Komunikaty PR

Nowy design opakowań E.Wedel!

2020-08-27  |  16:00
Biuro prasowe

Portfolio produktów E.Wedel przeszło prawdziwą metamorfozę. Wedlowskie czekolady oraz pianki Ptasie Mleczko® w odświeżonej wersji graficznej opakowań stopniowo pojawiają się na sklepowych półkach od początku sierpnia. Odmieniony design podkreśla apetyczność wedlowskich wyrobów i zachęca do sięgnięcia po czekoladowe pyszności. Opakowania zyskały nowe kolory oraz bohaterów, postaci chłopca i zebry, którzy przedstawiają przeróżne chwile codziennej przyjemności. Tym samym E.Wedel wprowadził storytelling bezpośrednio na opakowania.

 Nowe opakowania są atrakcyjne dla wielbicieli E.Wedel, a także podkreślą apetyczność czekoladowych przysmaków. Zależało nam również na zwiększeniu rozpoznawalności opakowań portfolio E.Wedel, poprawieniu ich czytelności oraz atrakcyjności. Na szczególną uwagę zasługuje obecność postaci chłopca i zebry, którzy spędzają wspólnie czas i pokazują swoje przygody. Scenki z nowymi bohaterami nawiązują do codziennych przyjemności 
i wyróżników smakowych wedlowskich produktów. To nasz ukłon w stronę historii marki E.Wedel oraz jej kultowego symbolu, którego początki sięgają 1926 roku. Dzięki obecności chłopca i zebry szata graficzna jest unikatowa na polskim rynku i z pewnością wyróżni się 
na sklepowej półce 
– mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel. 

Zmiana estetyczna kategorii tabliczek, oprócz bohaterów i zmiany kolorów, obejmuje również nowy pionowy układ kostek czekolady, które na opakowaniach leżą jedna na drugiej.

Natomiast Ptasie Mleczko® zachowało piękne ptasie wzory, zaprojektowane przez polskich artystów ponad rok temu. Tegoroczna zmiana ma na celu uspójnienie wyglądu opakowań pianek z nowym designem proponowanym w innych produktach z portfolio E.Wedel.   Podobnie jak w przypadku tabliczek, obecnie na pudełkach widnieje chłopiec z zebrą, powiększone zostało logo, a obok apetycznych pianek umieszczono symbole nawiązujące 
do smaku danego wariantu. 

Zgrana para – chłopiec i zebra!

Chłopiec i zebra w nowatorskiej formule są zaprezentowani jako para przyjaciół, która wspólnie doświadcza małych, codziennych przyjemności w towarzystwie pysznej czekolady.  Każda tabliczka przedstawia inną aktywność chłopca i zebry. Bohaterowie wspólnie spędzają miły czas m.in. czytając książkę, łowiąc ryby czy obserwując gwiazdy. 

Historia kultowego symbolu zaczyna się w 1926 roku, kiedy Jan Wedel zlecił włoskiemu artyście Leonetto Capiello, nazywanego ojcem współczesnej sztuki plakatu, zaprojektowanie wyjątkowej grafiki. Kreacja szybko zyskała dużą popularność, jak na ówczesne czasy był to oryginalny i egzotyczny wyróżnik marki podkreślający pochodzenie ziarna z Ghany, na bazie którego powstaje oryginalna wedlowska czekolada. Do dziś chłopiec i zebra są lubianymi wedlowskimi symbolami, występują m.in. w reklamach produktów E.Wedel. Na przestrzeni lat ich wizerunek przechodził metamorfozy, jednak od pewnego czasu pojawiają się regularnie w działaniach marki E.Wedel. Można ich oczywiście znaleźć w spotach telewizyjnych marki czy na neonie na najstarszej Pijalni Czekolady przy ul. Szpitalnej w Warszawie. Ostatnio również Chłopiec i zebra zostali bohaterami jednego z plakatów autorstwa Jana Kallwejta zaprojektowanego w ramach akcji „#Każdy plakat pomaga”. 

Nowe kolory opakowań

Wyraźną zmianą jest także nowa kolorystyka opakowań E.Wedel. Opakowania tabliczek charakteryzują się teraz odświeżonymi odcieniami niebieskiego, zarówno soczystymi jasnymi na tabliczkach mlecznych, jak i ciemniejszymi, głębokimi barwami na wariantach gorzkich. Ułatwia to odnalezienie wedlowskich czekolad na sklepowych półkach.  

Zmiana designu w 2020 roku

Nowe opakowania tabliczek marki E.Wedel będą stopniowo pojawiać się w sklepach od początku sierpnia 2020 roku. Ptasie Mleczko® po zmianie designu pudełek znajdziemy na półkach od września. Dodatkowo, w listopadzie metamorfoza opakowań nastąpi w portfolio batonów i wafli. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.