Komunikaty PR

NOWOŚĆ! WYGŁADZAJĄCY SZAMPON MOMME!

2021-08-24  |  18:00
Biuro prasowe

Kąpiel dziecka jest bardzo ważną częścią każdego dnia. Wybierasz właściwy moment, dobierasz temperaturę wody, stosujesz delikatne kosmetyki pielęgnacyjne. Czy wśród nich znajduje się również odpowiedni szampon do włosów?

POZNAJCIE NOWOŚĆ MARKI MOMME! Wygładzający szampon do włosów dla dzieci od pierwszego dnia życia. Oparty na wyjątkowej kompozycji naturalnych składników aktywnych. Sprawia, że włosy Twojego malucha są nawilżone, nie podrażniając przy tym skóry głowy dziecka. Doskonale się rozczesują, są jedwabiście gładkie
i pełne blasku! #MUSTHAVE

 

Zawiera wyjątkowe składniki aktywne z certyfikatem naturalności:

Ekstrakt z błękitnej stokrotki* – od wieków wykorzystywany w tradycyjnej medycynie marokańskiej. Jest bogaty w substancje wykazujące właściwości łagodzące i przeciwutleniające. Pielęgnuje i koi delikatną, nawet podrażnioną skórę.

Betaina z buraka cukrowego* – działa silnie nawilżająco. Zapobiega elektryzowaniu się włosów
i ułatwia ich rozczesywanie.   

Roślinne substancje myjące* – pochodzące między innymi z kokosa. Naturalne i bardzo delikatne surowce. Oprócz właściwości oczyszczających posiadają również działanie nawilżające.

 

Produkt testowany dermatologicznie!
SPOSÓB UŻYCIA: Na wilgotne włosy nanieś niewielką ilość szamponu, delikatnie wmasuj
w skórę głowy i na całą długość włosów. Dokładnie spłucz włosy czystą, ciepłą wodą.

 

CENA: 35 zł / 150 ml

 

KOSMETYKI MomMe dostępne są
w sklepie internetowym:  mommecosmetics.com

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy! Biuro prasowe
2024-09-26 | 18:00

Wspólna zabawa, wspólny rozwój: Grupa LEGO odkrywa korzyści płynące z zabawy!

Nowe badanie Play Well Grupy LEGO na Polskę dowodzi, że jedna na pięć rodzin (17%) nigdy nie bawi się razem[1], mimo że aż 83% rodziców rozumie, jak ważna jest zabawa dla rodzinnego
Dziecko Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!
2024-09-25 | 14:25

Dzień Chłopaka, czyli idealna okazja do obdarowania chłopców w każdym wieku!

Zbliżający się Dzień Chłopaka (30.09) to idealny moment na podarowanie przemyślanego prezentu bliskiej nam osobie. Wybierając upominek dla chłopca, warto pomyśleć o tym, aby nie
Dziecko Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata? – opowieści o pozytywnym ojcostwie
2024-09-24 | 15:05

Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie

Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.