Nowoczesna opcja zakupów ze skanerem debiutuje w Auchan Manufaktura
Auchan Manufaktura nie zwalnia tempa. Jeden z największych hipermarketów w Łodzi wprowadził kolejne rozwiązanie ułatwiające zakupy - mobilną aplikację Scan&Go. Polacy coraz częściej podejmują świadome wybory, także w sklepach, a nowa aplikacja Auchan pozwoli im m.in. na bieżącą kontrolę wartości koszyka. Dzięki takiemu rozwiązaniu, łodzianie robiący zakupy spożywcze (i nie tylko) w Manufakturze, będą to mogli robić jeszcze szybciej i intuicyjnie.
Według badań przeprowadzonych przez Proxi.cloud i UCE Research wynika, że wzrost ruchu w supermarketach wyniósł w 2023 roku aż 11,5%. Nie dziwi więc fakt, że sklepy chcą spełniać wymagania współczesnego konsumenta. Auchan Manufaktura jako pierwszy sklep tej sieci w Łodzi wprowadził aplikację Scan&Go, która odmieniła sposób, w jaki klienci robią zakupy. Od niedawna klienci mogą korzystać tam z aplikacji Auchan ze skanerem, aby dokonywać zakupów jeszcze sprawniej i wygodniej niż kiedykolwiek wcześniej. Innowacyjne rozwiązanie to nowa opcja zakupów, która umożliwia klientom skanowanie produktów, które chcą kupić i dodawanie ich do mobilnego koszyka w czasie rzeczywistym. Jednocześnie daje to możliwość na śledzenie wartości swojego koszyka na bieżąco. Po zakończeniu zakupów, klienci udają się do specjalnie wyznaczonej kasy, która łączy się ze skanerem w aplikacji. W ten sposób, cała lista zakupów jest automatycznie przekazywana do kasy, gdzie klient dokonuje płatności za całe zamówienie, oszczędzając czas i eliminując potrzebę skanowania produktów ponownie.
Na podstawie analizy wykonanej przez Retail Institute, w 2023 r. liczba odwiedzin centrów handlowych wzrosła prawie o 10% w porównaniu z rokiem poprzednim. Konsumenci coraz chętniej odwiedzają miejsca, w których mogą zaopatrzyć się w interesujący ich towar. Sklep Auchan Manufaktura wychodzi naprzeciw potrzebom swoich konsumentów. Wdrożenie nowej możliwości zakupowej, aplikacji Scan&Gopozwala na optymalizację czasu zakupów, bowiem korzystanie z tej usługi skraca czas finalizacji zakupów nawet dwukrotnie. Dodatkowo, klienci mogą na bieżąco obserwować koszt swoich zakupów, co pozwoli im kontrolować tak ważny dla siebie budżet. To kolejny krok Auchan w kierunku innowacyjnych rozwiązań, które mają na celu poprawę doświadczenia zakupowego dla klientów.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.