Nowy model G-SHOCK DW-H5600 najlepszym przyjacielem każdego sportowca!
Kultowe kostki G-SHOCK z serii 5600 zostały wzbogacone o ultra wytrzymały i funkcjonalny model zegarka DW-H5600, który podbije świat sportu. Ten męski czasomierz będzie idealnym towarzyszem ekstremalnych wypraw czy intensywnych treningów.
Zegarek z serii G-Squad DW-H5600 ułatwi planowanie treningów oraz uprawianie sportów w aż 4 różnych dyscyplinach: bieganie, spacery, trening na siłowni oraz trening interwałowy. Wystarczy wybrać aktywność za pomocą przycisku i obserwować pomiary w czasie rzeczywistym.
Za sprawą wbudowanego czujnika optycznego LED zegarek jest w stanie zmierzyć tętno, puls oraz kontrolować pracę serca i poziom ciśnienia we krwi. Kluczowy jest również miernik wartości V02max (pułap tlenowy treningu aerobowego), który określa nasz indywidualny poziom sprawności i gwarantuje efektywność treningu. Model jest kompatybilny z aplikacją CASIO WATCHES, dzięki czemu w łatwy sposób GPS jest w stanie go zlokalizować, a krokomierz określi przebyty dystans. Dodatkowo w aplikacji można zaplanować ilość spalanych kalorii oraz swój miesięczny cykl treningów i realizację celu.
Co charakterystyczne dla wszystkich produktów G-SHOCK, zegarek jest wstrząsoodporny oraz zapewnia wodoszczelność do 200 m, dzięki czemu przydatny jest także w trakcie pływania czy nurkowania.
Dzięki zastosowaniu technologii Tough Solar, czasomierz zasilany jest energią słoneczną, ale dodatkowo można go ładować również wykorzystując domowe, sztuczne światło lub standardowo - przez kabel USB.
Zegarek przyda się również w nocy, kiedy jest w stanie kontrolować jakość snu oraz w razie potrzeby i nadmiernego stresu, zaproponować dodatkowe ćwiczenia oddechowe, które gwarantują lepszy odpoczynek oraz regenerację po wysiłku.
Model G-SHOCK DW-H5600 został wykonany z odpornej, lekkiej i szybkoschnącej biomasy, która została pierwszy raz wzbogacona o włókno węglowe - odnawialny bio-surowiec pozyskiwany w etyczny sposób, dzięki czemu zegarek jest przyjazny dla środowiska. Podobnie opakowanie pochodzi z materiałów z recyklingu. To wszystko nie tylko gwarancja najwyższej jakości produktu dedykowanego sportowcom, ale dodatkowe działanie w trosce o dobro planety.
Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę
Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej
Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.