Komunikaty PR

Ostatnie dni wyprzedaży w Galerii Klif w Gdyni

2020-08-17  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Wakacje to, oprócz pięknej pogody, czas wyprzedaży, podczas których możemy upolować atrakcyjne produkty w świetnych cenach. Na klientów gdyńskiej Galerii Klif czekają rabaty nawet do 70%. Nie warto zwlekać, przed nami ostatnie dni wyprzedaży.

Promocyjne ceny oferuje m.in. salon Taranko, w którym do 19 sierpnia trwa IV etap wyprzedaży – wakacyjne sukienki możemy zakupić w cenie nawet o 70% niższej. Martes Sport zaprasza do letniej wymiany garderoby i oferuje 50% zniżki na drugi produkt. W ramach promocji „Hej szkoło” zniżka na drugi produkt obejmuje również asortyment dla dzieci. Warto wspomnieć, że rabat jest naliczany także na produkty przecenione. W każdy wtorek w drogerii Super-Pharm z kartą LifeStyle aktywna jest promocja -20% na wszystkie artykuły. Warto wstąpić także do sklepu Tempur, który oferuje poduszki z pokrowcem CoolTouch taniej o 15%. 

- Mamy teraz ostatnią szansę na skorzystanie z wakacyjnych wyprzedaży - komentuje Katarzyna Kobiela, trener wizerunku Galerii Klif w Gdyni. - Salony zaczynają “przesuwać” letnie ubrania i buty w głąb sklepów, robiąc miejsce na jesienne kolekcje. Warto wykorzystać ten moment, na uzupełnienie naszej garderoby. Obserwujemy, że coraz więcej klientek wybiera stylizacje wygodne, bardziej uniwersalne, które sprawdzają się zarówno w biurze, jak i podczas pracy w domu.

Zniżki to nie wszystko. Klienci galerii mogą liczyć także na raty 0%. Z takiej oferty można skorzystać w salonie iSpot, gdzie iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max można zakupić w dwudziestu ratach 0%.

Zakupy w Klifie warto połączyć z darmową usługą doradztwa stylizacji #KlifFashionStudio. Porad stylizacyjnych udzielają Katarzyna Kobiela oraz Hanna Duda-Zacharewicz. Podczas spotkania klientki i klienci poznają techniki budowania indywidualnego stylu.

Galeria Klif ceniona jest za duży wybór niedostępnych nigdzie indziej marek, a także za spokój  i komfort zakupów. Działania podjęte w ostatnich miesiącach to m.in. umożliwienie z korzystania z płynów do dezynfekcji rąk, czy zwiększenie liczby personelu serwisowego m.in. ochrony i sprzątania, aby jak najlepiej przestrzegać nowych zasad oraz stale dezynfekować pomieszczenia i elementy, narażone na częsty dotyk. 

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.