Ola Radomska ambasadorką Portu Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Niezwykła osobowość, autorka poczytnego bloga „Mam wątpliwość” i książki wydanej pod tym samym tytułem, która bije rekordy popularności. Ponadto łódzka influencerka, która w social mediach zgromadziła wielotysięczną aktywną społeczność. Aleksandra Radomska – bo o niej mowa - podpisała właśnie umowę na współpracę z łódzkim centrum handlowym należącym do Ingka Centres – Portem Łódź.
Wybór Radomskiej na ambasadorkę Portu Łódź został poprzedzony głosowaniem internautów, którzy na fanpage’u Centrum zgłaszali swoje propozycje kandydatów na „twarz Portu Łódź”. Jednogłośnie zwyciężyła Ola Radomska, a pod postem, gdzie trwało głosowanie, pojawiło się kilkaset komentarzy Facebookowiczów: „Ależ to oczywista oczywistość, że Aleksandra Radomska!”, „Dla Radomskiej to ja nawet ze Szkocji do Was bym zajrzała”, „Po prostu Olinek najlepszy. Jak z czymś rusza to na maksa. Poczucie humoru, dystans do siebie, jak i również rożnych sytuacji. Osoba barwna, kreatywna, miło się jej słucha. Nic dodać nic ująć. Radomska na Ambasadora!”.
- Do wyboru ambasadora Portu Łódź od samego początku chcieliśmy zaangażować naszą społeczność. Jednak tak wielki i pozytywny odzew na post, w którym zapytaliśmy internautów, kogo widzieliby w tej roli przeszedł nasze oczekiwania! Lawinowo posypały się komentarze z prośbą o wybór Oli Radomskiej, odezwały się do nas osoby nie tylko z Łodzi i okolic ale także z innych miast, które bardzo cenią sobie twórczość łódzkiej blogerki. Nie ukrywam, że jesteśmy ogromnie zadowoleni z wyboru, którego dokonali internauci. Ola Radomska to niezwykła osobowość, a współpraca z nią to strzał w dziesiątkę, bardzo się cieszymy i witamy Radomską na pokładzie naszego Centrum – mówi Jagoda Olesiak, marketing manager Portu Łódź.
Na Facebooku oraz stronie internetowej łódzkiego centrum handlowego pojawił się już pierwszy film z Olą Radomską w roli ambasadorki Portu Łódź, do obejrzenia pod linkiem: https://www.portlodz.pl/pl-pl/ambasadorka
- Bardzo się cieszę, z nawiązania długofalowej współpracy z Portem Łódź. Przyjęłam ten pomysł z ogromnym entuzjazmem, bo to taka współpraca idealna - w Porcie mogę załatwić wszystkie codzienne sprawunki, a dodatkowo pokazać, że to dużo więcej niż miejsce do wygodnego robienia zakupów. Mamy jesień, ludzie będą szukać alternatywnych do spędzania na zewnątrz form rozrywki, a okazji do pokazania, że w Porcie jest i będzie ich sporo, nie zabraknie. Bo pomysłów mamy naprawdę wiele – komentuje Aleksandra Radomska.
Blog prowadzony przez Olę Radomską www.mamwatpliwosc.pl zdobył tytuł Bloga Roku 2011 w kategorii: Absurdalne i Offowe. Łódzka influencerka gromadzi ponadto społeczność 171 tysięcy obserwujących na Facebooku oraz 101 tysięcy obserwujących na Instagramie. Prowadzi też kanał na You Tube, ostatnio wydała bestsellerową książkę pod tytułem „Mam wątpliwość”.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.