Komunikaty PR

Odzież na co dzień oraz wyjątkowe okazje –najnowsza kolekcja marki Gatta

2022-11-24  |  14:00
Biuro prasowe

Każda kobieta chce czuć się wyjątkowo w swoich ubraniach niezależnie od pory dnia czy okazji, ciesząc się przy tym komfortem użytkowania, a także trwałością odzieży, którą nosi. Dlatego, marka Gatta w najnowszej kolekcji ubrań postawiła na sprawdzone fasony, wykorzystując przy tym najmodniejsze rozwiązania - wyjątkowe materiały, głębokie wycięcia czy mocne kolory. Modowe sety marki oferowane w tym sezonie pozwolą stworzyć stylizacje nie tylko odpowiednie na co dzień, ale również na bardziej eleganckie czy specjalne okazje.

Jesienno-zimowa kolekcja Gatta to wygoda, sensualność i drapieżność. Projekty zostały podzielone na dwa tematy: welur oraz dzianiny seamlessowe. Czego jeszcze możemy wyczekiwać w najnowszej kolekcji ubrań? Najlepszej jakości dzianin oraz tkanin łączonych ze sobą w sposób nieszablonowy, przykuwających uwagę kolorów oraz widocznych, głębokich wycięć.

Jakość i styl idą w parze

W kolekcji ubrań Gatta stawia na różnorodność materiałów, z których wykonane są produkty. Na chłodniejsze dni idealnie sprawdzą się sweterkowa dzianina lub aksamitny w dotyku welur, bez wątpienia dodający szyku oferowanym przez markę rozwiązaniom. Wśród bardziej zmysłowych propozycji znajduje się transparentna siateczka lub elegancka, ponadczasowa satyna. Tegoroczny sezon jesienno-zimowy upłynie pod znakiem czerni, ciemniej zieleni oraz soczystego bordo, czyli przykuwających uwagę mocnych kolorów. Mimo stosowanych wielu różnych rozwiązań zgodnych z trendami, szerokiego wachlarza dostępnych materiałów oraz fasonów, Gatta jak zawsze na pierwszym miejscu stawia na wysoką jakość wykonania – Chcemy tworzyć produkty, które będą odpowiadały na potrzeby naszych klientek, pamiętając o nienagannej jakości. Jako marka jesteśmy zgodni w tym, że produkt nawet z najmodniejszymi rozwiązaniami, ale bez dobrych jakościowo materiałów oraz dbałości o szczegóły, nie będzie produktem stylowym. W naszym odczuciu styl i jakość zawsze idą w parze, podkreśla Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta. - Testujemy na sobie wszystkie nasze nowości, nim zostaną wypuszczone do produkcji. Każda sukienka, spódnica czy body są przez nas noszone. A to wszystko z myślą o kobietach – chcemy, aby nasze projekty były drugą skórą, aby każda czuła się w nich kobieco, dodaje.

Modnie na co dzień

Klientki marki pokochały body tak bardzo jak sama Gatta, dlatego nie mogło go zabraknąć w najnowszej kolekcji ubrań. To propozycja dla osób chcących podkreślić swoją sylwetkę, jak również tych, którym doskwierają chłodne jesienno–zimowe dni. W obecnej kolekcji, oprócz klasycznych modeli, dostępne są również te, które nadadzą charakteru codziennej stylizacji - wykonane z wiskozy i tiulowej siateczki z głębokimi wycięciami lub wiązaniami. Na Panie czekają również bezszwowe sukienki o kroju tuby, dzianinowe golfy, a także legginsy, które sprawdzą się nie tylko w domowych stylizacjach. Ale to nie wszystko! Dla fanów panterki znajdzie się czarna bluza z tym motywem.

Ponadczasowo i z klasą na wyjątkowe spotkania!

Stylowo na co dzień i podczas wyjątkowych okazji, dlatego Gatta przygotowała również produkty, które pozwolą stworzyć eleganckie stylizacje. Welur jest obecnie modnym rozwiązaniem nadającym szyku,dlaczego więc nie postawić na wykonany z niego golf, kimono albo spodnie w klasycznych kolorach? W najnowszej kolekcji ubrań znajdują się również produkty z kopertowym dekoltem, takie jak sukienka oraz body a także wykonane z ekologicznej skóry legginsy i spodnie. Na specjalne okazje sprawdzi się również satyna i wykonane z niej spodnie o kroju palazzo, długa spódnica lub bluzka z kopertowym dekoltem.

W najnowszej kolekcji Gatta każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Nowości można już szukać na stronie internetowej gatta.pl oraz w salonach stacjonarnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda WSPÓŁCZESNA ODZIEŻ MEDYCZNA – POŁĄCZENIE PROFESJONALIZMU I STYLU Biuro prasowe
2022-11-25 | 13:22

WSPÓŁCZESNA ODZIEŻ MEDYCZNA – POŁĄCZENIE PROFESJONALIZMU I STYLU

Czy pracując w branży medycznej i beauty możemy zachować funkcjonalność, wygodę i styl? Standardowa i znana nam wszystkim odzież występująca w zawodach medycznych kojarzy się
Moda Influencerzy tworzą nowe kolekcje ubrań
2022-11-24 | 09:00

Influencerzy tworzą nowe kolekcje ubrań

Znani twórcy internetowi z agencji Ten Fajny Management (TFM) zaprojektowali unikatowe kolekcje ubrań dla swoich fanów. Koszulki będące częścią kampanii “Always
Moda CELEBRATION - kapsułowa kolekcja KAZAR
2022-11-22 | 12:00

CELEBRATION - kapsułowa kolekcja KAZAR

Sezon imprez i towarzyskich spotkań uważamy za otwarty! Marka KAZAR zaprasza do wspólnego celebrowania uroczystych chwil. Każda z nich zasługuje na wyjątkową oprawę i wyszukaną

Więcej ważnych informacji

Roche

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Uroda

Dorota Goldpoint: Gwiazdom wraz z wiekiem trudno pogodzić się ze zmianami zachodzącymi w ich wyglądzie. Niektóre, jak Madonna, próbują w ekstremalny sposób zatrzymać czas

– Artystkom, gwiazdom kina, teatru czy estrady jest niezwykle trudno pogodzić się z tym, że wraz z wiekiem ich wizerunek zmienia się na niekorzyść, stąd przesada w korzystaniu z zabiegów odmładzających – podkreśla projektantka. Jej zdaniem negatywnym przykładem jest tutaj chociażby Madonna. Niekwestionowana królowa popu sama przyznaje, że często i chętnie korzysta z dobrodziejstw medycyny estetycznej. Dorota Goldpoint uważa jednak, że piosenkarka nie zna w tej kwestii umiaru i efekt jest wręcz karykaturalny.

IT i technologie

Polskie placówki ochrony zdrowia chcą korzystać z analityki predykcyjnej. Poprawiłoby to diagnostykę i jakość leczenia pacjentów

– Szpitale na całym świecie zaczynają się chwalić tym, że są tzw. databased. Oznacza to, że decyzje zarządcze dotyczące szpitala, decyzje finansowe czy organizacyjne, są podejmowane w oparciu o dane, które gromadzi placówka. To prowadzi do zwiększenia ich efektywności – mówi Ligia Kornowska, dyrektor Polskiej Federacji Szpitali. Potencjał w wykorzystaniu danych w działalności zarządczej, ale przede wszystkim w celu poprawy diagnostyki i leczenia pacjentów dostrzegają również polscy liderzy ochrony zdrowia. Jak wynika z raportu Philipsa „Future Health Index 2022”, ponad 60 proc. chce wdrażać analitykę predykcyjną w ciągu najbliższych lat. Najpierw jednak muszą wyeliminować przeszkody utrudniające uwolnienie pełnego potencjału danych.

Konsument

Polacy szukają sprzętów, które pozwolą zimą dogrzać mieszkanie. Koszt może jednak sięgnąć nawet 300 zł w skali miesiąca [DEPESZA]

Polacy boją się trudnej zimy. Start sezonu jesienno-zimowego i spadek temperatur spowodowały, że wielu z nich szuka dodatkowych źródeł ciepła, takich jak farelki czy grzejniki konwektorowe, które pozwolą dogrzać mieszkanie. Jednak z analizy Krajowej Agencji Poszanowania Energii przygotowanej na zlecenie PKEE wynika, że koszt takiego dogrzewania – w zależności od urządzenia – może sięgnąć blisko 300 zł miesięcznie i mocno obciążyć domowy budżet. Przy tym może to doprowadzić do przekroczenia limitów zamrożenia cen energii, które uprawniają do preferencyjnych rozliczeń od stycznia 2023 roku.