Oferta sosów Fanex w sieci sklepów Biedronka
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów oraz dodatków spożywczych dla branży HoReCa, nawiązał współpracę z siecią Biedronka. Dzięki temu, profesjonalne sosy używane w gastronomii, będą teraz szerzej dostępne także dla klienta detalicznego na terenie całej Polski.
W maju br. w marketach Biedronka w całym kraju odbyło się kilka tzw. akcji in-out mających na celu czasowe wprowadzenie wybranych produktów Fanex oraz zbadanie zainteresowania klientów sklepów sosami polskiego producenta.
Faza testów wypadła pomyślnie, co zaowocowało nawiązaniem relacji handlowej, której pierwsze efekty klienci zobaczą wraz z początkiem września. W pierwszej kolejności, w regularnej sprzedaży w sklepach Biedronka dostępne będą autorskie receptury Fanex w mniejszych - bardziej praktycznych dla gospodarstw domowych - opakowaniach:
- Sos Tysiąc Wysp (400g)
Jasny, łososiowy kolor sosu, delikatna konsystencja oraz unikany smak to zasługa połączenia starannie wyselekcjonowanych składników – autorskiej musztardy Fanex z bogatym bukietem przypraw
- Sos Czosnkowy (400g)
Wyrazisty, ale jednocześnie dobrze zbalansowany smak, który nie dominuje głównego dania. Posiada kremową konsystencję, dzięki czemu przyjemnie zaznacza swoją obecność na podniebieniu.
- Sos Meksykański (450g)
To wariacja marki Fanex na temat kuchni meksykańskiej. Kompozycja w której słodka papryka spotyka się z dojrzałymi pomidorami i bukietem ziół oraz przypraw.
- Bardzo nas cieszy nawiązanie współpracy handlowej z siecią Biedronka. Dzięki temu, nasze sosy skierowane głównie dla szerokorozumianej branży gastronomicznej, będą teraz jeszcze łatwiej dostępne także dla klienta detalicznego na terenie całej Polski. Mamy nadzieję, że już niebawem nasza oferta w sklepach Biedronka, będzie się poszerzać – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w firmie Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
Znamy najnowszy portret klientek Pepco
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.
Handel
Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.
Media
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.