy nowa obroża dla psa –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.