Nowa odsłona projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” Patrizia Aryton ss22.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” marki Patrizia Aryton po raz piąty zrzesza niezwykłe Kobiety, które swoją siłą i energią zarażają innych, inspirują do działania i edukują niemalże na każdym kroku. Spośród kilkudziesięciu zgłoszeń wyłoniono kobiece trio, które mimo odmiennych zainteresowań i dziedzin pracy gra do tej samej bramki – dla dobra społeczeństwa. W materiałach i kampanii na 2022 rok przybliżamy sylwetki bohaterek projektu, ale także opowiadamy o tym jak ważna jest w życiu nauka, nie tylko ta w szkolnej ławce. Przytaczamy również temat samorozwoju, odkrywania i rozwijania swoich pasji oraz akceptacji i miłości do samego siebie.
Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” został zainspirowany historiami niezwykłych Kobiet, które dzielą się swoimi przemyśleniami, wartościami i doświadczeniem, a ubrania traktują użytkowo, jako sposób na wyrażanie siebie. Polska marka zrezygnowała z udziału profesjonalnych modelek i zdecydowała się pokazać bohaterki, które opowiadają autentyczne historie ze swojego życia. Zaangażowane społecznie, wykształcone działaczki, które doskonale wiedzą, jak łączyć obowiązki businesswoman z rozwojem swoich umiejętności i kształtowaniem charakteru, a życie zawodowe jest dla Nich pasją. Celem kampanii jest zachęcenie społeczeństwa do stawania się jeszcze lepszą wersją siebie, pracowania nad swoimi cechami, nie tylko przez pierwsze lata życia, ale każdego dnia. Rozmowy inspirują do zmian w swojej codziennej rutynie i mobilizują do działania. W wiosenno-letniej edycji na mediach społecznościowych marki zostaną przedstawione historie, którymi dzielą się Panie: Anna Kubica, Edyta Plich oraz Ewa Bolińska-Gostkowska.
Bohaterki wystąpiły w casualowo-eleganckich stylizacjach, które świetnie sprawdzą się zarówno do biura, jak i na spotkanie z przyjaciółkami. Kobiece, ponadczasowe kroje podkreślają figury uczestniczek projektu. Stonowana, ponadczasowa kolorystyka oparta na bielach, beżach i klasycznej czerni to podstawa kolekcji. Dla urozmaicenia odcieni zostały użyte delikatne, inspirowane wiosną wzory. Wśród produktów wyróżniają się zwiewne sukienki i spódnica wykonana z ekologicznej skóry w ciepłym kolorze karmelu. W połączeniu z jeansową koszulą daje spektakularny i nietuzinkowy efekt!
„Wychodzimy z założenia, że prawdziwe piękno kryje się w duszy, a ubranie jest jedynie dopełnieniem całości. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że możemy budować taki projekt, łączyć ze sobą i poznawać tak interesujące Kobiety, tworząc pewną społeczność.” – opowiada Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora.
Nowa kolekcja na sezon wiosna-lato 2022 polskiego brandu Patrizia Aryton powstawała w duchu świadomego budowania garderoby. Od ponad 30 lat istnienia, firma za jeden ze swoich głównych priorytetów wyznacza długowieczność produktu dostarczanego do Klientek, dlatego wszystkie tkaniny są skrupulatnie weryfikowane, nie tylko pod względem autentyczności certyfikatów, ale także procesów pozyskiwania oraz całej produkcji.
Kolekcja wiosna-lato 2022 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepach online oraz salonach marki w całej Polsce. W piątej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przedstawione zostają 3 sylwetki z inspirującymi bohaterkami. Wizerunki będą sukcesywnie pojawiać się na kanałach społecznościowych marki Patrizia Aryton, stronie internetowej oraz w salonach firmowych na terenie kraju.
Fotograf: Marcin Biedroń
Make-up: Agata Zygadło, Izabela Jurczak
Włosy: Aleksandra Szymala
Stylizacje: Magdalena Właszynowicz
Lokalizacja: Gdański Teatr Szekspirowski

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.