Komunikaty PR

Nowa kolekcja TOVAxRadzka dostępna na Amazon

2020-09-25  |  01:00
Biuro prasowe

Nowa kolekcja TOVAxRadzka dostępna na Amazon

Polska firma odzieżowa TOVA, przygotowała wraz z Magdaleną Kanoniak „Radzką”, vlogerką i ekspertką mody, wspólną kolekcję jesień/zima 2020. Nowością jest kolejny kanał dystrybucji – ubrania marki są po raz pierwszy dostępne w sprzedaży w serwisie Amazon. Nowa kolekcja dotrze do klientek nie tylko w Polsce, ale także zagranicą.

19 września miała miejsce premiera najnowszej kolekcji TOVA przygotowana we współpracy z Radzką, znaną vlogerką, która na co dzień doradza swoim obserwatorkom w kwestii mody i stylu. Z tej okazji polska marka postanowiła rozpocząć sprzedaż na Amazon, aby dotrzeć do tysięcy nowych klientek na całym świecie. O tworzeniu wspólnej kolekcji i współpracy z Amazon, Katarzyna Janecka, właścicielka i projektantka TOVA oraz Radzka opowiadają w najnowszym filmie na kanale Amazon PL (https://www.youtube.com/watch?v=COMYOMN6WZE&feature=youtu.be).

TOVA i Radzka – modowy duet

TOVA to w 100% marka „made in Poland”. Wszystkie wzory powstają od początku do końca w Końskich, w województwie świętokrzyskim. Za cały proces odpowiada Katarzyna Janecka, właścicielka i projektantka TOVY, która stworzyła markę ponad 8 lat temu i dziś zatrudnia kilkadziesiąt osób, m.in. technologów, pracowników w szwalni czy obsłudze klienta. Współpraca z Radzką rozpoczęła się 4 lata temu i od tego czasu, co jakiś czas łączą wspólnie siły, tworząc niezwykłe kolekcje – tak było i tym razem.

Basic na jesień

Najnowsza kolekcja TOVAxRadzka, którą będzie można kupić na Amazon, to ukłon w stronę klasyki i minimalizmu. Celem projektantek było przygotowanie takich ubrań, które w zestawieniu z innymi modelami marki stworzą swoistą kolekcję kapsułową, zaś klientki będą mogły łączyć poszczególne elementy w różnych wariantach.

W nowej kolekcji znalazło się sporo propozycji na sezon jesienno-zimowy. Nie zabrakło także puchowych kurtek, płaszczy w klasycznych krojach oraz ramoneski wykonanej z wegańskiej skóry. Miłośniczki minimalistycznych rozwiązań nie będą zawiedzone – do sprzedaży trafiły dobrej jakości t-shirty oraz spodnie jeansowe. Wszystkie modele z najnowszej kolekcji są już dostępne na Amazon i można je zamawiać nie tylko w Polsce, ale także i zagranicą.

Marka modowa na Amazon

Jak przyznaje Katarzyna Janecka, Amazon daje jej szansę na dotarcie do nowych klientów zagranicznych i to za sprawą zaufanego partnera. Właścicielka marki ceni sobie serwis za liczne rozwiązania, które ułatwiają sprzedaż i obsługę zagranicznego klienta.

Amazon to dla nas nowość, ale dzięki dużemu wsparciu ze strony serwisu możemy swobodnie zająć się sprzedażą i promocją naszych produktów. Na każdym etapie rejestracji firmy i wdrożenia marki mogę liczyć na opiekę specjalistów – mówi Katarzyna Janecka, właścicielka oraz projektantka marki TOVA.  

TOVA nie ukrywa, że Amazon stał się dla nich idealnym rozwiązaniem w sprzedaży na zagranicznych rynkach. Marka prowadzi własny sklep internetowy, jednak obsługa, wysyłki i zwroty stają się o wiele łatwiejsze dzięki rozwiązaniom, które oferuje im serwis Amazon.  

Amazon to świetne rozwiązanie dla twórców i marek modowych – potwierdza Radzka, która od wielu lat obserwuje branżę modową. – Zdobycie kolejnych klientek to nie lada wyzwanie, szczególnie na nowych rynkach. Obsługa zagranicznych wysyłek również może sprawić problem wielu firmom odzieżowym, a Amazon daje tym twórcom gotowe narzędzia, aby to rozwiązać – i to jest super.

Opcją, która szczególnie może zainteresować twórców z branży modowej, jest Amazon Brand Registry. Sprzedając swoje produkty online, warto zadbać o ochronę marki. Usługa Amazon daje pewność, że inny podmiot nie wykorzysta marki bez zgody twórcy i nie podszyje się pod nią, oferując nieoryginalne produkty.

Firmy odzieżowe, które chciałyby zlecić całą logistykę związaną z obsługą wysyłek, również znajdą idealne rozwiązanie dla siebie – jest nim Fulfillment by Amazon. Sprzedawca, wybierając usługę FBA, otrzymuje pełne wsparcie Amazon w zakresie logistyki, tj. składowania, pakowania i wysyłki produktów oraz obsługi klienta. To znaczne udogodnienie i zarazem efektywne rozwiązanie, gdy marka posiada ograniczone zasoby, aby zrealizować zamówienia na większą skalę.

Amazon dokłada starań, aby sprzedawcy otrzymali jak największe wsparcie w całym procesie rejestracji i sprzedaży. Podobnie jak w przypadku firmy TOVA, sprzedawcy mogą liczyć na pomoc ze strony specjalistów, którzy doradzą i zaproponują odpowiednie rozwiązania.

Amazon od dawna wspiera branżę modową w rozwijaniu swojego biznesu i wejściu na rynki zagraniczne dzięki sprzedaży online. Wiele marek fashion, nie tylko polskich, ale na całym świecie, z powodzeniem sprzedaje swoje kolekcje na Amazon. Dążymy do tego, aby stworzyć im idealne warunki do prezentacji produktów i obsługi klienta na jak najwyższym poziomie. Warto podkreślić, że to właśnie w Polsce, w Sosnowcu, znajduje się największe centrum logistyczne przechowujące wyłącznie ubrania i buty. Nazywamy je największą szafą w Europie – mówi Marian Sepesi, dyrektor regionalny Amazon ds. operacji.

Sprzedaż na Amazon – dlaczego warto?

Dostęp do ponad 300 milionów klientów, gotowe rozwiązania reklamowe i logistyczne, wsparcie w obsłudze klienta – to tylko kilka powodów, dla których warto rozważyć sprzedaż swoich produktów na Amazon. Sprzedawcy otrzymują dostęp do szeregu narzędzi, które pomagają im skalować swój biznes. Amazon gwarantuje przejrzyste warunki współpracy i zapewnia dużą swobodę w wyborze usług, które najlepiej sprawdzą się w danym biznesie.

Fakturowanie, narzędzia reklamowe, usprawnienia w przygotowywaniu ofert to tylko część możliwości, z których warto skorzystać. Ponadto, firmy, które zdecydują się na rozpoczęcie sprzedaży w serwisie, dbają o spójny wizerunek, jednocześnie zyskując dostęp do bazy kilku milionów klientów, którzy mają zaufanie do Amazon.

Sprzedawcy mogą rejestrować się na stronie www.services.amazon.pl - tam też znajdą wszelkie informacje dotyczące płatności, niezbędnych dokumentów i wskazówki, jak rozpocząć sprzedaż. O tym, jak przejść proces rejestracji, na co warto zwrócić uwagę i jakie są warunki współpracy, Amazon opisuje krok po kroku na swoim blogu (https://blog.aboutamazon.pl/sprzedaz-na-amazon/pierwsze-kroki-w-sprzedazy-na-amazon).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Medycyna

Diagnostyka zaburzeń snu może być łatwiejsza. Inteligentna piżama monitoruje bruksizm i bezdech senny

Naukowcy z Uniwersytetu Cambridge opracowali inteligentną piżamę, której zadaniem jest monitorowanie w warunkach domowych wzorców oddechu podczas snu i wykrywanie jego zaburzeń takich jak bezdech senny, chrapanie czy bruksizm. Jest to możliwe dzięki znajdującym się w materiale zaawansowanym grafenowym czujnikom tensometrycznym. Urządzenie może stać się alternatywą dla często niekomfortowej dla pacjentów diagnostyki w warunkach szpitalnych lub z wykorzystaniem nieporęcznego sprzętu.

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.