NOWOŚĆ! WYGŁADZAJĄCY SZAMPON MOMME!
Kąpiel dziecka jest bardzo ważną częścią każdego dnia. Wybierasz właściwy moment, dobierasz temperaturę wody, stosujesz delikatne kosmetyki pielęgnacyjne. Czy wśród nich znajduje się również odpowiedni szampon do włosów?
POZNAJCIE NOWOŚĆ MARKI MOMME! Wygładzający szampon do włosów dla dzieci od pierwszego dnia życia. Oparty na wyjątkowej kompozycji naturalnych składników aktywnych. Sprawia, że włosy Twojego malucha są nawilżone, nie podrażniając przy tym skóry głowy dziecka. Doskonale się rozczesują, są jedwabiście gładkie
i pełne blasku! #MUSTHAVE
Zawiera wyjątkowe składniki aktywne z certyfikatem naturalności:
Ekstrakt z błękitnej stokrotki* – od wieków wykorzystywany w tradycyjnej medycynie marokańskiej. Jest bogaty w substancje wykazujące właściwości łagodzące i przeciwutleniające. Pielęgnuje i koi delikatną, nawet podrażnioną skórę.
Betaina z buraka cukrowego* – działa silnie nawilżająco. Zapobiega elektryzowaniu się włosów
i ułatwia ich rozczesywanie.
Roślinne substancje myjące* – pochodzące między innymi z kokosa. Naturalne i bardzo delikatne surowce. Oprócz właściwości oczyszczających posiadają również działanie nawilżające.
Produkt testowany dermatologicznie!
SPOSÓB UŻYCIA: Na wilgotne włosy nanieś niewielką ilość szamponu, delikatnie wmasuj
w skórę głowy i na całą długość włosów. Dokładnie spłucz włosy czystą, ciepłą wodą.
CENA: 35 zł / 150 ml
KOSMETYKI MomMe dostępne są
w sklepie internetowym: mommecosmetics.com

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.