Komunikaty PR

Niesamowita przygoda z Bluey w Promenadzie! Czas na wspólną zabawę!

2023-09-18  |  12:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Dla wszystkich małych i dużych fanów serii animowanej „Bluey”, nadchodzi niezwykła okazja do wspólnej zabawy i edukacyjnego spędzenia czasu! Po raz pierwszy w Polsce! Przyjdź do Promenady już 22 i 23 września! Zrób sobie pamiątkowe zdjęcie z główną bohaterką „Bluey”, weź udział w kreatywnych warsztatach, czekają na Was atrakcje i nagrody!


Już 22 i 23 września centrum handlowe Promenada zmieni się w krainę bajkowych przygód, gdzie dzieci i ich rodzice będą mogły wspólnie odkrywać uroki ulubionej kreskówkowej rodziny. Organizatorzy zapewnią niezapomniane emocje i edukacyjną rozrywkę dla najmłodszych.

„Bluey” po raz pierwszy zadebiutowała w 2018 roku w Australii na telewizyjnych ekranach i natychmiast podbiła serca najmłodszych telewidzów. Niezwykle uroczy i zabawny serial o rodzinie czterech piesków pokazuje, jak kreatywna zabawa pomaga rozwijać dziecięcą wyobraźnię. Bluey, suczka australijskiej rasy Blue Heeler, ma mnóstwo ciekawych pomysłów i uwielbia, gdy domowa codzienność jest przepełniona wesołymi przygodami.

Podczas wydarzenia pociechy będą mogły spotkać się z Bluey i zrobić sobie wspólne, pamiątkowe zdjęcie. Na uczestników czeka także wiele stref animacyjnych. Dzieci będą mogły skorzystać z basenu pełnego kolorowych kulek, wziąć udział w quizie wiedzy o ulubionej postaci oraz wspólnym szukaniu skarbów. Wydarzenie to doskonała okazja do międzypokoleniowej zabawy. Wraz z opiekunami najmłodsi zostaną zaproszeni do rodzinnych kalamburów, wielkich podwórkowych igrzysk i wielu innych wspólnych atrakcji.

Dzieci będą mogły puścić wodze fantazji w strefie kreatywnej i stworzyć opaskę z uszami Bluey, a specjalnie przygotowana strefa multimedialna zachęci do podjęcia interaktywnych wyzwań. Na pociechy będą czekać również zabawy z balonami i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 22-23 września, w godzinach 11:00 – 19:00 w centrum handlowym Promenada ul. Ostrobramska 75C. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.

Więcej informacji na stronie: https://warszawa.promenada.com/22-i-23-wrzesnia-bluey-odwiedza-promenade-czas-na-rodzinna-zabawe/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała! Biuro prasowe
2024-08-01 | 13:55

Spędźcie FestiwaLove wakacje w Atrium Biała!

FestiwaLove wakacje w Atrium Biała wciąż trwają! Przed nami pięć festiwalowych spotkań, a każde z nich poświęcone innej tematyce, związanej z różnymi wydarzeniami. Zapraszamy
Dziecko Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto
2024-07-31 | 12:15

Start akcji „Powrót do szkoły” w sklepach sieci Netto

Mimo że za nami dopiero półmetek tegorocznych wakacji, już teraz warto zacząć zastanawiać się nad stopniowym kompletowaniem szkolnej wyprawki. Jak pokazują badania, 9 na 10
Dziecko Karmienie piersią w pierwszych tygodniach – praktyczne porady
2024-07-30 | 17:00

Karmienie piersią w pierwszych tygodniach – praktyczne porady

Mleko mamy to naturalny i najzdrowszy pokarm zapewniający noworodkowi wszystkie składniki odżywcze niezbędne dla jego prawidłowego wzrostu i rozwoju. Jednak dla wielu kobiet karmienie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.