Komunikaty PR

NOWOŚĆ! WYGŁADZAJĄCY SZAMPON MOMME!

2021-08-24  |  18:00
Biuro prasowe

Kąpiel dziecka jest bardzo ważną częścią każdego dnia. Wybierasz właściwy moment, dobierasz temperaturę wody, stosujesz delikatne kosmetyki pielęgnacyjne. Czy wśród nich znajduje się również odpowiedni szampon do włosów?

POZNAJCIE NOWOŚĆ MARKI MOMME! Wygładzający szampon do włosów dla dzieci od pierwszego dnia życia. Oparty na wyjątkowej kompozycji naturalnych składników aktywnych. Sprawia, że włosy Twojego malucha są nawilżone, nie podrażniając przy tym skóry głowy dziecka. Doskonale się rozczesują, są jedwabiście gładkie
i pełne blasku! #MUSTHAVE

 

Zawiera wyjątkowe składniki aktywne z certyfikatem naturalności:

Ekstrakt z błękitnej stokrotki* – od wieków wykorzystywany w tradycyjnej medycynie marokańskiej. Jest bogaty w substancje wykazujące właściwości łagodzące i przeciwutleniające. Pielęgnuje i koi delikatną, nawet podrażnioną skórę.

Betaina z buraka cukrowego* – działa silnie nawilżająco. Zapobiega elektryzowaniu się włosów
i ułatwia ich rozczesywanie.   

Roślinne substancje myjące* – pochodzące między innymi z kokosa. Naturalne i bardzo delikatne surowce. Oprócz właściwości oczyszczających posiadają również działanie nawilżające.

 

Produkt testowany dermatologicznie!
SPOSÓB UŻYCIA: Na wilgotne włosy nanieś niewielką ilość szamponu, delikatnie wmasuj
w skórę głowy i na całą długość włosów. Dokładnie spłucz włosy czystą, ciepłą wodą.

 

CENA: 35 zł / 150 ml

 

KOSMETYKI MomMe dostępne są
w sklepie internetowym:  mommecosmetics.com

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.