Nowość – aksamitny deser z maślanką od Mlekpolu
Wśród konsumentów stale rosnącą atrakcyjnością cieszą się produkty, w których tradycja idzie w parze z nowoczesnością. Właśnie takie są nowe desery od SM Mlekpol. Aż w 60% składają się z maślanki powstającej z najlepszego polskiego mleka, co nadaje produktowi prawdziwie naturalny smak oraz bardzo charakterystyczną, aksamitną konsystencję. Zaskakujące zestawienia smakowe maślanki z kokosem i czekoladą lub tartą cytrynową czy muffinką jagodową już tej wiosny pojawią się na sklepowych półkach.
Konsumenci coraz chętniej sięgają po propozycje naturalne, jak najmniej przetworzone, wyprodukowane według tradycyjnych receptur na bazie sprawdzonych surowców o gwarantowanej najwyższej jakości. Jednocześnie poszukują nowości i lubią eksperymentować, stosując przy tym zasady zrównoważonej, zdrowej diety. Mleko i produkty nabiałowe dostarczają wiele wartościowych składników odżywczych i wchodzą w skład jednej z głównych grup piramidy żywieniowej. SM Mlekpol, jak zawsze w sposób kompleksowy, stara się realizować oczekiwania swoich konsumentów i wprowadza na rynek nowe desery na bazie maślanki, które przyciągają uwagę i pozytywnie zaskakują ciekawymi smakami.
Desery z maślanką od Mlekpolu są lekkie, a jednocześnie gęste i aksamitne. Dzięki połączeniu maślanki i wyjątkowych dodatków powstały smaki, które na stałe dołączą do naszych ulubionych. Zamknięte w okrągłych, kolorowych kubeczkach desery o kusząco brzmiących i oryginalnych smakach: nata de coco, tarta cytrynowa oraz muffinka jagodowa są doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy w przekąsce szukają czegoś więcej, niż tylko zaspokojenia głodu. To propozycje stworzone z myślą o drugim śniadaniu, a także zdrowym deserze. Nowe produkty są nie tylko pyszne, zawierają również żywe kultury bakterii fermentacji mlekowej. Produkt wyróżnia czysta etykieta i krótki skład. Dostępne są w 170 g wygodnych opakowaniach.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.