Komunikaty PR

Otul się zapachem jesieni - wyjątkowa oferta Super-Pharm

2021-10-22  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.33 MB )

Zamknięte w niepozornej buteleczce kryją wielką moc – perfumy. Otulają ciało niczym druga skóra, a ich zapach na długo pozostaje w pamięci. Orzeźwiająco owocowe, a może słodko-kwiatowe? Niezależnie od tego, czy preferuje się subtelne nuty czy unikatowe, wyraziste zapachy w ofercie Super-Pharm każdy znajdzie coś dla siebie. Teraz, wybrane perfumy i wody toaletowe dostępne są w wyjątkowej promocji. 

 

Rozważna czy romantyczna? 

Wielbicielki subtelnych, słodkich zapachów z pewnością zainteresuje jeden z flagowych zapachów marki Giorgio Armani. Si to urzekająca kompozycja słodkich nut o uwodzicielskiej harmonii. Uniwersalna kompozycja nut głowy, serca i bazy gwarantuje, że Si jest wodą toaletową całoroczną. W lecie na pierwszy plan będą wybijać się nuty kwietne, a zimą - ciepła, otulająca paczula i aromaty drzewne. Dla tęskniących za ciepłymi promieniami letniego słońca idealnie sprawdzi się Éclat de Fleurs od Lancome – jego kwiatowy bukiet emanuje lekkością, radością i ulotną euforią. Ciekawą propozycją będzie równie energetyczna i ekstrawagancka woda toaletowa Dolce & Gabbana L’Imperatrice, która łączy w sobie kwiatowo-owocowym zapach z wodnymi nutami. Uwadze nie może umknąć także zamknięty we flakonie szlifowanym niczym prawdziwy klejnot zapach Bright Crystal od Versace. Jego łagodne, kwiatowe nuty łączą się z owocowymi i piżmowymi akcentami. To idealny wybór dla kobiety zmysłowe, pewnej siebie i zawsze glamour. 

 

Intrygująco tajemnicza

Bez wątpienia Truth Calvin Klein to zapach niebanalny. Spodoba się osobom, które poszukują oryginalnych woni o odważnej strukturze, ale jednocześnie nienachalnych. Jest rześki i odświeżający. W nutach głowy wyraźnie zaznaczają swoją obecność wetyweria, paczula, bambus, bergamotka, cytryna i koniczyna. W nutach serca tętni drzewo sandałowe i kwitną piwonia, lilia, mimoza, jeżyna i kwiat drzewa silkwood. W nutach bazy wyczuwalne są piżmo, ambra i wanilia. Kolejną propozycją jest intrygujący Idôle od Lancôme. Połączenie czterech rodzajów róż wzmocniono jaśminem, który uznawany jest za najbardziej nieskazitelny i delikatny z kwiatów. Olejek z jego absolutu odsłania kremową, czystą i intensywną miękkość. Wyrafinowania całej kompozycji dodają szypr oraz piżmo, nadając zapachowi wyjątkową trwałość. BOSS Orange to zniewalający zapach zainspirowany nowoczesną, pełną pasji kobiecością. Trudno się oprzeć jego aksamitnej lekkości i dynamizmowi. Zapach otwiera ożywcza woń słodkich jabłek, a nuta bazy łączy aromat sandałowca, drzewa oliwnego z akordami kremowej wanilii, nadając tym samym kompozycji prawdziwej głębi.

 

Prawdziwy charakter

Czysty, męski, niezobowiązujący – taki jest AZZARO Chrome. Inspiracją do stworzenia zapachu było Morze Śródziemne wraz z jego niebiesko-srebrnymi refleksami. Intensywny powiew nut drzewnych nadaje aromatowi autentyczność i moc. Wyróżnikiem stała się linearna struktura ścieżki zapachowej, dzięki której cały bukiet rozwija się natychmiast i utrzymuje przez cały dzień. Wielbicielom orientalno-korzennych nut z pewnością przypadnie do gustu propozycja od marki Carolina Herrera. Na uwagę zasługuje też jego opakowanie - niezwykle zmysłowy, uwodzicielski aromat Bad Boy zamknięto bowiem w charakterystycznym flakonie w kształcie pioruna. Natomiast kompozycja wody toaletowej Adventure Davidoff jest śmiała i spontaniczna, zainspirowana długimi podróżami do egzotycznych krajów. Zapach jest mieszanką składników, które pochodzą z najodleglejszych zakątków świata. Można w nim wyczuć nuty mandarynki, cytryny i bergamotki. Idealny dla każdego, kto nie boi się wyzwań.

Szeroka oferta zapachów dla kobiet i mężczyzn dostępna jest w drogeriach stacjonarnych oraz w sklepie online. Szczegóły promocji dostępne są pod adresem: https://www.superpharm.pl/gazetki/perfumy-w-roli-glownej. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.