Nowości od HARIBO!
Yellowcups
Sowińskiego 9
31-524 Kraków
karolina|yellowcups.pl| |karolina|yellowcups.pl
537 211 401
https://yellowcups.pl/
Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy miękkie żelki w kształcie zwierzątek, trójwarstwowe żelko-pianki, a także limitowaną edycję żelek, inspirowaną reklamą telewizyjną.
Świat zabawy i radości
Dla najmłodszych odbiorców, którzy uwielbiają żelki w kształcie zwierzątek, HARIBO stworzyło unikalny produkt Chameleon. W pełnej różnorodnych smaków i kolorów paczce znajdują się, znane z mixu HARIBO Phantasia, kameleony. Wyjątkowa nowość skrywa w sobie żelki w czterech kolorach i owocowych smakach: jabłka, cytryny, wiśni i maliny.
Tego jeszcze nie było!
HARIBO Berry Clouds to miękkie i delikatne trójwarstwowe żelko-pianki, które rozpływają się w ustach! Każda warstwa ma inną konsystencję, strukturę i kolor. W jednym opakowaniu znajdziemy miks wyjątkowych smaków: borówki amerykańskiej, truskawki i owoców leśnych.
Miękkie pianki w pastelowych kolorach
Polacy pokochali pianki! Dlatego HARIBO wprowadza kolejną nowość – HARIBO Chamallows Tubular Colors. To wyjątkowo miękkie, delikatne i kolorowe pianki o waniliowo-truskawkowym smaku. Błyskawicznie znikają prosto z torebki, są również doskonałym dodatkiem do gorącego mleka, kawy czy kakao. Nie zawierają glutenu i są tak puszyste, że aż rozpływają się w ustach!
HARIBO Szach Mniam to wyjątkowy produkt w limitowanym wydaniu, dostępny tylko teraz! Nazwa inspirowana jest hasłem z reklamy telewizyjnej, w której dorośli w trakcie turnieju szachowego, po zjedzeniu Złotych Misiów HARIBO zaczynają mówić dziecięcymi głosami. W paczce znajdują się unikalne żelki w kształcie figur szachowych, które pokochają zarówno dzieci, jak i dorośli, bo szachy, podobnie jak HARIBO, dają radość i łączą pokolenia!
Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
Pierwsze świąteczne zakupy, czyli Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
SHEIN Cloud Car: Moda dostępna dla wszystkich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
Już dziś o godzinie 21.00 stylistka powraca na antenę Polsat Café z formatem „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską”. Jak zapowiada, w premierowych odcinkach kolejnego sezonu programu nie zabraknie spektakularnych, ale i wzruszających metamorfoz. W tej edycji do grona uczestniczek dołączył pierwszy w historii tego projektu mężczyzna. Maja Sablewska zaznacza, że ona i jej zespół z dużą radością podejmują kolejne wyzwania, pomagając Polkom odkryć swoje piękno i swoją wartość, a także nabrać pewności siebie oraz siły do realizacji marzeń.
Zakupy
Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
Zdaniem aktora wprowadzanie do sklepów dekoracji świątecznych w listopadzie ma dwie strony medalu. Menedżerowie widząc zainteresowanie konsumentów takim asortymentem, dostosowują się bowiem do ich potrzeb, umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zaplanowanie zakupów. Z kolei witryny sklepowe przez kilka tygodni zapełnione mikołajami, choinkami i bombkami mogą też powodować przesyt, przez co z roku na rok słabiej odczuwamy magię świąt.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.