Płatki i patyczki Cleanic Pure Effect w limitowanych opakowaniach

Z początkiem listopada do wszystkich sieci handlowych trafiły płatki kosmetyczne i patyczki higieniczne Cleanic Pure Effect w limitowanych opakowaniach z grafiką wyłonioną w konkursie ogłoszonym z okazji 30-lecia marki.
Konkurs pt. Piękna historia kobiecości skierowany do aspirujących młodych projektantów i grafików wzbudził wśród nich duże zainteresowanie. Zwycięski projekt autorstwa Pauliny Skowron wyłoniło jury, któremu przewodniczyła Lena Pianovska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Zasiedli w nim także m.in. Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki i polskiego designu. Partnerami konkursu byli: warszawska Akademia Sztuk Pięknych, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i agencja ilustratorów MAD Illustrators.
Grafika i kolorystyka opakowań płatków i patyczków higienicznych Cleanic Pure Effect idealnie oddaje ducha filozofii marki – zdrowa i zadbana skóra wymaga codziennego oczyszczania i pielęgnacji, która jest skuteczna, a zarazem delikatna.
Patyczki higieniczne Cleanic Pure Effect
Niezbędne podczas codziennych zabiegów higienicznych i pielęgnacyjnych. Główka patyczka jest wykonana w 100% z wysokiej jakości bawełny. Papierowy patyczek jest w 100% biodegradowalny. W trosce o środowisko opakowania patyczków w pełni nadają się do recyklingu.
Płatki kosmetyczne Cleanic Pure Effect
Wykonane są ze 100% czystej bawełny wysokiej jakości. Zastosowany na powierzchni płatka system zagłębień i wypukłości Pure Effect zapewnia jeszcze skuteczniejsze oczyszczanie. Wypukłości doskonale rozprowadzają kosmetyk, natomiast zagłębienia skutecznie zbierają zanieczyszczenia. Miękka krawędź płatka zapewnia komfort podczas oczyszczania twarzy i delikatnych okolic oczu.
Płatki kosmetyczne (50 i 120 szt.) oraz patyczki higieniczne (160 szt.) Cleanic Pure Effect w nowych limitowanych opakowaniach można kupić – do wyczerpania zapasów – od początku listopada, we wszystkich sieciach i placówkach handlowych prowadzących sprzedaż artykułów Cleanic. Aby lepiej je wyeksponować, marka postawiła na dedykowane materiały POS w sklepach oraz akcję promocyjną na Facebooku.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach
Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.
Problemy społeczne
Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.
Gwiazdy
Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.