Nowi najemcy w Galerii Klif w Gdyni
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
W najbliższych miesiącach aż czterech nowych najemców dołączy do gdyńskiej Galerii Klif. Swoje salony otworzą marki FITANU.COM oraz Tavex. Pojawią się również dwa ciekawe punkty na mapie gastronomicznej galerii: Yoko Sushi oraz Amber Coffee&Bakery.
Od 4 maja, zgodnie z zapowiedziami rządu, wszystkie sklepy w galeriach handlowych wznowiły działalność. W gdyńskim Klifie będzie można ponownie zrobić zakupy w sklepach odzieżowych, obuwniczych i z wyposażeniem wnętrz. Otwarte zostały również wszystkie punkty usługowe. Strefa gastronomiczna nadal będzie działać na wynos i w dowozie.
Mimo lockdownu i ograniczeń, które dotknęły centra handlowe, Galeria Klif cały czas intensywnie pracowała nad nowymi projektami i otwarciami. Ponowne uruchomienie wszystkich sklepów w Galerii, zostanie zainaugurowane innowacyjnym projektem online to offline - Interaktywnym Magazynem Online “Fashion Stories by Klif”. W Magazynie prezentowane będą najnowsze trendy modowe, artykuły tematyczne o wnętrzach, biżuterii oraz kosmetykach. Znajdą się w nim także informacje o rabatach i promocjach w galerii.
W ramach nowych otwarć, Galerii Klif udało się pozyskać aż czterech nowych najemców, którzy swoje sklepy i punkty otworzą w najbliższym czasie. Są to marki FITANU. COM, Tavex, Yoho Sushi Bar&Restaurant oraz Amber Coffee&Bakery.
Nowo otwarty sklep stacjonarny FITANU.COM w Klifie, to nowoczesny punkt sprzedaży, z pełnym uwzględnieniem customer experience grupy kapitałowej Martes Sport. Salon FITANU.COM – to koncept premium zlokalizowany w miejscu istniejącego do tej pory sklepu marki na parterze centrum. Jest to pierwszy sklep tej marki na Pomorzu i trzeci w Polsce o powierzchni prawie 1000 m2.
Swój punkt w Klifie otworzy także międzynarodowa finansowa firma Tavex, działająca na terenie dziewięciu państw w Europie. Tavex dostarcza metale szlachetne oraz obsługuje transakcje płatnicze za granicę - rocznie ponad 2 miliony klientów. Lokal w Galerii Klif będzie pierwszym punktem marki w Trójmieście. Planowane otwarcie to początek wakacji.
W Galerii Klif nie zabraknie nowości dla koneserów dobrych smaków. Amber Coffee&Bakery planuje otwarcie swojego punktu w połowie maja. W ofercie kawiarni, oprócz unikatowych kaw i herbat najwyższej jakości, znajdą się przekąski, desery, produkty rzemieślnicze lokalnych producentów, m.in. miody, pieczywo, czy czekolady. Kawiarnia znajdować się będzie na paterze galerii, obok salonów Empik i Emanuel Berg, a jej powierzchnia wyniesie 95m2.
Latem otworzy się Yoho Sushi Bar&Restaurant. Restauracja oferować będzie sushi oraz dania kuchni japońsko-koreańskiej. Zlokalizowana będzie na parterze galerii, tuż obok fontanny i zajmie powierzchnię ponad 150 m2, łącznie z powierzchnią stolikową.
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.
Właścicielem Galerii Klif jest spółka reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.