Nowa letnia kolekcja Pepco
Modne, niezwykle tanie stylizacje dla całej rodziny już w polskich sklepach!
Z myślą o lecie i nadchodzących wysokich temperaturach Pepco przygotowało wyjątkową, letnią kolekcję ubrań dla całej rodziny – kobiet, mężczyzn oraz dzieci. To aż 50 modnych propozycji, które wyróżnia wysoka jakość w połączeniu z bardzo niską ceną. Do niedawna, ze względu na różnice temperatur, firma udostępniała takie kolekcje głównie w krajach Europy Południowej, ale od tego sezonu można je kupić również w naszym kraju. W ofercie sieci znajdują się m.in. bluzki z krótkim rękawem, na ramiączkach, spodenki, spódniczki, stroje kąpielowe, a wszystko wykonane przy użyciu naturalnych materiałów. Cała letnia kolekcja jest już dostępna w sklepach Pepco w Polsce.
Moda na lato dla każdego
Jak połączyć wygodę, jakość i atrakcyjne ceny z najnowszymi trendami modowymi? Nowa kolekcja Pepco udowadnia, że jest to możliwe. W ofercie znajdziemy szeroki wybór ubrań dla kobiet mężczyzn oraz dzieci już od 17 zł. Dla kobiet Pepco przygotowało lekkie sukienki, spódnice, zwiewne spodnie czy stylowe muślinowe komplety, a dla mężczyzn wygodne t-shirty, krótkie spodenki i casualowe koszule, które idealnie wpisują się w tegoroczne trendy. Najmłodsi mogą liczyć na kolorowe i wygodne stylizacje, które pozwolą im się cieszyć latem niezależnie od okoliczności.
Oryginalnie i na każdą okazję
Nowa letnia kolekcja Pepco to aż 50 modnych propozycji, które zaspokoją różnorodne potrzeby klientów i zainspirują do tworzenia ciekawych letnich stylizacji bez względu na okoliczności. Oferta jest zróżnicowana pod względem rozmiarów oraz użytych materiałów – a wszystko po to, aby każdy mógł zaopatrzyć się w modną i praktyczną odzież na całe lato. Modne ubrania w przystępnych cenach zapewnią wygodę nawet w najgorętsze dni.
– Latem rządzą jasne odcienie kolorów oraz oddychające i przewiewne materiały, w których czujemy się swobodnie i komfortowo. W letniej kolekcji Pepco stawiamy więc przede wszystkim na naturalną prostotę – wygodne koszulki i bluzki, a także spódnice i spodnie wykonane z wysokiej jakości materiałów takich jak bawełna, len, wiskoza, bawełna muślinowa czy popelina. Nowe propozycje sprawdzą się zarówno na co dzień, w miejskich przestrzeniach, podczas wakacyjnych podróży, jak i na plaży. Dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie, na różne okazje, niezależnie od preferowanego stylu – komentuje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.
Zadowolenie klientów to nasz priorytet
Pepco w swojej ofercie stawia na niskie, konkurencyjne ceny, co pozwala na odświeżenie garderoby całej rodziny bez nadwyrężania domowego budżetu. Nowa kolekcja oferuje wysoką jakość w przystępnych cenach, co sprawia, że każdy może sobie pozwolić na modną i praktyczną odzież na lato.
– Nasza codzienna praca koncentruje się na zadawalaniu klientów, tworzymy więc produkty, które łączą w sobie styl, jakość oraz niezwykle konkurencyjne ceny. Zależy nam, aby nasze ubrania były modne, a także wygodne i dostępne dla każdego. Nowa, letnia kolekcja pojawiła się już w sklepach Pepco i będzie sukcesywnie uzupełniana przez cały sezon – dodaje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.
***
Grupa Pepco
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.
Pepco
Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.