Komunikaty PR

Nieoczekiwane wsparcie dla szkoły ze Skarżyska-Kamiennej

2021-01-08  |  05:50
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Zębik
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl

Z początkiem grudnia na portalu zrzutka.pl pojawiło się ogłoszenie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Skarżysku–Kamiennej, który zbiera środki na zakup interaktywnej podłogi dla swoich podopiecznych. Niedługo później na zbiórkę natrafił producent urządzenia – warszawska firma Funtronic, która zadeklarowała swą pomoc. Do zebrania jest 12 tys. złotych, ale jeżeli uda się zdobyć połowę tej kwoty, producent przekaże urządzenie już w połowie zrzutki.  

Magiczny Dywan onEVO to najnowsza wersja interaktywnej podłogi, która jest stosowana przede wszystkim przez szkoły i przedszkola. Urządzenie, poza wspieraniem nauki, pełni również funkcje rehabilitacyjne.  Wszystko za sprawą tego, że jest obsługiwane przy pomocy ruchów rąk i nóg, co pobudza do aktywności nie tylko umysłowej, ale także fizycznej. Interaktywna podłoga świetnie sprawdza się w pracy z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych, dlatego stała się marzeniem opiekunów zespołu edukacyjno-wychowawczego w Skarżysku–Kamiennej. Placówka posiada już jedno takie urządzenie, z którego korzystają najmłodsze dzieci w przedszkolu. Potrzeby są jednak znacznie większe, gdyż do Zespołu uczęszcza około 200 wychowanków o różnym stopniu niepełnosprawności.

Żyjemy w świecie, w którym słowo coraz częściej wypierane jest przez obraz. W dobie współczesnej technologii Magiczny Dywan jest rozwiązaniem, dzięki któremu dzieci będą mogły zdobywać wiedzę o otaczającym ich świecie za pomocą wizualizacji. O tej niezastąpionej pomocy dydaktyczno- terapeutycznej dowiedzieliśmy się z serwisów internetowych. Środki na zakup interaktywnej podłogi postanowiliśmy zebrać za pośrednictwem portalu zrzutka.pl, dzięki któremu możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców, którzy wspierają podobne przedsięwzięcia. Na pomysł zorganizowania zbiórki wpadła jedna z naszych nauczycielek, Pani Ilona Wątła – mówi Marcin Kruk, dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Skarżysku–Kamiennej.

Jak dodaje dyrektor, Magiczny Dywan będzie dla Zespołu nieocenioną pomocą podczas zajęć edukacyjnych, rewalidacyjnych czy rehabilitacyjnych także dla starszych dzieci. Pozytywnie wpłynie na rozwój motoryki dużej, koordynacji wzrokowej, ruchowej, a także na spostrzegawczość.

Na koncie ogłoszenie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Skarżysku–Kamiennej pojawiły się już pierwsze wpłaty, ale do sukcesu zrzutki jeszcze daleko. Dzięki wsparciu producenta jest on jednak znacznie bliższy, niż początkowo przewidywano. Firma obiecała, że przekaże szkole urządzenie już chwili uzbierania połowy wymaganej kwoty. Wszyscy, którzy zechcą wesprzeć akcję i sprawić prezent niepełnosprawnym dzieciom mogą dokonywać wpłat pod adresem: https://zrzutka.pl/whm3ta

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.