Komunikaty PR

Nowa, jesienna oferta butów i odzieży dziecięcej w sklepach Lidl Polska!

2022-10-06  |  07:00

Lepiej zapobiegać niż leczyć - głosi popularna maksyma. Jesienią dzieci często chorują, dlatego warto zapewnić im ciepłe, komfortowe ubrania, a także wodoodporne buty. Już od 6 października będą one dostępne w sklepach Lidl Polska.

Butom marek Lupilu i Pepperts niestraszne są błoto, kałuże i deszcz – nie przemakają, mają wyprofilowaną, antypoślizgową podeszwę, ocieplenie oraz odblaskowe elementy, dzięki którym dziecko jest lepiej widoczne po zmroku. W nowej ofercie Lidl Polska rodzice znajdą m.in. buty Lupilu dla niemowląt (rozmiary 21-23, 39,99  zł/ 1  para[1]) i nieco starszych dzieci, dostępne w 4 wzorach oraz rozmiarach 25-30 (49,90 zł/ 1 para). Od czwartku 6 października do soboty 8  października, w sklepach sieci będą sprzedawane także młodzieżowe buty marki Pepperts w 4 wariantach kolorystycznych (rozmiary 31-37, 54,90 zł/ 1 para).

Kurtki, bluzy i pajacyki

Buty to nie wszystko, by jesienne zabawy na świeżym powietrzu nie zakończyły się przeziębieniem, niezbędna jest także ciepła odzież. W ramach nowej oferty, Lidl Polska wprowadza do sprzedaży m.in. niemowlęce pajacyki, wykonane w  100% z biobawełny (24,99 zł/ 1 szt.), i kurtki zimowe w 4 wzorach (39,99 zł/ 1 szt.[2]). Rodzice nieco starszych dzieci mogą je ubrać w bluzę dresową (26,99 zł/ 1 szt.) i  spodnie dresowe z błyszczącym nadrukiem, uszyte niemal wyłącznie z bawełny (19,99 zł/ 1 szt.). W czwartek 8 października do sklepów Lidl Polska trafią też pikowane kurtki dla dziewcząt w rozmiarach 86-116 i 3 kolorach (49,90 zł/ 1 szt.). Wykonano je z wiatroszczelnego, wyposażonego w odblaskowe elementy materiału, który nie wchłania wody ani zabrudzeń. Do ciepłej, jesiennej odzieży dziecięcej, warto dokupić 5-pak skarpetek z bohaterami ulubionych bajek (5,49 zł/ 1 para). Posiadacze Karty Dużej Rodziny otrzymają rabat 10% na wymienione artykuły. W nowej ofercie Lidl Polska rodzice znajdą buty i ubrania dla każdego dziecka – dla niemowląt, kilkulatków oraz nastolatków.


[1] Podane ceny obowiązują od czwartku 6 października do soboty 8 października do wyczerpania zapasów.

[2] Cena promocyjna, obowiązująca od czwartku 6 października do soboty 8 października.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.