Komunikaty PR

Ostatnie dni wyprzedaży w Galerii Klif w Gdyni

2020-08-17  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Wakacje to, oprócz pięknej pogody, czas wyprzedaży, podczas których możemy upolować atrakcyjne produkty w świetnych cenach. Na klientów gdyńskiej Galerii Klif czekają rabaty nawet do 70%. Nie warto zwlekać, przed nami ostatnie dni wyprzedaży.

Promocyjne ceny oferuje m.in. salon Taranko, w którym do 19 sierpnia trwa IV etap wyprzedaży – wakacyjne sukienki możemy zakupić w cenie nawet o 70% niższej. Martes Sport zaprasza do letniej wymiany garderoby i oferuje 50% zniżki na drugi produkt. W ramach promocji „Hej szkoło” zniżka na drugi produkt obejmuje również asortyment dla dzieci. Warto wspomnieć, że rabat jest naliczany także na produkty przecenione. W każdy wtorek w drogerii Super-Pharm z kartą LifeStyle aktywna jest promocja -20% na wszystkie artykuły. Warto wstąpić także do sklepu Tempur, który oferuje poduszki z pokrowcem CoolTouch taniej o 15%. 

- Mamy teraz ostatnią szansę na skorzystanie z wakacyjnych wyprzedaży - komentuje Katarzyna Kobiela, trener wizerunku Galerii Klif w Gdyni. - Salony zaczynają “przesuwać” letnie ubrania i buty w głąb sklepów, robiąc miejsce na jesienne kolekcje. Warto wykorzystać ten moment, na uzupełnienie naszej garderoby. Obserwujemy, że coraz więcej klientek wybiera stylizacje wygodne, bardziej uniwersalne, które sprawdzają się zarówno w biurze, jak i podczas pracy w domu.

Zniżki to nie wszystko. Klienci galerii mogą liczyć także na raty 0%. Z takiej oferty można skorzystać w salonie iSpot, gdzie iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max można zakupić w dwudziestu ratach 0%.

Zakupy w Klifie warto połączyć z darmową usługą doradztwa stylizacji #KlifFashionStudio. Porad stylizacyjnych udzielają Katarzyna Kobiela oraz Hanna Duda-Zacharewicz. Podczas spotkania klientki i klienci poznają techniki budowania indywidualnego stylu.

Galeria Klif ceniona jest za duży wybór niedostępnych nigdzie indziej marek, a także za spokój  i komfort zakupów. Działania podjęte w ostatnich miesiącach to m.in. umożliwienie z korzystania z płynów do dezynfekcji rąk, czy zwiększenie liczby personelu serwisowego m.in. ochrony i sprzątania, aby jak najlepiej przestrzegać nowych zasad oraz stale dezynfekować pomieszczenia i elementy, narażone na częsty dotyk. 

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.