Komunikaty PR

Poczuj magię świąt w Centrum Korona

2021-12-03  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Świąteczne dekoracje, spotkanie z Mikołajem, prezenty dla najmłodszych i klimatyczne instaspoty. A do tego wyjątkowa akcja dla podopiecznych domów dziecka, którym każdy będzie mógł podarować wymarzony prezent. To wszystko czeka na klientów Centrum Korona w dniach 4-19 grudnia z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.

Atmosferę świąt czuć już niemal wszędzie. Na ulicach rozbłysły iluminacje świetlne, w miastach ruszyły lodowiska i jarmarki świąteczne, a w galeriach handlowych pojawiły się okolicznościowe dekoracje i stoiska. Wyjątkowy nastrój zapanował również w Centrum Korona. Wnętrze budynku ozdobiły setki światełek, a już w sobotę, 4 grudnia przy wejściu Piastowskim odwiedzających powita Święty Mikołaj, z którym klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie w świątecznych instaspotach. Tego dnia w centrum pojawi się również choinka, na której zawisną bombki z imionami podopiecznych Całodobowej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej "Tęcza" oraz Domu dla Dzieci Towarzystwa Nasz Dom.

W sobotę i niedzielę, 11 i 12 grudnia każda osoba, która wybierze bombkę z imieniem dziecka, otrzyma jego list do Świętego Mikołaja, a następnie będzie mogła spełnić dziecięce marzenia, kupując mu wymarzony prezent pod choinkę. Przed świętami Centrum Korona przekaże wszystkie prezenty podopiecznym wspomnianych placówek.  

W dniach 18-19 grudnia w Centrum Korona stanie jeszcze jedna choinka, ozdobiona pluszowymi misiami. Klienci, którzy zrobią w tych dniach zakupy za minimum 150, otrzymają jedną z nich w prezencie. Podana kwota zakupów może być sumą maksymalnie 2 paragonów (w tym max. 1 paragon z hipermarketu Auchan na kwotę max. 50 zł).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce! Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:10

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.