Poczuj moc smaku z Orbit® Refreshers!
Na sklepowych półkach pojawiła się właśnie nowość kultowej marki bezcukrowych gum do żucia. Orbit® Refreshers mają formę „miękkich kosteczek” oraz intensywny, odświeżający smak. Produkt dostępny jest w trzech wersjach: Tropical, Strawberry Lemon oraz Bubblemint.
Orbit® Refreshers to moc smaku zamknięta w miękkiej, zaskakującej formie, będącej ciekawą odskoczną od znanych konsumentom tradycyjnych drażetek. Produkt dostępny jest w saszetkach po 12 sztuk oraz w kartonowych pudełeczkach po 7 sztuk. Nowa propozycja jest odpowiedzią marki na preferencje młodego pokolenia, szczególnie przedstawicieli generacji Z, która lubi eksperymentować i testować nowe smaki[1].
Orbit® Refreshers Tropical, przywodzi na myśl smak egzotycznych wakacji, z nutą mango i ananasa
Orbit® Refreshers Strawberry Lemon to nieoczywiste połączenie owocowych smaków truskawki z cytrynową nutą.
Orbit® Refreshers Bubblemint to klasyk od Orbit® – zamknięty w nowej – jeszcze bardziej smakowitej formie
Nowa linia Orbit® jest już w szerokiej dystrybucji w sklepach. Będzie wiosennym dopełnieniem szerokiej gamy produktów marki. Produkt, podobnie jak inne bezcukrowe gumy do żucia marki wspiera też troskę o zdrowie jamy ustnej.
[1] Kantar Consulting 2018.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.