Komunikaty PR

Nowy sklep C&A w Blue City

2024-09-10  |  14:30
Biuro prasowe

Centrum Handlowe Blue City cały czas uatrakcyjnia portfolio najemców, kierując ofertę handlowo-usługową oraz rozrywkową przede wszystkim dla rodzin z dziećmi. Nowy salon marki C&A doskonale wpisuje się w strategię centrum, zarówno pod kątem optymalizacji asortymentowej, jak i wdrażanego programu przyjazności ekologicznej. Marka również stawia na modernizację swoich placówek oraz dalszy rozwój w Polsce.

Strategię zorientowania na przyszłość C&A doskonale oddaje sklep w Blue City. Salon
o powierzchni ponad 2 200 m kw. będzie dostępny na poziomie 0, a prowadzić do niego będą 3 wygodne wejścia. Projekt realizowany jest zgodnie z najnowszym konceptem – układ sklepu jest przemyślany, przejrzysty i spójny. Nowoczesne meble w stonowanych kolorach zapewnią inspirującą prezentację kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej. Denim jest kluczowym obszarem modowych kompetencji C&A, dlatego w sklepie przewidziano specjalnie zaprojektowane elementy, takie jak „dżinsowe” stoły i ekspozytory, dzięki którym znalezienie odpowiedniego kroju i rozmiaru spodni stanie się proste i przyjemne.

Zrównoważone podejście odgrywa ważną rolę zarówno  w strategii Blue City, jak i C&A. Nowy najemca zwiększa udział produktów wytwarzanych w bardziej zrównoważony sposób, co umożliwia klientom dokonywanie świadomych wyborów. Grafiki w sklepie i metki na produktach w prosty sposób komunikują i wyjaśniają zaangażowanie marki. Dodatkowo, specjalnie zaprojektowane oświetlenie LED zapewni nie tylko łatwą nawigację w kluczowych obszarach sklepu, ale także ekonomię w zakresie zużycia energii. Zgodnie z oczekiwaniami klientów, w sklepie w Blue City dostępne będą samoobsługowe kasy oraz możliwość bezpłatnego odbioru zamówień internetowych.

„Nowy sklep C&A został zaprojektowany w sposób pozwalający zapewnić naszym klientom wyjątkowe doświadczenie zakupowe, zgodne z celem marki: inspirować klientów każdego dnia, aby wyglądali, czuli się i postępowali dobrze. Wierzę, że w Blue City uda się go szybko zrealizować”powiedział Tomasz Paszkowski Country Manager C&A Polska.

Cieszę, że tak popularny sklep otwiera się właśnie w Blue City. Nasi klienci to również rodziny z dziećmi, którzy chcą spędzić dobrze czas, zatem oferta C&A jest doskonale dopasowana do ich potrzeb. Jestem pewien, że będzie to chętnie odwiedzane miejsce ” – komentuje Yoram Reshef, Wiceprezes Zarządu Blue City.

Obecnie w Blue City operuje około 200 najemców, a poziom occupancy wynosi 97%.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.