Komunikaty PR

Nowa hollywoodzka kolekcja Bomer x Benzo w Privé Revaux

2020-08-26  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Gwiazdorska marka okularów Privé Revaux z dumą prezentuje nową hollywoodzką kolekcję unisex stworzoną we współpracy z aktorami i ikonami stylu Mattem Bomerem i Ashley Benson, współzałożycielką marki. Linia Bomer x Benzo składa się z pięciu seksownych i stylowych okularów, inspirowanych najbardziej rozpoznawalnymi oprawkami w historii kina.

Wyznaję zasadę, że każdy powinien nosić to, w czym czuje się najbardziej komfortowo, bez względu na jakiekolwiek "zasady". Chciałam stworzyć linię unisex od kiedy zaczęłam współpracę z Privé Revaux. Byłam zachwycona, że mogłam zaprojektować tę kolekcję z Mattem Bomerem. Zawsze podziwiałam jego pracę, ale też jego styl i jestem naprawdę dumna z tego, co razem zaprojektowaliśmy – mówi Ashley Benson. Kiedy Ashley przyszła do mnie z tym pomysłem, byłem bardzo podekscytowany – dodaje Matt Bomer. Ona ma niesamowite poczucie stylu. Świetnie się bawiliśmy projektując razem – okulary są ukłonem dla starego, dobrego Hollywood i klasycznych filmów, które tak wszyscy uwielbiamy. Są ponadczasowe i dzięki temu w naszej kolekcji każdy znajdzie coś dla siebie.

 

Linia Privé Revaux Bomer x Benzo to pięć nowych wzorów, za którymi wszyscy będą się oglądać. Wszystkie okulary z kolekcji mają 100% ochronę przed promieniowaniem UVA/UVB, polaryzację oraz ochronę przed światłem niebieskim.

 

  • The Cliffs – to klasyczne aviatorki w nowocześniejszym wydaniu. Nieco większa soczewka i ostrzejszy kąt dodają im tylko uroku. Inspiracją do ich stworzenia była postać grana przez Brada Pitt’a w głośnym filmie „Pewnego razu … w Hollywood”.
  • The Conrads – przyciągają uwagę od pierwszego spojrzenia. Nic dziwnego, bo model do złudzenia przypomina ten, który uwielbiał nosić Paul Newman.
  • The Joels – to idealne okulary dla kochających ryzyko i dreszczyk emocji. Wyrafinowane oprawki zostały zainspirowane stylem Toma Cruise’a z lat 80-tych ubiegłego wieku. Chyba każdy z nas pamięta „Ryzykowny Interes”?
  • The Kents – poczuj swoją moc superbohatera i bądź jak Clark Kent. Te piękne okulary wyróżniają się klasycznym kształtem i metalowymi, nitowanymi akcentami.
  • The Macy – odważne i piękne oprawki ze stali nierdzewnej z pięknymi detalami na linii brwi, nosa i przy skroniach. Inspiracją do ich stworzenia była mama Matta, która podobne nosiła w latach 80-tych ubiegłego wieku.

 

Okulary dostępne są w kolorach czarnym, niebieskim, złotym, różowym, turkusowym i krystalicznym. Inspiracją dla kolekcji było stare, dobre Hollywood. Każda para to nawiązanie do klasycznego stylu, ale z nowoczesnym twistem. Oprawki zostały zaprojektowane w dwóch wersjach – z soczewkami przeciwsłonecznymi i blue-light, dzięki temu mogą być noszone wewnątrz, na zewnątrz, w dzień lub w nocy – pozwalając każdemu odnaleźć w sobie gwiazdę filmową lub swoje alter ego.

Współpraca z Ashley i Mattem to spełnienie marzeń – mówi  założyciel Privé Revaux, David Schottenstein. Oboje mają unikalne style, które świetnie się uzupełniają. Miło jest mieć kolekcję, którą mogę podzielić się z moją żoną. Myślę, że nasi klienci tak samo jak my pokochają seksowną i elegancką odsłonę okularów, którą stworzyła ta wyjątkowa dwójka.

Kolekcja Privé Revaux Bomer x Benzo jest dostępna online na eu.priverevaux.com w cenie 228 zł za parę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Wakacyjny pop-up Converse wraca Biuro prasowe
2024-07-01 | 11:30

Wakacyjny pop-up Converse wraca

Converse wie, że lato to czas relaksu i zabawy. Pop Up marki to świetna strefa chillu, gier, spotkań, warsztatów i wydarzeń specjalnych, których kalendarz obfituje
Moda Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk
2024-06-28 | 01:00

Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk

Jakie są trendy w modzie męskiej na obecny sezon wiosna/lato 2024? Magdalena Szawel: Sezon wiosna/lato 2024 to w modzie męskiej mieszanka ponadczasowej klasyki, reinterpretacji
Moda Kazar Care x woshwosh
2024-06-27 | 14:45

Kazar Care x woshwosh

W wyniku tej współpracy powstała nowa, innowacyjna usługa Kazar Care x woshwosh – abonament na  czyszczenie butów, która jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.