Komunikaty PR

Płatki i patyczki Cleanic Pure Effect w limitowanych opakowaniach

2021-11-30  |  01:00
Biuro prasowe

Z początkiem listopada do wszystkich sieci handlowych trafiły płatki kosmetyczne i patyczki higieniczne Cleanic Pure Effect w limitowanych opakowaniach z grafiką wyłonioną w konkursie ogłoszonym z okazji 30-lecia marki.

Konkurs pt. Piękna historia kobiecości skierowany do aspirujących młodych projektantów i grafików wzbudził wśród nich duże zainteresowanie. Zwycięski projekt autorstwa Pauliny Skowron wyłoniło jury, któremu przewodniczyła Lena Pianovska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Zasiedli w nim także m.in. Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki i polskiego designu. Partnerami konkursu byli: warszawska Akademia Sztuk Pięknych, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i agencja ilustratorów MAD Illustrators.

Grafika i kolorystyka opakowań płatków i patyczków higienicznych Cleanic Pure Effect idealnie oddaje ducha filozofii marki – zdrowa i zadbana skóra wymaga codziennego oczyszczania i pielęgnacji, która jest skuteczna, a zarazem delikatna.

Patyczki higieniczne Cleanic Pure Effect

Niezbędne podczas codziennych zabiegów higienicznych i pielęgnacyjnych. Główka patyczka jest wykonana w 100% z wysokiej jakości bawełny.  Papierowy patyczek jest w 100% biodegradowalny. W trosce o środowisko opakowania patyczków w pełni nadają się do recyklingu.

Płatki kosmetyczne Cleanic Pure Effect

Wykonane są ze 100% czystej bawełny wysokiej jakości. Zastosowany na powierzchni płatka system zagłębień i wypukłości Pure Effect zapewnia jeszcze skuteczniejsze oczyszczanie. Wypukłości doskonale rozprowadzają kosmetyk, natomiast zagłębienia skutecznie zbierają zanieczyszczenia. Miękka krawędź płatka zapewnia komfort podczas oczyszczania twarzy i delikatnych okolic oczu.

Płatki kosmetyczne (50 i 120 szt.) oraz patyczki higieniczne (160 szt.) Cleanic Pure Effect w nowych limitowanych opakowaniach można kupić – do wyczerpania zapasów – od początku listopada, we wszystkich sieciach i placówkach handlowych prowadzących sprzedaż artykułów Cleanic. Aby lepiej je wyeksponować, marka postawiła na dedykowane materiały POS w sklepach oraz akcję promocyjną na Facebooku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.