Odważna i ponadprzeciętna – taka jest właśnie SHERO, czyli najnowsza limitowana
Długie skórzane płaszcze, podkreślające sylwetkę sukienki, koszule i kurtki z ozdobnymi frędzlami, a także oversizowe modele marynarek i wełnianych płaszczy. Kolekcja SHERO marki Answear.LAB to przegląd największych jesiennych trendów, które jednocześnie podkreślają wewnętrzne poczucie siły, wolności i równości kobiet.
Kim jest „Shero”?
Wonder Woman, czy Kobieta Kot to nie tylko fikcyjne sylwetki ze świata komiksów. To pierwsze ikony feminizmu, dzięki którym żeńskie role coraz bardziej zaczęły zyskiwać na znaczeniu, by ostatecznie zdominować świat opanowany przez męskich superbohaterów. Powstały, by dać innym kobietom (i nie tylko) inspirację, odwagę i wzór do naśladowania. Bohaterki, takie jak one, pokazywały jak bronić swoich wartości, jak realizować założone cele, jak walczyć oraz co stanowi ich siłę. Taka właśnie jest „Shero” – kobieta, superbohaterka, której największą mocą jest jej wewnętrzna siła. Skrywa w sobie wiele uczuć, jest wrażliwa, ale jednocześnie potrafi walczyć o swoje marzenia i realizuje je na własnych zasadach. Ramię w ramię walczy o cele i ideały wraz z innymi kobietami, bo wierzy w siłę siostrzeństwa i wzajemnego wsparcia.
Co skrywa kolekcja?
W kolekcji SHERO znajdziemy najmodniejsze ubrania tej jesieni. Znajdują się w niej wełniane płaszcze, skórzane trencze, ramoneski i bomberki. Marynarki oversize o wyrazistych liniach czy wybijający się na pierwszy plan czerwony garnitur. Choć wywodzi się on z męskiej szafy, to nawiązuje przede wszystkim do charakterystycznego dla lat 80. trendu power suit – stylizacji mocno stąpających po ziemi kobiet sukcesu. Z kolei podkreślające sylwetkę sukienki z asymetrycznym dekoltem, marszczeniami czy wycięciami są ukłonem w stronę osób, które czują się pewnie we własnym ciele. Nie brakuje również elementów casualowych, wśród których znajdują się T-shirty z manifestującym siłę hasłami. Zwiewne, miękko układające się tkaniny kontrastują z charakternym, ciemnym denimem i naturalną skórą, tworząc intrygującą, różnorodną mieszankę. Propozycje Answear.LAB utrzymane są w odcieniach czerni, szarości, bieli i beżu, z mocniejszym akcentem czerwieni. Czyste, wyraziste, zdecydowane kolory mają wzmacniać przekaz kolekcji i nawiązywać do wszechmocy kobiet.
Answear.LAB dla kobiet
Za kolekcją SHERO, oprócz uniwersalnego, kobiecego przesłania, kryje się coś więcej. Marka Answear.LAB w swoich działaniach nie ogranicza się jedynie do tworzenia mody, ale pragnie dotrzymywać kroku swoim klientkom i wspierać je w życiu na własnych zasadach. Od początku swojej działalności, tworzy limitowane kolekcje i angażuje się w inicjatywy, które niosą za sobą nie tylko realne wsparcie dla kobiet na całym świecie. Przykładem takich działań jest chociażby zeszłoroczna kolekcja Girl Power, z której dochód został przeznaczony na wsparcie podopiecznych fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej. Marka rozpoczęła również działania „I’m a feminist”, które mają na celu rozpowszechnienie świadomości o Światowym Dniu Feminizmu i edukację o roli równouprawnienia. W tym roku dołączyła również do inicjatywy „Wszechmocne”, gdzie razem z Wirtualną Polską przedstawia historię zwykłych kobiet, których moc polega na codziennym podejmowaniu ciężkiej pracy i pokonywaniu życiowych trudności.
„To wszystko daje nam inspirację do podejmowania kolejnych działań takich jak chociażby tworzenie kolekcji o superbohaterkach. W Answear.LAB wierzymy, że każda z nas, niezależnie od pochodzenia, wyznania czy orientacji seksualnej powinna mieć szansę na realizowanie się, spełnianie swoich marzeń oraz godne życie. Chcemy pokazywać kobietom, że mają w sobie siłę, która sprawia, że mogą czuć się wyjątkowe i wszechmocne każdego dnia.” – tłumaczy Agnieszka Korsak, Brand Director Answear.LAB
Limitowana kolekcja „Shero” dostępna jest wyłącznie w sklepie internetowym answear.com

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dorota Szelągowska: Tęsknię za Darkiem „Stolarzem” przed kamerą. Ale mamy ze sobą kontakt i będziemy razem robić jakieś rzeczy youtube’owe
Prezenterka zaznacza, że wraz z ostatnim klapsem na planie zdjęciowym programu, który wcześniej realizowała z Darkiem „Stolarzem”, nie zakończyła się ich znajomość. Nadal utrzymują ze sobą kontakt i planują kolejne wspólne przedsięwzięcia. Dorota Szelągowska uważa, że każdy powinien maksymalnie wykorzystywać swój potencjał, dlatego nie można siedzieć bezczynnie, tylko trzeba podejmować nowe wyzwania, korzystać z dostępnych propozycji i szans. Teraz co prawda obydwoje pracują dla konkurencyjnych stacji, ale nie rywalizują ze sobą, tylko nadal się wspierają.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Robotyka i SI
Za 90 proc. wypadków drogowych odpowiada człowiek. Rozwój autonomicznych pojazdów może to ryzyko ograniczyć

Z analiz Polskiego Obserwatorium Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ITS wynika, że w ok. 90 proc. wypadków drogowych decydującą rolę odgrywa czynnik ludzki. Dzięki inteligentnym pojazdom liczba wypadków może się zmniejszyć o ok. 30 proc. Stopniowe udoskonalanie czujników i algorytmów ma kluczowe znaczenia dla poprawy bezpieczeństwa na drogach. Obecnie samochody osiągają drugi i trzeci poziom autonomii w sześciostopniowej skali SAE.