Nowa kolekcja jesiennej odzieży trafiła do sklepów Lidl Polska
Zbliża się jesień, dni stają się krótsze, a więc i chłodniejsze. Lidl Polska pomaga swoim klientom przygotować się na nieuchronne spadki temperatury. Od poniedziałku 22 sierpnia w sklepach stacjonarnych sieci dostępna jest nowa kolekcja ciepłej, a przy tym komfortowej i przyjaznej środowisku odzieży, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
Mimo kończących się upałów, nie warto rezygnować z codziennej aktywności fizycznej. Idealnym strojem na jesienne spacery jest damska bluza z kapturem wykonana z materiału powstałego m.in. z poddanych recyklingowi fusów kawy. To jedno z działań, jakie Lidl Polska podejmuje na rzecz ochrony środowiska. Co ważne, tkanina nie tylko dobrze wygląda, ale ma też walory praktyczne: dobrze odprowadza wilgoć oraz redukuje nieprzyjemne zapachy. Jest też wygodna, dlatego poza treningiem, sprawdzi się także w domu, podczas wyjść na miasto czy wieczorów spędzanych w ogrodzie. Można bez skrępowania nosić ją nawet w biurze. Bluza oferowana jest w dwóch kolorach oraz rozmiarach od S do L w cenie 49,99 zł/ 1 szt.
Równie uniwersalne są damskie joggery z bawełną za 54,90 zł / 1 szt., które dzięki zawartości LYCRY®, idealnie przylegają do ciała i podkreślają sylwetkę. W najnowszej ofercie sklepów Lidl znalazły się także m.in. komfortowe i szybkoschnące sportowe spodnie marki Crivit w cenie 29,99 zł/ 1 parę, opatrzone certyfikatem Oeko-Tex standard 100, który potwierdza, że nie zawierają szkodliwych substancji.
Modnie i stylowo
W przypadku odzieży liczy się nie tylko komfort, ale również styl. Od poniedziałku 22 sierpnia w sklepach Lidl dostępne są damskie bluzki z długim rękawem marki Esmara w cenie 39,98 zł/ 2 szt. Uszyto je z miękkiej bawełny tak, aby idealnie podkreślały sylwetkę. Alternatywą da nich jest damska bluza Esmara, pokryta od wewnątrz miękkim meszkiem i ozdobiona fragmentami materiału przypominającego skórę. Można ją kupić
w trzech wariantach kolorystycznych i rozmiarach od XS do L – za jedyne 49,99 zł/ 1 szt.
W sklepach stacjonarnych Lidl Polska pojawiła się również odzież dla panów. W ofercie można znaleźć męskie bluzy marki Livergy, U.S. Grand Polo Equipement & Apparel, ozdobione wysokiej jakości haftem oraz modnymi nadrukami na rękawach, w cenie 69,90 zł/ 1 szt. Idealnym uzupełnieniem bluzy będą męskie spodnie dresowe z bawełną, oferowane w dwóch kolorach i rozmiarach od M do XL, za 69,90/ 1 szt. Zapewnią swoim użytkownikom maksymalną wygodę, niezależnie od miejsca i sytuacji.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.