Komunikaty PR

Otul się zapachem jesieni - wyjątkowa oferta Super-Pharm

2021-10-22  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.33 MB )

Zamknięte w niepozornej buteleczce kryją wielką moc – perfumy. Otulają ciało niczym druga skóra, a ich zapach na długo pozostaje w pamięci. Orzeźwiająco owocowe, a może słodko-kwiatowe? Niezależnie od tego, czy preferuje się subtelne nuty czy unikatowe, wyraziste zapachy w ofercie Super-Pharm każdy znajdzie coś dla siebie. Teraz, wybrane perfumy i wody toaletowe dostępne są w wyjątkowej promocji. 

 

Rozważna czy romantyczna? 

Wielbicielki subtelnych, słodkich zapachów z pewnością zainteresuje jeden z flagowych zapachów marki Giorgio Armani. Si to urzekająca kompozycja słodkich nut o uwodzicielskiej harmonii. Uniwersalna kompozycja nut głowy, serca i bazy gwarantuje, że Si jest wodą toaletową całoroczną. W lecie na pierwszy plan będą wybijać się nuty kwietne, a zimą - ciepła, otulająca paczula i aromaty drzewne. Dla tęskniących za ciepłymi promieniami letniego słońca idealnie sprawdzi się Éclat de Fleurs od Lancome – jego kwiatowy bukiet emanuje lekkością, radością i ulotną euforią. Ciekawą propozycją będzie równie energetyczna i ekstrawagancka woda toaletowa Dolce & Gabbana L’Imperatrice, która łączy w sobie kwiatowo-owocowym zapach z wodnymi nutami. Uwadze nie może umknąć także zamknięty we flakonie szlifowanym niczym prawdziwy klejnot zapach Bright Crystal od Versace. Jego łagodne, kwiatowe nuty łączą się z owocowymi i piżmowymi akcentami. To idealny wybór dla kobiety zmysłowe, pewnej siebie i zawsze glamour. 

 

Intrygująco tajemnicza

Bez wątpienia Truth Calvin Klein to zapach niebanalny. Spodoba się osobom, które poszukują oryginalnych woni o odważnej strukturze, ale jednocześnie nienachalnych. Jest rześki i odświeżający. W nutach głowy wyraźnie zaznaczają swoją obecność wetyweria, paczula, bambus, bergamotka, cytryna i koniczyna. W nutach serca tętni drzewo sandałowe i kwitną piwonia, lilia, mimoza, jeżyna i kwiat drzewa silkwood. W nutach bazy wyczuwalne są piżmo, ambra i wanilia. Kolejną propozycją jest intrygujący Idôle od Lancôme. Połączenie czterech rodzajów róż wzmocniono jaśminem, który uznawany jest za najbardziej nieskazitelny i delikatny z kwiatów. Olejek z jego absolutu odsłania kremową, czystą i intensywną miękkość. Wyrafinowania całej kompozycji dodają szypr oraz piżmo, nadając zapachowi wyjątkową trwałość. BOSS Orange to zniewalający zapach zainspirowany nowoczesną, pełną pasji kobiecością. Trudno się oprzeć jego aksamitnej lekkości i dynamizmowi. Zapach otwiera ożywcza woń słodkich jabłek, a nuta bazy łączy aromat sandałowca, drzewa oliwnego z akordami kremowej wanilii, nadając tym samym kompozycji prawdziwej głębi.

 

Prawdziwy charakter

Czysty, męski, niezobowiązujący – taki jest AZZARO Chrome. Inspiracją do stworzenia zapachu było Morze Śródziemne wraz z jego niebiesko-srebrnymi refleksami. Intensywny powiew nut drzewnych nadaje aromatowi autentyczność i moc. Wyróżnikiem stała się linearna struktura ścieżki zapachowej, dzięki której cały bukiet rozwija się natychmiast i utrzymuje przez cały dzień. Wielbicielom orientalno-korzennych nut z pewnością przypadnie do gustu propozycja od marki Carolina Herrera. Na uwagę zasługuje też jego opakowanie - niezwykle zmysłowy, uwodzicielski aromat Bad Boy zamknięto bowiem w charakterystycznym flakonie w kształcie pioruna. Natomiast kompozycja wody toaletowej Adventure Davidoff jest śmiała i spontaniczna, zainspirowana długimi podróżami do egzotycznych krajów. Zapach jest mieszanką składników, które pochodzą z najodleglejszych zakątków świata. Można w nim wyczuć nuty mandarynki, cytryny i bergamotki. Idealny dla każdego, kto nie boi się wyzwań.

Szeroka oferta zapachów dla kobiet i mężczyzn dostępna jest w drogeriach stacjonarnych oraz w sklepie online. Szczegóły promocji dostępne są pod adresem: https://www.superpharm.pl/gazetki/perfumy-w-roli-glownej. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna Biuro prasowe
2024-11-05 | 11:40

Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna

Osoby noszące aparat ortodontyczny, korony zębowe czy implanty doskonale wiedzą, jakim wyzwaniem może być codzienna pielęgnacja jamy ustnej. Zdarza się, że tradycyjne metody stosowane w
Uroda Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
2024-10-28 | 13:20

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw
Uroda Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
2024-10-28 | 11:00

Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.