O wirtualnych inicjatywach Galerii Młociny słów kilka!
Choć działalność obiektów handlowych w całej Polsce została ponownie ograniczona, znana z nieszablonowych rozwiązań Galeria Młociny nie zwalnia tempa i realizuje dla swoich klientów mnóstwo wirtualnych aktywności. Konkursy, warsztaty oraz streamingi live to zaledwie niektóre z nich! Centrum handlowe z powodzeniem odnajduje się w nowej rzeczywistości, a działania przeniesione do świata Internetu zyskują ogromne zainteresowanie odwiedzających!
Nie da się ukryć, że Galeria Młociny szybko odnalazła się w nowej, trudnej dla handlu rzeczywistości i z powodzeniem przeniosła liczne aktywności do świata Internetu, pozostając z klientami w wirtualnym kontakcie. Inicjatywy organizowane przez warszawskie centrum handlowe szybko zyskały swoich zwolenników nie tylko wśród mieszkańców Bielan.
21 marca pierwszy, wiosenny konkurs Galerii Młociny dobiegł końca, a obiekt już zachęca do brania udziału w kolejnej zabawie! Tym razem tematem przewodnim będzie ponadczasowość modowych stylizacji i wielkie powroty hitów z ubiegłych lat. Pod postem na profilu centrum handlowego na Facebooku zainteresowani mogą podzielić się w komentarzach swoimi ulubionymi trendami, które właśnie powróciły na wybiegi i będą królować w nadchodzącym, wiosenno-letnim sezonie. Szerokie spodnie, kołnierzyki z lat siedemdziesiątych, a może wygodna dzianina? Kto zyska największe grono fanów? Dodatkowo obiekt zachęca, by dzielić się zdjęciami swoich ulubionych, wiosennych stylizacji i inspirować innych. Najciekawsze zdjęcia trendsetterów zostaną nagrodzone kartami podarunkowymi!
Galeria Młociny to także słynne streamingi live, które przenoszą klientów do salonów ich ulubionych marek, w wirtualny sposób! Na kolejne, wspólne zakupy zaprasza znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów podpowiada również, jakie trendy obowiązywać będą podczas nadchodzącej wiosny, a także jak zestawiać ze sobą wzory i fasony. Kolejnymi sklepami, z którymi Galeria Młociny kontynuuje swoją przygodę z wirtualnymi zakupami, będą salony marek Wojas i Konsimo. To wspaniała okazja dla wszystkich łowców modowych okazji i tych, którzy właśnie urządzają swoje wnętrze! W salonie marki Wojas spotkamy się już 23 marca o godzinie 20:00, a słynna, polska marka meblowa zaprezentuje swój asortyment już w czwartek 25 marca o godzinie 20:00. Cały proces będzie dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.
Na deser coś dla najmłodszych! Galeria Młociny reaktywowała warsztaty organizowane wspólnie z Fundacją Jestem Mamą, skierowane do warszawskich rodziców i ich małych pociech. Już w sobotę 27 marca o godzinie 11:00 na profilu Galerii Młociny na Facebooku opublikowane zostanie kolejne wideo z cyklu, a zainteresowani będą mogli je obejrzeć w dowolnym momencie. Tym razem tematem przewodnim okażą się wielkanocne eksperymenty, czyli świąteczne dekoracje z jajem.
Warsztaty realizowane przez Fundację Jestem Mamą i Galerię Młociny to wspaniała okazja, by w kreatywny i niecodzienny sposób spędzić czas ze swoją pociechą oraz skutecznie połączyć edukację z zabawą. Liczne projekty fundacji i warszawskiego centrum handlowego podbiły serca wielu warszawskich rodziców i dzieci, dostarczając masę frajdy i uśmiechu! Jak należy się do nich przygotować w wersji wirtualnej? Podstawą są odpowiednie rekwizyty! Zainteresowani mogą je odebrać w Punkcie Info. zarezerwować swój pakiet w komentarzu pod wydarzeniem na Facebooku. Inicjatywa jest dedykowana dla dzieci od 4 do 12 roku życia, ale udział w warsztatach mogą wziąć absolutnie wszyscy!
Więcej o inicjatywach Galerii Młociny znajdziemy na www.galeriamlociny.pl. Link do profilu obiektu na Facebooku, gdzie organizowane są liczne aktywności, znajduje się poniżej.
www.facebook.com/galeriamlocinyofficial

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.