Komunikaty PR

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

2024-04-25  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa

Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy chcą nieco zaoszczędzić, zdobyć dodatkowe produkty za darmo lub za symboliczną złótówkę. Pierwsza z nich to darmowa dostawa przy zakupie bestsellerowej lampy kempingowej marki Montis MT101 - idealnej na biwak pod gwiazdami i nie tylko. Wystarczy dodać lampę do koszyka, wpisać kod promocyjny DARMOWYMAJ24 i dokończyć składanie zamówienia. Lampka dotrze do Ciebie bez opłacania dostawy.

Oferta ważna jest od 23 kwietnia do 31 maja 2024 roku lub do wyczerpania zapasów. Promocja dotyczy tylko zamówień opłaconych online i dostarczanych przez kuriera DPD.

Skorzystaj z pakietów handlowych i odbierz produkt za złotówkę

Druga z wiosennych promocji dotyczy zakupów pakietów handlowych produktów Libox i/lub Montis za określoną kwotę. Dzięki temu, za symboliczną złotówkę, można nabyć dodatkowy produkt, inny dla danej kwoty:

  • przy zakupie pakietu za 400 PLN netto - proszek do prania Prima do kolorów (3 kg);

  • przy zakupie pakietu za 500 PLN netto - latarka warsztatowa LB0198;

  • przy zakupie pakietu za 800 PLN netto - wielofunkcyjna lampka kempingowa MT101;

  • przy zakupie pakietu za 2500 PLN netto - słuchawki bezprzewodowe LG TONE-FP3W;

  • przy zakupie pakietu za 8000 PLN netto - tablet Techbite SmartBoard 10 II WiFi z klawiaturą.

Oferta ważna jest od 24 kwietnia do 31 maja 2024 roku lub do wyczerpania zapasów i nie łączy się z innymi promocjami.

Przenośny głośnik gratis przy zakupach za 15 tys. PLN w ciągu miesiąca

W trzeciej promocji produktem, który można otrzymać przy zakupach, jest przenośny głośnik JBL Charge 5, który można zabrać na wiosenną imprezę, majową wycieczkę i nie tylko. Jest dostępny za darmo dla każdego, kto w ciągu miesiąca zrobi zakupy produktów marek Russell Hobbs oraz Remington (można je ze sobą mieszać) na kwotę 15 000 PLN netto. Promocja trwa od 16 kwietnia 2024 roku do wyczerpania zapasów i nie łączy się z innymi ofertami. 

Sprawdź przed majówką produkty, które oferuje Lider Starachowice

W okresie, kiedy częściej udajemy się na wycieczki, włóczęgi czy różnego rodzaju wyjazdy Lider Starachowice bogatą ofertę swoich produktów. Znajduje się wśród nich między innymi oświetlenie rowerowe LED marki Montis. Dystrybutor wierzy, że będzie ono świetnym ekwipunkiem podczas rozmaitych wydarzeń nie tylko wiosną tego roku. Zachęca również do zachowania bezpieczeństwa na drodze.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób
Zakupy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 12:00

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.