Otul się zapachem jesieni - wyjątkowa oferta Super-Pharm
Zamknięte w niepozornej buteleczce kryją wielką moc – perfumy. Otulają ciało niczym druga skóra, a ich zapach na długo pozostaje w pamięci. Orzeźwiająco owocowe, a może słodko-kwiatowe? Niezależnie od tego, czy preferuje się subtelne nuty czy unikatowe, wyraziste zapachy w ofercie Super-Pharm każdy znajdzie coś dla siebie. Teraz, wybrane perfumy i wody toaletowe dostępne są w wyjątkowej promocji.
Rozważna czy romantyczna?
Wielbicielki subtelnych, słodkich zapachów z pewnością zainteresuje jeden z flagowych zapachów marki Giorgio Armani. Si to urzekająca kompozycja słodkich nut o uwodzicielskiej harmonii. Uniwersalna kompozycja nut głowy, serca i bazy gwarantuje, że Si jest wodą toaletową całoroczną. W lecie na pierwszy plan będą wybijać się nuty kwietne, a zimą - ciepła, otulająca paczula i aromaty drzewne. Dla tęskniących za ciepłymi promieniami letniego słońca idealnie sprawdzi się Éclat de Fleurs od Lancome – jego kwiatowy bukiet emanuje lekkością, radością i ulotną euforią. Ciekawą propozycją będzie równie energetyczna i ekstrawagancka woda toaletowa Dolce & Gabbana L’Imperatrice, która łączy w sobie kwiatowo-owocowym zapach z wodnymi nutami. Uwadze nie może umknąć także zamknięty we flakonie szlifowanym niczym prawdziwy klejnot zapach Bright Crystal od Versace. Jego łagodne, kwiatowe nuty łączą się z owocowymi i piżmowymi akcentami. To idealny wybór dla kobiety zmysłowe, pewnej siebie i zawsze glamour.
Intrygująco tajemnicza
Bez wątpienia Truth Calvin Klein to zapach niebanalny. Spodoba się osobom, które poszukują oryginalnych woni o odważnej strukturze, ale jednocześnie nienachalnych. Jest rześki i odświeżający. W nutach głowy wyraźnie zaznaczają swoją obecność wetyweria, paczula, bambus, bergamotka, cytryna i koniczyna. W nutach serca tętni drzewo sandałowe i kwitną piwonia, lilia, mimoza, jeżyna i kwiat drzewa silkwood. W nutach bazy wyczuwalne są piżmo, ambra i wanilia. Kolejną propozycją jest intrygujący Idôle od Lancôme. Połączenie czterech rodzajów róż wzmocniono jaśminem, który uznawany jest za najbardziej nieskazitelny i delikatny z kwiatów. Olejek z jego absolutu odsłania kremową, czystą i intensywną miękkość. Wyrafinowania całej kompozycji dodają szypr oraz piżmo, nadając zapachowi wyjątkową trwałość. BOSS Orange to zniewalający zapach zainspirowany nowoczesną, pełną pasji kobiecością. Trudno się oprzeć jego aksamitnej lekkości i dynamizmowi. Zapach otwiera ożywcza woń słodkich jabłek, a nuta bazy łączy aromat sandałowca, drzewa oliwnego z akordami kremowej wanilii, nadając tym samym kompozycji prawdziwej głębi.
Prawdziwy charakter
Czysty, męski, niezobowiązujący – taki jest AZZARO Chrome. Inspiracją do stworzenia zapachu było Morze Śródziemne wraz z jego niebiesko-srebrnymi refleksami. Intensywny powiew nut drzewnych nadaje aromatowi autentyczność i moc. Wyróżnikiem stała się linearna struktura ścieżki zapachowej, dzięki której cały bukiet rozwija się natychmiast i utrzymuje przez cały dzień. Wielbicielom orientalno-korzennych nut z pewnością przypadnie do gustu propozycja od marki Carolina Herrera. Na uwagę zasługuje też jego opakowanie - niezwykle zmysłowy, uwodzicielski aromat Bad Boy zamknięto bowiem w charakterystycznym flakonie w kształcie pioruna. Natomiast kompozycja wody toaletowej Adventure Davidoff jest śmiała i spontaniczna, zainspirowana długimi podróżami do egzotycznych krajów. Zapach jest mieszanką składników, które pochodzą z najodleglejszych zakątków świata. Można w nim wyczuć nuty mandarynki, cytryny i bergamotki. Idealny dla każdego, kto nie boi się wyzwań.
Szeroka oferta zapachów dla kobiet i mężczyzn dostępna jest w drogeriach stacjonarnych oraz w sklepie online. Szczegóły promocji dostępne są pod adresem: https://www.superpharm.pl/gazetki/perfumy-w-roli-glownej.
Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna
Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.