Komunikaty PR

Nowość – aksamitny deser z maślanką od Mlekpolu

2021-05-19  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania deser ( 0.76 MB )

Wśród konsumentów stale rosnącą atrakcyjnością cieszą się produkty, w których tradycja idzie w parze z nowoczesnością. Właśnie takie są nowe desery od SM Mlekpol. Aż w 60% składają się z maślanki powstającej z najlepszego polskiego mleka, co nadaje produktowi prawdziwie naturalny smak oraz bardzo charakterystyczną, aksamitną konsystencję. Zaskakujące zestawienia smakowe maślanki z kokosem i czekoladą lub tartą cytrynową czy muffinką jagodową już tej wiosny pojawią się na sklepowych półkach.

Konsumenci coraz chętniej sięgają po propozycje naturalne, jak najmniej przetworzone, wyprodukowane według tradycyjnych receptur na bazie sprawdzonych surowców o gwarantowanej najwyższej jakości. Jednocześnie poszukują nowości i lubią eksperymentować, stosując przy tym zasady zrównoważonej, zdrowej diety. Mleko i produkty nabiałowe dostarczają wiele wartościowych składników odżywczych i wchodzą w skład jednej z głównych grup piramidy żywieniowej. SM Mlekpol, jak zawsze w sposób kompleksowy, stara się realizować oczekiwania swoich konsumentów i wprowadza na rynek nowe desery na bazie maślanki, które przyciągają uwagę i pozytywnie zaskakują ciekawymi smakami.

Desery z maślanką od Mlekpolu są lekkie, a jednocześnie gęste i aksamitne. Dzięki połączeniu maślanki i wyjątkowych dodatków powstały smaki, które na stałe dołączą do naszych ulubionych. Zamknięte w okrągłych, kolorowych kubeczkach desery o kusząco brzmiących i oryginalnych smakach: nata de coco, tarta cytrynowa oraz muffinka jagodowa są doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy w przekąsce szukają czegoś więcej, niż tylko zaspokojenia głodu. To propozycje stworzone z myślą o drugim śniadaniu, a także zdrowym deserze. Nowe produkty są nie tylko pyszne, zawierają również żywe kultury bakterii fermentacji mlekowej. Produkt wyróżnia czysta etykieta i krótki skład. Dostępne są w 170 g wygodnych opakowaniach. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.