Komunikaty PR

Nowa letnia kolekcja Pepco

2024-06-14  |  16:00
Biuro prasowe

Modne, niezwykle tanie stylizacje dla całej rodziny już w polskich sklepach!

Z myślą o lecie i nadchodzących wysokich temperaturach Pepco przygotowało wyjątkową, letnią kolekcję ubrań dla całej rodziny – kobiet, mężczyzn oraz dzieci. To aż 50 modnych propozycji, które wyróżnia wysoka jakość w połączeniu z bardzo niską ceną. Do niedawna, ze względu na różnice temperatur, firma udostępniała takie kolekcje głównie w krajach Europy Południowej, ale od tego sezonu można je kupić również w naszym kraju. W ofercie sieci znajdują się m.in. bluzki z krótkim rękawem, na ramiączkach, spodenki, spódniczki, stroje kąpielowe, a wszystko wykonane przy użyciu naturalnych materiałów. Cała letnia kolekcja jest już dostępna w sklepach Pepco w Polsce.

Moda na lato dla każdego

Jak połączyć wygodę, jakość i atrakcyjne ceny z najnowszymi trendami modowymi? Nowa kolekcja Pepco udowadnia, że jest to możliwe. W ofercie znajdziemy szeroki wybór ubrań dla kobiet mężczyzn oraz dzieci już od 17 zł. Dla kobiet Pepco przygotowało lekkie sukienki, spódnice, zwiewne spodnie czy stylowe muślinowe komplety, a dla mężczyzn wygodne t-shirty, krótkie spodenki i casualowe koszule, które idealnie wpisują się w tegoroczne trendy. Najmłodsi mogą liczyć na kolorowe i wygodne stylizacje, które pozwolą im się cieszyć latem niezależnie od okoliczności.

Oryginalnie i na każdą okazję

Nowa letnia kolekcja Pepco to aż 50 modnych propozycji, które zaspokoją różnorodne potrzeby klientów i zainspirują do tworzenia ciekawych letnich stylizacji bez względu na okoliczności. Oferta jest zróżnicowana pod względem rozmiarów oraz użytych materiałów – a wszystko po to, aby każdy mógł zaopatrzyć się w modną i praktyczną odzież na całe lato. Modne ubrania w przystępnych cenach zapewnią wygodę nawet w najgorętsze dni.

Latem rządzą jasne odcienie kolorów oraz oddychające i przewiewne materiały, w których czujemy się swobodnie i komfortowo. W letniej kolekcji Pepco stawiamy więc przede wszystkim na naturalną prostotę – wygodne koszulki i bluzki, a także spódnice i spodnie wykonane z wysokiej jakości materiałów takich jak bawełna, len, wiskoza, bawełna muślinowa czy popelina. Nowe propozycje sprawdzą się zarówno na co dzień, w miejskich przestrzeniach, podczas wakacyjnych podróży, jak i na plaży. Dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie, na różne okazje, niezależnie od preferowanego stylu – komentuje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.

Zadowolenie klientów to nasz priorytet

Pepco w swojej ofercie stawia na niskie, konkurencyjne ceny, co pozwala na odświeżenie garderoby całej rodziny bez nadwyrężania domowego budżetu. Nowa kolekcja oferuje wysoką jakość w przystępnych cenach, co sprawia, że każdy może sobie pozwolić na modną i praktyczną odzież na lato.

Nasza codzienna praca koncentruje się na zadawalaniu klientów, tworzymy więc produkty, które łączą w sobie styl, jakość oraz niezwykle konkurencyjne ceny. Zależy nam, aby nasze ubrania były modne, a także wygodne i dostępne dla każdego. Nowa, letnia kolekcja pojawiła się już w sklepach Pepco i będzie sukcesywnie uzupełniana przez cały sezon – dodaje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.

***

Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.

 

Pepco

Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.