Pietra Blue: Adriatycki marmur w domowej oazie
![Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_134678782.png)
Śródziemnomorski klimat we wnętrzach - odkryj nową kolekcję Pietra Blue od Grupy Tubądzin. Stwórz aranżację przepełnione spokojem i atmosferą relaksu. Postaw na nowy wielki format 120 x 275 cm. Odkryj urok naturalnych surowców i nadmorskich inspiracji.
Troska o dobre samopoczucie i harmonię to obecnie jeden z głównych trendów, nie tylko w branży beauty, ale także w świecie architektury. Łazienki przekształcają się w strefy domowego SPA, a w innych pomieszczeniach pojawiają się delikatne akcenty, które pomagają stworzyć atmosferę odprężenia i wyciszenia.
W projektowaniu wnętrz dominują inspiracje naturą. Ciepłe, harmonijne kolory, które odzwierciedlają piękno otaczającego nas świata, wprowadzają do naszych domów spokój i równowagę, która sprzyja dobrej atmosferze.
Wyspa Brač, jedna z urokliwych destynacji wakacyjnych, stanowi prawdziwy skarb Dalmacji. To tutaj znajdziemy nie tylko jeden z najwyższych szczytów Chorwacji, ale także niezwykłe kopalnie białego marmuru. Ten wyjątkowy surowiec zdobi najpiękniejsze rezydencje na całym świecie, w tym kolumny w Białym Domu w Waszyngtonie. Brač otaczają ciepłe wody Adriatyku, a morskie fale odbijające promienie słońca tworzą na ścianach przybrzeżnych budowli niezwykłe widowisko.
Chorwacki krajobraz stał się źródłem inspiracji dla projektantów Grupy Tubądzin, którzy stworzyli kolekcję Pietra Blue. To hołd dla piękna marmuru. Nieskazitelna biel, będąca charakterystycznym znakiem tego kamienia, doskonale współgra z adriatyckim błękitem i złocistymi akcentami. To połączenie tworzy niezwykły klimat.
Pietra Blue, obecna na ścianach i podłodze w łazience, przywodzi na myśl prawdziwe SPA. W kuchni, na blatach czy na wyspie kuchennej, Pietra Blue dodaje elegancji i jest praktycznym rozwiązaniem. To także piękne tło dla miejsca pracy, w którym ożywi przestrzeń i pomoże w koncentracji. Inspirując się pięknem Brač, można przekształcić salon w miejsce, w którym czuć błogi, adriatycki klimat. Jasne kolory, drewniane elementy i subtelne akcenty Pietra Blue nadają wnętrzu niepowtarzalny charakter.
Adriatycka odmiana marmuru wprowadza do aranżacji luksus i elegancję, które doskonale współgrają z naturalnymi dodatkami. Dostępność różnych formatów, w tym imponującego 120 x 275 cm, pozwala na kreatywne aranżacje i daje wiele możliwości wyrażenia własnego stylu.
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4-ram,w_274,r_png,_small.png)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
![](/files/1922771799/glod-raport-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto,w_133,_small.jpg)
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.