Komunikaty PR

Nowa hollywoodzka kolekcja Bomer x Benzo w Privé Revaux

2020-08-26  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Gwiazdorska marka okularów Privé Revaux z dumą prezentuje nową hollywoodzką kolekcję unisex stworzoną we współpracy z aktorami i ikonami stylu Mattem Bomerem i Ashley Benson, współzałożycielką marki. Linia Bomer x Benzo składa się z pięciu seksownych i stylowych okularów, inspirowanych najbardziej rozpoznawalnymi oprawkami w historii kina.

Wyznaję zasadę, że każdy powinien nosić to, w czym czuje się najbardziej komfortowo, bez względu na jakiekolwiek "zasady". Chciałam stworzyć linię unisex od kiedy zaczęłam współpracę z Privé Revaux. Byłam zachwycona, że mogłam zaprojektować tę kolekcję z Mattem Bomerem. Zawsze podziwiałam jego pracę, ale też jego styl i jestem naprawdę dumna z tego, co razem zaprojektowaliśmy – mówi Ashley Benson. Kiedy Ashley przyszła do mnie z tym pomysłem, byłem bardzo podekscytowany – dodaje Matt Bomer. Ona ma niesamowite poczucie stylu. Świetnie się bawiliśmy projektując razem – okulary są ukłonem dla starego, dobrego Hollywood i klasycznych filmów, które tak wszyscy uwielbiamy. Są ponadczasowe i dzięki temu w naszej kolekcji każdy znajdzie coś dla siebie.

 

Linia Privé Revaux Bomer x Benzo to pięć nowych wzorów, za którymi wszyscy będą się oglądać. Wszystkie okulary z kolekcji mają 100% ochronę przed promieniowaniem UVA/UVB, polaryzację oraz ochronę przed światłem niebieskim.

 

  • The Cliffs – to klasyczne aviatorki w nowocześniejszym wydaniu. Nieco większa soczewka i ostrzejszy kąt dodają im tylko uroku. Inspiracją do ich stworzenia była postać grana przez Brada Pitt’a w głośnym filmie „Pewnego razu … w Hollywood”.
  • The Conrads – przyciągają uwagę od pierwszego spojrzenia. Nic dziwnego, bo model do złudzenia przypomina ten, który uwielbiał nosić Paul Newman.
  • The Joels – to idealne okulary dla kochających ryzyko i dreszczyk emocji. Wyrafinowane oprawki zostały zainspirowane stylem Toma Cruise’a z lat 80-tych ubiegłego wieku. Chyba każdy z nas pamięta „Ryzykowny Interes”?
  • The Kents – poczuj swoją moc superbohatera i bądź jak Clark Kent. Te piękne okulary wyróżniają się klasycznym kształtem i metalowymi, nitowanymi akcentami.
  • The Macy – odważne i piękne oprawki ze stali nierdzewnej z pięknymi detalami na linii brwi, nosa i przy skroniach. Inspiracją do ich stworzenia była mama Matta, która podobne nosiła w latach 80-tych ubiegłego wieku.

 

Okulary dostępne są w kolorach czarnym, niebieskim, złotym, różowym, turkusowym i krystalicznym. Inspiracją dla kolekcji było stare, dobre Hollywood. Każda para to nawiązanie do klasycznego stylu, ale z nowoczesnym twistem. Oprawki zostały zaprojektowane w dwóch wersjach – z soczewkami przeciwsłonecznymi i blue-light, dzięki temu mogą być noszone wewnątrz, na zewnątrz, w dzień lub w nocy – pozwalając każdemu odnaleźć w sobie gwiazdę filmową lub swoje alter ego.

Współpraca z Ashley i Mattem to spełnienie marzeń – mówi  założyciel Privé Revaux, David Schottenstein. Oboje mają unikalne style, które świetnie się uzupełniają. Miło jest mieć kolekcję, którą mogę podzielić się z moją żoną. Myślę, że nasi klienci tak samo jak my pokochają seksowną i elegancką odsłonę okularów, którą stworzyła ta wyjątkowa dwójka.

Kolekcja Privé Revaux Bomer x Benzo jest dostępna online na eu.priverevaux.com w cenie 228 zł za parę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.