Komunikaty PR

Odzież na co dzień oraz wyjątkowe okazje –najnowsza kolekcja marki Gatta

2022-11-24  |  14:00
Biuro prasowe

Każda kobieta chce czuć się wyjątkowo w swoich ubraniach niezależnie od pory dnia czy okazji, ciesząc się przy tym komfortem użytkowania, a także trwałością odzieży, którą nosi. Dlatego, marka Gatta w najnowszej kolekcji ubrań postawiła na sprawdzone fasony, wykorzystując przy tym najmodniejsze rozwiązania - wyjątkowe materiały, głębokie wycięcia czy mocne kolory. Modowe sety marki oferowane w tym sezonie pozwolą stworzyć stylizacje nie tylko odpowiednie na co dzień, ale również na bardziej eleganckie czy specjalne okazje.

Jesienno-zimowa kolekcja Gatta to wygoda, sensualność i drapieżność. Projekty zostały podzielone na dwa tematy: welur oraz dzianiny seamlessowe. Czego jeszcze możemy wyczekiwać w najnowszej kolekcji ubrań? Najlepszej jakości dzianin oraz tkanin łączonych ze sobą w sposób nieszablonowy, przykuwających uwagę kolorów oraz widocznych, głębokich wycięć.

Jakość i styl idą w parze

W kolekcji ubrań Gatta stawia na różnorodność materiałów, z których wykonane są produkty. Na chłodniejsze dni idealnie sprawdzą się sweterkowa dzianina lub aksamitny w dotyku welur, bez wątpienia dodający szyku oferowanym przez markę rozwiązaniom. Wśród bardziej zmysłowych propozycji znajduje się transparentna siateczka lub elegancka, ponadczasowa satyna. Tegoroczny sezon jesienno-zimowy upłynie pod znakiem czerni, ciemniej zieleni oraz soczystego bordo, czyli przykuwających uwagę mocnych kolorów. Mimo stosowanych wielu różnych rozwiązań zgodnych z trendami, szerokiego wachlarza dostępnych materiałów oraz fasonów, Gatta jak zawsze na pierwszym miejscu stawia na wysoką jakość wykonania – Chcemy tworzyć produkty, które będą odpowiadały na potrzeby naszych klientek, pamiętając o nienagannej jakości. Jako marka jesteśmy zgodni w tym, że produkt nawet z najmodniejszymi rozwiązaniami, ale bez dobrych jakościowo materiałów oraz dbałości o szczegóły, nie będzie produktem stylowym. W naszym odczuciu styl i jakość zawsze idą w parze, podkreśla Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta. - Testujemy na sobie wszystkie nasze nowości, nim zostaną wypuszczone do produkcji. Każda sukienka, spódnica czy body są przez nas noszone. A to wszystko z myślą o kobietach – chcemy, aby nasze projekty były drugą skórą, aby każda czuła się w nich kobieco, dodaje.

Modnie na co dzień

Klientki marki pokochały body tak bardzo jak sama Gatta, dlatego nie mogło go zabraknąć w najnowszej kolekcji ubrań. To propozycja dla osób chcących podkreślić swoją sylwetkę, jak również tych, którym doskwierają chłodne jesienno–zimowe dni. W obecnej kolekcji, oprócz klasycznych modeli, dostępne są również te, które nadadzą charakteru codziennej stylizacji - wykonane z wiskozy i tiulowej siateczki z głębokimi wycięciami lub wiązaniami. Na Panie czekają również bezszwowe sukienki o kroju tuby, dzianinowe golfy, a także legginsy, które sprawdzą się nie tylko w domowych stylizacjach. Ale to nie wszystko! Dla fanów panterki znajdzie się czarna bluza z tym motywem.

Ponadczasowo i z klasą na wyjątkowe spotkania!

Stylowo na co dzień i podczas wyjątkowych okazji, dlatego Gatta przygotowała również produkty, które pozwolą stworzyć eleganckie stylizacje. Welur jest obecnie modnym rozwiązaniem nadającym szyku,dlaczego więc nie postawić na wykonany z niego golf, kimono albo spodnie w klasycznych kolorach? W najnowszej kolekcji ubrań znajdują się również produkty z kopertowym dekoltem, takie jak sukienka oraz body a także wykonane z ekologicznej skóry legginsy i spodnie. Na specjalne okazje sprawdzi się również satyna i wykonane z niej spodnie o kroju palazzo, długa spódnica lub bluzka z kopertowym dekoltem.

W najnowszej kolekcji Gatta każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Nowości można już szukać na stronie internetowej gatta.pl oraz w salonach stacjonarnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Biuro prasowe
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach
Moda Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle
2024-04-04 | 11:44

Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle

W Elektrowni Powiśle czuć wiosnę. Pełne kolorów kolekcje ubrań, kwiatowe zapachy perfum i mnogość akcesoriów inspirowanych kolekcjami największych domów mody

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Teatr

Joanna Trzepiecińska: W polskim kinie nie ma już ról dla kobiety w moim wieku. Weszło już inne pokolenie, które ma swoją widownię i są inne oczekiwania

Aktorka podkreśla, że na razie nie widzi dla siebie miejsca w polskich produkcjach. Z jej obserwacji wynika, że reżyserzy skupiają się teraz na innej grupie wiekowej i właśnie dlatego dużo pracy ma młode pokolenie. Joanna Trzepiecińska nie ubolewa jednak z tego powodu, bo choć nie dostaje propozycji od twórców filmów i seriali, to dużo występuje na teatralnych scenach – w spektaklach i recitalach.

Farmacja

Bioinformatyczne narzędzia ułatwiają diagnostykę opartą na danych genetycznych. W Polsce dostęp do niej wciąż jest niewystarczający

Głównie na rynek amerykański trafiają rozwiązania z zakresu diagnostyki genetycznej opracowywane na całym świecie, również w Polsce. Na rodzimym rynku wciąż brakuje spójnych działań na rzecz przeprowadzania takich badań i ich wykorzystywania w praktyce klinicznej. Strategia powinna obejmować m.in. stworzenie ram prawnych, odpowiednią wycenę i kształcenie kadr. Jak się okazuje, choć teoretycznie możemy w leczeniu nowotworów sięgać już po terapie celowane, to nakłady na badania umożliwiające ich odpowiedni dobór stanowią zaledwie ułamek procenta wydatków na onkologię.