Płatki i patyczki Cleanic Pure Effect w limitowanych opakowaniach
Z początkiem listopada do wszystkich sieci handlowych trafiły płatki kosmetyczne i patyczki higieniczne Cleanic Pure Effect w limitowanych opakowaniach z grafiką wyłonioną w konkursie ogłoszonym z okazji 30-lecia marki.
Konkurs pt. Piękna historia kobiecości skierowany do aspirujących młodych projektantów i grafików wzbudził wśród nich duże zainteresowanie. Zwycięski projekt autorstwa Pauliny Skowron wyłoniło jury, któremu przewodniczyła Lena Pianovska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Zasiedli w nim także m.in. Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki i polskiego designu. Partnerami konkursu byli: warszawska Akademia Sztuk Pięknych, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i agencja ilustratorów MAD Illustrators.
Grafika i kolorystyka opakowań płatków i patyczków higienicznych Cleanic Pure Effect idealnie oddaje ducha filozofii marki – zdrowa i zadbana skóra wymaga codziennego oczyszczania i pielęgnacji, która jest skuteczna, a zarazem delikatna.
Patyczki higieniczne Cleanic Pure Effect
Niezbędne podczas codziennych zabiegów higienicznych i pielęgnacyjnych. Główka patyczka jest wykonana w 100% z wysokiej jakości bawełny. Papierowy patyczek jest w 100% biodegradowalny. W trosce o środowisko opakowania patyczków w pełni nadają się do recyklingu.
Płatki kosmetyczne Cleanic Pure Effect
Wykonane są ze 100% czystej bawełny wysokiej jakości. Zastosowany na powierzchni płatka system zagłębień i wypukłości Pure Effect zapewnia jeszcze skuteczniejsze oczyszczanie. Wypukłości doskonale rozprowadzają kosmetyk, natomiast zagłębienia skutecznie zbierają zanieczyszczenia. Miękka krawędź płatka zapewnia komfort podczas oczyszczania twarzy i delikatnych okolic oczu.
Płatki kosmetyczne (50 i 120 szt.) oraz patyczki higieniczne (160 szt.) Cleanic Pure Effect w nowych limitowanych opakowaniach można kupić – do wyczerpania zapasów – od początku listopada, we wszystkich sieciach i placówkach handlowych prowadzących sprzedaż artykułów Cleanic. Aby lepiej je wyeksponować, marka postawiła na dedykowane materiały POS w sklepach oraz akcję promocyjną na Facebooku.
Nowość! Elgydium Przeciwpróchnicowa pasta do zębów z nową formułą
III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.
Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Qczaj: Alkohol niszczył moją rodzinę i moje dzieciństwo. Produkty z jego zawartością nie mogą być na wyciągnięcie ręki dla dzieci
Trener nie kryje oburzenia sprzedawaniem alkoholu w opakowaniach, które do złudzenia przypominają tubki z musem owocowym dla dzieci. Chodzi bowiem o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Qczaj ze swojego doświadczenia wie, jak szybko można wpaść w uzależnienie, dlatego jest przeciwny promowaniu i reklamowaniu alkoholu. Sam od ponad dwóch lat z całych sił walczy o wytrwanie w trzeźwości. Z ostatnich informacji wynika, że w obliczu narastającej krytyki producent alkotubek, zdecydował się wycofać je ze sklepów i wstrzymać ich produkcję.
Żywienie
David Gaboriaud: Żabie udka i ślimaki są dla turystów. Francuzi nie jedzą ich codziennie, sam jadłem je trzy razy w życiu
Według Davida Gaboriauda przy ocenie kuchni francuskiej Polacy często kierują się stereotypami i wśród najbardziej popularnych wymieniają żabie udka i ślimaki. Jego zdaniem nic bardziej mylnego, ponieważ ten kraj ma niezwykle bogatą i tętniącą życiem kulturę kulinarną. Smakosze mają do wyboru wiele smacznych i często bardzo łatwych do przygotowania dań. Ale żeby poznać te smaki, trzeba pojechać do różnych regionów, nie tylko bazować na paryskich restauracjach.
Problemy społeczne
Seniorzy oczekują od miast oferty dla siebie. To mogłoby przeciwdziałać ich izolacji społecznej
70 proc. mieszkańców miast wskazuje, że samotność to jedna z głównych przyczyn złego stanu psychicznego – wynika z badania Kantar Polska przeprowadzonego dla Grupy LUX MED. Z takim stwierdzeniem zgodziło się ponad 80 proc. osób w najstarszej grupie wiekowej, co może oznaczać, że to one najczęściej zmagają się z takim problemem. Eksperci widzą tutaj dużą rolę dla miast – oferta różnych inicjatyw czy darmowa pomoc psychologiczna dla seniorów mogłyby pomóc w poprawie ich dobrostanu psychicznego.