Nowi najemcy w Galerii Klif w Gdyni
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
W najbliższych miesiącach aż czterech nowych najemców dołączy do gdyńskiej Galerii Klif. Swoje salony otworzą marki FITANU.COM oraz Tavex. Pojawią się również dwa ciekawe punkty na mapie gastronomicznej galerii: Yoko Sushi oraz Amber Coffee&Bakery.
Od 4 maja, zgodnie z zapowiedziami rządu, wszystkie sklepy w galeriach handlowych wznowiły działalność. W gdyńskim Klifie będzie można ponownie zrobić zakupy w sklepach odzieżowych, obuwniczych i z wyposażeniem wnętrz. Otwarte zostały również wszystkie punkty usługowe. Strefa gastronomiczna nadal będzie działać na wynos i w dowozie.
Mimo lockdownu i ograniczeń, które dotknęły centra handlowe, Galeria Klif cały czas intensywnie pracowała nad nowymi projektami i otwarciami. Ponowne uruchomienie wszystkich sklepów w Galerii, zostanie zainaugurowane innowacyjnym projektem online to offline - Interaktywnym Magazynem Online “Fashion Stories by Klif”. W Magazynie prezentowane będą najnowsze trendy modowe, artykuły tematyczne o wnętrzach, biżuterii oraz kosmetykach. Znajdą się w nim także informacje o rabatach i promocjach w galerii.
W ramach nowych otwarć, Galerii Klif udało się pozyskać aż czterech nowych najemców, którzy swoje sklepy i punkty otworzą w najbliższym czasie. Są to marki FITANU. COM, Tavex, Yoho Sushi Bar&Restaurant oraz Amber Coffee&Bakery.
Nowo otwarty sklep stacjonarny FITANU.COM w Klifie, to nowoczesny punkt sprzedaży, z pełnym uwzględnieniem customer experience grupy kapitałowej Martes Sport. Salon FITANU.COM – to koncept premium zlokalizowany w miejscu istniejącego do tej pory sklepu marki na parterze centrum. Jest to pierwszy sklep tej marki na Pomorzu i trzeci w Polsce o powierzchni prawie 1000 m2.
Swój punkt w Klifie otworzy także międzynarodowa finansowa firma Tavex, działająca na terenie dziewięciu państw w Europie. Tavex dostarcza metale szlachetne oraz obsługuje transakcje płatnicze za granicę - rocznie ponad 2 miliony klientów. Lokal w Galerii Klif będzie pierwszym punktem marki w Trójmieście. Planowane otwarcie to początek wakacji.
W Galerii Klif nie zabraknie nowości dla koneserów dobrych smaków. Amber Coffee&Bakery planuje otwarcie swojego punktu w połowie maja. W ofercie kawiarni, oprócz unikatowych kaw i herbat najwyższej jakości, znajdą się przekąski, desery, produkty rzemieślnicze lokalnych producentów, m.in. miody, pieczywo, czy czekolady. Kawiarnia znajdować się będzie na paterze galerii, obok salonów Empik i Emanuel Berg, a jej powierzchnia wyniesie 95m2.
Latem otworzy się Yoho Sushi Bar&Restaurant. Restauracja oferować będzie sushi oraz dania kuchni japońsko-koreańskiej. Zlokalizowana będzie na parterze galerii, tuż obok fontanny i zajmie powierzchnię ponad 150 m2, łącznie z powierzchnią stolikową.
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.
Właścicielem Galerii Klif jest spółka reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.