Nowa kolekcja Rhenium Exclusive Leathers
Rhenium Exclusive Leathers, czyli hołdująca kobiecej zmysłowości rodzinna marka z Poznania, prezentuje kolekcję na sezon jesienno-zimowy. Niezmiennie króluje minimalizm z nutą wyrafinowania, a wśród asortymentu nie zabrakło skórzanych płaszczy, kożuchów w wielu odsłonach, a także kultowych kurtek typu bomber i zestawów dla miłośniczek sportowej elegancji.
Wyrafinowany minimalizm i ponadczasowość niezmiennie pozostają synonimami marki Rhenium Exclusive Leathers. Firma od lat stawia na projekty, które bez wątpienia pozostaną w naszej szafie na lata. To ukłon w stronę przemyślanych decyzji zakupowych, w ramach których kupujemy już nie tak często, ale jednocześnie preferując wysokogatunkowość. Projektanci w swoich propozycjach wykorzystują naturalne, włoskie skóry, stawiając na najwyższą jakość i autentyczność prezentowanych form, a wszystkie wybrane materiały przechodzą kilkuetapową weryfikację. Kolorystyka najnowszej kolekcji również została zachowana w ponadczasowym wydaniu. Dominują czerń, beże, brązy oraz odcienie szarości. Marka kolejny raz udowadnia, że luksus w dzisiejszych czasach nie musi, a nawet nie powinien już krzyczeć. Design Rhenium Exclusive Leathers szepcze.
W nowym sezonie marka po raz pierwszy wykorzystała gęstą skórę jagnięcą typu merino, którą sprowadzono prosto z Irlandii. Efektem jest czarny, długi płaszcz Chamonix o nieco militarnym charakterze z dwurzędowym zapięciem i wiązanym w talii paskiem. Dla tych z pań, które poszukują stylowych, lecz prostszych rozwiązań stworzono propozycję Sun Valley. Miłośniczkom sportowej elegancji zaproponowano m.in. bermudy w kolorze czekolady w połączeniu z oversize’ową bluzą York z kapturem i ściągaczami w pasie oraz przy rękawach. Nie zabrakło również kultowych kurtek typu bomber jacket z miękkiej skóry w kolorze czarnym – w wersji krótszej, a także tej do kolan.
Zimowe propozycje od Rhenium Exclusive Leathers to projekty, które zachwycą każdą miłośniczkę wyrafinowanej elegancji. Propozycje nietuzinkowe, ale jednocześnie ponadczasowe i przemyślane, podkreślające kobiecą zmysłowość oraz pewność siebie. Wśród nich m.in. krótki kożuszek Aspen w pięknych odcieniach szarości z kołnierzem z wełny owczej w kolorze czarnym, a także Sydney, czyli propozycja ze skórzanym paskiem do zapięcia przy szyi oraz w talii i naszywanymi kieszeniami. Nieco dłuższa propozycja – Zernatt, charakteryzuje się natomiast lekko wydłużonym tyłem i klasycznym kołnierzem z trójkątnymi klapami. Bestseller marki – długi kożuch Sienna, tym razem zaprezentowano również w kolorze szarym. Zapinany na guziki płaszcz wykonano z naturalnej, włoskiej skóry, a do obszycia elementów wykorzystano wełnę owczą. Posiada także ozdobne pagony na ramionach. Dla miłośniczek beży i brązów marka dedukuje modele Tokio w dwóch wariantach kolorystycznych oraz – w nieco dłuższej odsłonie – Malagę.
– Design Rhenium Exclusive Leathers niezmiennie hołduje ponadczasowości. Wierzę, że to ona jest synonimem luksusu, a wysokogatunkowe materiały bez wątpienia pozostaną w naszych szafach na lata. Minimalizm w eleganckim, choć charakterystycznym wydaniu sprawia natomiast, że nigdy nie wyjdą z mody. Czerpiemy inspirację z sezonowych trendów, by ostatecznie zaoferować propozycje, które wpasowują się w kanony mody dzisiaj, jutro, a także za kilka lat – mówi Renata Przybylska, właścicielka marki Rhenium Exclusive Leathers.
Więcej informacji na temat marki Rhenium znajdziemy na stronie www.rhenium.store
![SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_423925340,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
![Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!](/files/_uploaded/glownekonf_1911953355,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!
![Miejski szyk czy sportowa elegancja?](/files/_uploaded/glownekonf_974810703,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Miejski szyk czy sportowa elegancja?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto-tam,w_274,_small.jpg)
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.
Nauka
Sztuczna inteligencja wspiera lekarzy przy leczeniu niepłodności. Z rozwiązań polskiej firmy korzystają kliniki na całym świecie
![](/files/1922771799/sankowski--ai-nieplodnosc-foto,w_133,r_png,_small.png)
Według danych Światowej Organizacji Zdrowia niepłodność może dotyczyć ok. 17,5 proc. dorosłej populacji. To oznacza, że średnio jedna osoba na sześć doświadcza problemów z niepłodnością. W Polsce to może być ok. 1,5 mln par, z których część decyduje się na procedurę in vitro. Z pomocą lekarzom w jej trakcie przychodzi sztuczna inteligencja. Polska firma MIM Fertility opracowała aplikacje, które optymalizują pracę embriologów i lekarzy. – Sztuczna inteligencja nie zastąpi lekarzy, ale wspiera ich w podejmowaniu decyzji – mówi ich współtwórca prof. Piotr Sankowski.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](/files/1922771799/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.