Komunikaty PR

NOWOŚĆ ALKMIE – YOUR NUDE W 3 ODCIENIACH!

2021-11-29  |  19:00
Biuro prasowe

YOUR NUDE to pełen aktywnych składników krem CC+, który dopasowuje się do odcienia Twojej skóry, chroni ją przed zanieczyszczeniami, wolnymi rodnikami i promieniowaniem słonecznym, a przy tym ujednolica koloryt cery.

Dzięki Capsular Mineral Pigment System - mineralnym, naturalnym pigmentom w otoczce z oleju z awokado - krem CC+ doskonale utrzymuje się na skórze, zapewniając perfekcyjne krycie, a przy tym pomaga zachować wysoki poziom odżywienia i nawilżenia skóry.

Dodatkowo jak tarcza odbija niebieskie światło i promieniowanie UV. Stanowi idealną ochronę przed zanieczyszczeniami środowiskowymi dzięki naturalnym pochodnym krzemionki ze słodkowodnych glonów, dlatego świetnie sprawdzi się każdego dnia - w domu, w pracy, podczas przebywania na świeżym powietrzu.

SKŁADNIKI AKTYWNE takie jak komórki macierzyste bawełny arabskiej i skoncentrowane ekstrakty roślinne zapewniają wielostopniową ochronę przed promieniowaniem UVA, UVB, podczerwonym IR
i niebieskim światłem HEV. Działają silnie antyoksydacyjnie, spowalniając procesy fotostarzenia skóry. Ekstrakt z korzenia i olej z nasion marchwi wraz ze stabilną formą beta-karotenu poprawiają
i ujednolicają koloryt skóry. Formuła bogata w składniki nawilżające i odżywcze, takie jak olej z awokado, roślinne emolienty z masła Shea oraz wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy pomagają zachować wysoki poziom nawilżenia skóry.

 

Każdy ze składników aktywnych YOUR NUDE zawiera pigmenty otoczkowane olejem awokado. W kontakcie ze skórą otoczka ta pęka i uwalnia się pigment. To właśnie dzięki tej formule kolor YOUR NUDE idealnie dopasowuje się do tonacji Twojej cery!

Poznaj YOUR NUDE – który odcień idealnie pasuje do Twojej skóry?

Dostępne odcienie YOUR NUDE: light, medium, dark

CENA: 119 zł / 30 ml

 

KREM CC+ YOUR NUDE dostępny w sklepie internetowym www.alkmie.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij Biuro prasowe
2024-10-28 | 13:20

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw
Uroda Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
2024-10-28 | 11:00

Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które
Uroda Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią
2024-10-28 | 08:00

Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią

Czego potrzebuje Twoja skóra? W zależności od wieku, typu cery, trybu naszego życia i pory roku, każda z nas prawdopodobnie odpowie inaczej. Kosmetolodzy wskazują jednak na ABC potrzeb

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.