„Piękne, sportowe emocje”. W Gdańsku zakończył się turniej dla młodych piłkarzy
Za nami turniej piłkarski NUMBER ONE CUP. W rywalizacji o miano najlepszego zespołu w kategorii wiekowej 13 lat wzięli udział młodzi piłkarze z 18 klubów. Wielki finał rozgrywek odbył się w niedzielę 28 listopada w Gdańsku. Podczas zawodów nie zabrakło emocji, ducha sportowej walki, a przede wszystkim dobrej zabawy. Zwycięzcą turnieju została drużyna Juventus Turin.
Turniej NUMBER ONE CUP odbył się w dniach 26-28 listopada w Hali Piłkarskiej Olimpijski Football Club przy ul. Meissnera 5 w Gdańsku. Do rozgrywek przystąpiło 18 młodzieżowych klubów, m.in. FC Porto, Juventus Turin, Paris Saint Germain, Legia Warszawa, czy Akademia Piłkarska Jaguar Gdańsk. W decydujących meczach nie brakowało emocji, drużyny zacięcie walczyły o wygraną, a o wyniku musiały zadecydować rzuty karne. Ostatecznie zwycięzcą turnieju został klub Juventus Turin. Drugie miejsce wywalczyła drużyna Legia Warszawa, a na trzecim stopniu podium stanął zespół PSV Eindhoven.
Tegoroczny turniej spotkał się z dużym zainteresowaniem w Internecie. Na profilu facebookowym NUMBER ONE CUP relacje z meczów śledziło ponad 2 tys. osób, a łączny zasięg postów przekroczył ponad 33 tys. użytkowników. Finałowe rozgrywki można było również oglądać na żywo na kanale społecznościowym Live Adventure. Transmisja online zgromadziła łącznie 33 758 wyświetleń.
Ideą przyświecającą wydarzeniu była integracja społeczności młodych adeptów piłki nożnej. Spotkanie pozwoliło uczestnikom nie tylko wymienić sportowe doświadczenia, ale także nawiązać nowe znajomości. Turniej NUMBER ONE CUP promuje tym samym otwartość na innych i pokazuje, że pomimo pochodzenia z różnych krajów czy mówienia różnymi językami – młodych ludzi łączy wspólna pasja do sportu.
Organizatorami turnieju piłkarskiego byli Hotel Number One by Grano, a także Live Adventure i Akademia Piłkarska Jaguar Gdańsk. Wydarzeniu partnerowali również Miasto Gdańsk, Gdański Ośrodek Sportu, Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku oraz Gdańska Organizacja Turystyczna. Patronat medialny nad rozgrywkami objęły z kolei Polski Związek Piłki Nożnej, Lechia.Net, W Okienko. Sponsorami tegorocznej edycji turnieju zostały firmy z grupy Dekpol - Dekpol Budownictwo Sp. z o.o. oraz Dekpol Deweloper Sp. z o.o, Ostromecko, PepsiCo, Eco Club oraz Ekoncept.
Więcej informacji nt. turnieju można znaleźć na stronach:
https://www.granohotels.pl/number-one-cup/2019
https://www.facebook.com/NumberOneCupGdansk/

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.