Komunikaty PR

Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal

2023-09-28  |  06:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.

Festiwal Światła

29.09 – 01.10, rynek Manufaktury

W najbliższy weekend cała Łódź, a więc i Manufaktura zabłyśnie milionem kolorów - to wszystko za sprawą Light Move Festival. W ramach wydarzenia towarzyszącego, na rynku Manufaktury goście obejrzą ogromną instalację świetlno-muzyczną, która rozbłyśnie tuż po zmroku – obok zabytkowego budynku Elektrowni, która ponad sto lat temu rozświetlała ciemne zakamarki fabrycznych hal Poznańskiego. Imponująca konstrukcja o wysokości ponad 8 metrów i średnicy 27 metrów przeniesie wszystkich uczestników show do bajecznego świata kalejdoskopu barw. Niesamowitemu pokazowi świetlnemu towarzyszyć będzie wybrzmiewająca z głośników muzyka z motywem przewodnim - „Prząśniczką” Stanisława Moniuszki. Skoro obchodzimy w tym toku 600-lecie miasta, będzie to wykonanie na wskroś łódzkiej formacji muzycznej – Grohman Orchestra i raperów: Green, Kliford, Zorak i Lilu.

Dodatkową atrakcją, która będzie towarzyszyć festiwalowi jest ManuEye – ogromna karuzela, która stanęła na rynku Manufaktury. Diabelski Młyn mierzy 30 metrów, a w 20 stylizowanych gondolach zmieści się łącznie 80 osób. Koło porusza się z prędkością „turystyczną” – nie ma więc powodów, by obawiać się, że jest to rozrywka zbyt ekstremalna. Z góry widoczna jest piękna panorama miasta, która robi ogromne wrażenie zarówno przy świetle dnia, jak i nocą. Nie ma ograniczeń wiekowych, lecz dzieci poniżej 8. roku życia muszą korzystać z atrakcji pod opieką dorosłych. Koło młyńskie kręci się od 12 do 21 w ciągu tygodnia, a w weekendy do 22. Bilet ulgowy kosztuje 25 zł, normalny – 20 zł. W tej cenie możemy liczyć aż na trzy obroty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka 80. rocznica Powstania Warszawskiego w Fabryce Norblina Biuro prasowe
2024-07-29 | 17:10

80. rocznica Powstania Warszawskiego w Fabryce Norblina

Wyjątkowa wystawa fotografii, seanse filmów powstańczych w kinie KinoGram, bezpłatne pokazy emocjonującego filmu w technologii VR “Kartka z Powstania” – tak Fabryka
Sztuka Muzeum Powstania Warszawskiego łączy ludzi już od 20 lat
2024-07-29 | 12:10

Muzeum Powstania Warszawskiego łączy ludzi już od 20 lat

Ponad 10 mln odwiedzających, ponad 20 tys. przeprowadzonych lekcji muzealnych dla blisko 0,5 mln uczniów i prawie 0,5 mln obserwujących w mediach społecznościowych to jedynie kilka
Sztuka Warszawa w obiektywie: „Art Lives Here by Leonardo Hotels” – rozstrzygnięcie ko
2024-07-29 | 12:00

Warszawa w obiektywie: „Art Lives Here by Leonardo Hotels” – rozstrzygnięcie ko

Sztuka nie uznaje granic ani barier językowych – na tym założeniu oparła się druga edycja konkursu i rezydencji artystycznej „Art Lives Here by Leonardo Hotels”. Właśnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.