Ostatnie dni wyprzedaży w Galerii Klif w Gdyni
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Wakacje to, oprócz pięknej pogody, czas wyprzedaży, podczas których możemy upolować atrakcyjne produkty w świetnych cenach. Na klientów gdyńskiej Galerii Klif czekają rabaty nawet do 70%. Nie warto zwlekać, przed nami ostatnie dni wyprzedaży.
Promocyjne ceny oferuje m.in. salon Taranko, w którym do 19 sierpnia trwa IV etap wyprzedaży – wakacyjne sukienki możemy zakupić w cenie nawet o 70% niższej. Martes Sport zaprasza do letniej wymiany garderoby i oferuje 50% zniżki na drugi produkt. W ramach promocji „Hej szkoło” zniżka na drugi produkt obejmuje również asortyment dla dzieci. Warto wspomnieć, że rabat jest naliczany także na produkty przecenione. W każdy wtorek w drogerii Super-Pharm z kartą LifeStyle aktywna jest promocja -20% na wszystkie artykuły. Warto wstąpić także do sklepu Tempur, który oferuje poduszki z pokrowcem CoolTouch taniej o 15%.
- Mamy teraz ostatnią szansę na skorzystanie z wakacyjnych wyprzedaży - komentuje Katarzyna Kobiela, trener wizerunku Galerii Klif w Gdyni. - Salony zaczynają “przesuwać” letnie ubrania i buty w głąb sklepów, robiąc miejsce na jesienne kolekcje. Warto wykorzystać ten moment, na uzupełnienie naszej garderoby. Obserwujemy, że coraz więcej klientek wybiera stylizacje wygodne, bardziej uniwersalne, które sprawdzają się zarówno w biurze, jak i podczas pracy w domu.
Zniżki to nie wszystko. Klienci galerii mogą liczyć także na raty 0%. Z takiej oferty można skorzystać w salonie iSpot, gdzie iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max można zakupić w dwudziestu ratach 0%.
Zakupy w Klifie warto połączyć z darmową usługą doradztwa stylizacji #KlifFashionStudio. Porad stylizacyjnych udzielają Katarzyna Kobiela oraz Hanna Duda-Zacharewicz. Podczas spotkania klientki i klienci poznają techniki budowania indywidualnego stylu.
Galeria Klif ceniona jest za duży wybór niedostępnych nigdzie indziej marek, a także za spokój i komfort zakupów. Działania podjęte w ostatnich miesiącach to m.in. umożliwienie z korzystania z płynów do dezynfekcji rąk, czy zwiększenie liczby personelu serwisowego m.in. ochrony i sprzątania, aby jak najlepiej przestrzegać nowych zasad oraz stale dezynfekować pomieszczenia i elementy, narażone na częsty dotyk.
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.