Nowa kolekcja Crystal Star by Dorota Kuźnicka. Pokaz z udziałem gwiazd!
Agencja Face it!
Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
Szukasz nowych stylizacji na wakacje? Sprawdź najnowszą kolekcję autorstwa Doroty Kuźnickiej – poza bardzo wygodnymi butami, modnymi torebkami i plecakami, znajdziesz w niej również wyjątkowe ubrania na co dzień i wspaniałe kreacje na letnie wieczory – gwarantujemy, że poczujesz się jak gwiazda!
Najnowsza kolekcja Doroty Kuźnickiej została zaprezentowana podczas premierowego pokazu
w ekskluzywnym warszawskim FHouse w ubiegłym tygodniu. Pokaz poprowadził Olivier Janiak, a wybieg rozświetlił się blaskiem reflektorów i emocji. Zaprezentowane stroje i dodatki zachwyciły zgromadzoną publiczność.
Projektantka zaprezentowała trzy odsłony kolekcji – stroje sportowe black&white, w której dominowały wygodne dresowe oversize bluzki i spódnice, ekskluzywną kolekcję kryształową Crystal Star idealną na wieczorne wyjścia oraz radosną kolekcję słoneczną, która jest swoistym uderzeniem lata, gdzie dominuje intensywny żółty kolor, który według Doroty Kuźnickiej jest barwą sukcesu, symbolem energii i aktywnego stylu życia.
Dorota Kuźnicka: W mojej pracy czuję się wolna, jestem jak drapieżny kot, któremu nikt nie mówi, co ma robić. Moje projekty są nietuzinkowe, mają różne kształty i dodatki. Są inne, cieszą oko, dokładnie tak, jak dzieła sztuki. Kiedy patrzę na rzeczy, które tworzę, jestem dumna. Kiedy projektuję, zapominam o wszystkim co złe na świecie i w moim życiu. Jestem prawie jak we śnie, gdzie wszystko jest złote.
Warszawski pokaz był udanym debiutem Doroty Kuźnickiej na warszawskich salonach. Uczestnicy wydarzenia docenili jej autentyczność, skromność oraz najwyższy poziom zaprezentowanej estetyki. Niewielu projektantów w Polsce tak jak Dorota Kuźnicka ubiera swoje klientki od stóp do głów, projektując zarówno buty i dodatki, jak i kreacje – zarówno te na co dzień, jak i wieczorowe – które właśnie dołączyły do repertuaru.
Na pokazie pojawiły się gwiazdy takie jak m.in. Joanna Racewicz, Karolina Pilarczyk, Anna Powierza, Oliwia Cymińska, Anna Piszczałka, Patrycja Strzałkowska, Laura Łącz, Wiganna Papina, Ewelina Ruckgaber, Krystian Kukułka, Patrycja Wieja, Rafał Grabias, Sasha Strunin i wiele innych znanych osób, które nie ukrywały swojej radości z udziału w imprezie po miesiącach lockdownu.
Zaprezentowane stroje i dodatki to wspaniała propozycja na tegoroczny sezon wakacyjny. Kolekcję można zakupić w atelier projektantki w Bydgoszczy oraz na stronie internetowej https://sklep.dkuznicka.pl.
Dorota Kuźnicka: Markę DK by Dorota Kuźnicka stworzyłam dla kobiet nowoczesnych, niezależnych i wymagających. Buty sygnowane logo DK powinny trafić w gusta klientek, które cenią klasykę i elegancję, a także miłośniczek odważniejszych rozwiązań. Moje autorskie kolekcje łączą styl i trendy z tradycją rzemieślniczą.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.