NOWOŚĆ ALKMIE – YOUR NUDE W 3 ODCIENIACH!
YOUR NUDE to pełen aktywnych składników krem CC+, który dopasowuje się do odcienia Twojej skóry, chroni ją przed zanieczyszczeniami, wolnymi rodnikami i promieniowaniem słonecznym, a przy tym ujednolica koloryt cery.
Dzięki Capsular Mineral Pigment System - mineralnym, naturalnym pigmentom w otoczce z oleju z awokado - krem CC+ doskonale utrzymuje się na skórze, zapewniając perfekcyjne krycie, a przy tym pomaga zachować wysoki poziom odżywienia i nawilżenia skóry.
Dodatkowo jak tarcza odbija niebieskie światło i promieniowanie UV. Stanowi idealną ochronę przed zanieczyszczeniami środowiskowymi dzięki naturalnym pochodnym krzemionki ze słodkowodnych glonów, dlatego świetnie sprawdzi się każdego dnia - w domu, w pracy, podczas przebywania na świeżym powietrzu.
SKŁADNIKI AKTYWNE takie jak komórki macierzyste bawełny arabskiej i skoncentrowane ekstrakty roślinne zapewniają wielostopniową ochronę przed promieniowaniem UVA, UVB, podczerwonym IR
i niebieskim światłem HEV. Działają silnie antyoksydacyjnie, spowalniając procesy fotostarzenia skóry. Ekstrakt z korzenia i olej z nasion marchwi wraz ze stabilną formą beta-karotenu poprawiają
i ujednolicają koloryt skóry. Formuła bogata w składniki nawilżające i odżywcze, takie jak olej z awokado, roślinne emolienty z masła Shea oraz wysokocząsteczkowy kwas hialuronowy pomagają zachować wysoki poziom nawilżenia skóry.
Każdy ze składników aktywnych YOUR NUDE zawiera pigmenty otoczkowane olejem awokado. W kontakcie ze skórą otoczka ta pęka i uwalnia się pigment. To właśnie dzięki tej formule kolor YOUR NUDE idealnie dopasowuje się do tonacji Twojej cery!
Poznaj YOUR NUDE – który odcień idealnie pasuje do Twojej skóry?
Dostępne odcienie YOUR NUDE: light, medium, dark
CENA: 119 zł / 30 ml
KREM CC+ YOUR NUDE dostępny w sklepie internetowym www.alkmie.com
Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.