Oko w oko z dzikimi zwierzętami w Galerii Atrium Plejada!
Wielka żyrafa w Galerii Atrium Plejada? Tak! A do tego spotkanie z lampartem, wspólna fota z misiem pandą i mnóstwo innych atrakcji! Takiej wystawy jeszcze nie było! Pobierz aplikację „Kolorowe Centrum Świata” i spotkaj się z dzikimi zwierzętami! Przed nami wielka rodzinna interaktywna wystawa w 3D, dzięki której staniesz oko w oko ze zwierzakami i poznasz ich tajemnice.
Interaktywna wystawa „Kolorowe centrum świata” to niezwykłe spotkanie ze zwierzętami, edukacja, rozrywka i fantastyczna zabawa dla całej rodziny! Tylko tu poznasz kolorowe tajemnice dzikich zwierząt i mnóstwo ciekawostek na ich temat, zrobisz sobie unikalne zdjęcia z pandą, lampartem, papugą i innymi zwierzakami, także z wieeeeeelką żyrafą! Jak to zrobić? Nic prostszego! Pobierz bezpłatną aplikację mobilną „Kolorowe centrum świata” z GooglePlay lub Appstore, przyjdź do Galerii Atrium Plejada w Bytomiu przy al. Jana N. Jeziorańskiego 25 i podążaj tropem dzikich zwierząt, szukając ukrytych naklejek z kodami QR!
Dzieci nie tylko spotkają się ze zwierzakami w 3D, ale także wezmą udział we wspólnej zabawie! Przewodniczką po wystawie jest nieco ekscentryczna Klara… Kim jest Klara? Tego nie możemy zdradzić, przekonacie się sami! Wystawa to przede wszystkim zabawa, niepozbawiona jednak elementów edukacyjnych i ekologicznych, a także przygodowych – dzieci zostaną zaproszone do udziału w różnych aktywnościach, przyjrzą się z bliska dzikim zwierzętom i wspólnie z nimi stworzą niezwykłą paczkę przyjaciół! A to nie koniec atrakcji! Na dzielnych tropicieli czekają upominki do odebrania w Administracji Centrum lub u Ochrony.
Dołącz do nas i znajdź się w… kolorowym centrum świata!
Wystawa interaktywna „Kolorowe centrum świata” to element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.
Więcej informacji na temat wystawy można znaleźć na stronie Atrium Plejada: https://atrium-plejada.pl/.
Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
Akademia LEGO® w CH Focus!
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.