Komunikaty PR

Poczuj włoski smak lata z marką Stock Prosecco

2021-08-20  |  10:30
Biuro prasowe

Marzą Wam się wakacje w prawdziwie włoskim stylu? Właśnie wystartował konkurs konsumencki marki Stock Prosecco Treviso, z atrakcyjnymi nagrodami. Dodatkowo, w najważniejszych punktach na mapie Polski powstało 13 dedykowanych stref Prosecco&Friends. To działania w ramach wielokanałowej aktywacji marki wspierającej branżę HoReCa i sprzedaż w sklepach.

Stock Prosecco na piknik

W ramach letniej aktywacji, firma Stock Polska realizuje szereg działań w kanałach on trade i off trade, które pozwolą wprowadzić konsumentów do włoskiego świata Stock Prosecco. W związku z tym, powstał dedykowany marce serwis www.prosecconapiknik.pl, gdzie można znaleźć inspiracje i autorskie przepisy na letnie koktajle. Pod koniec czerwca wystartował również konkurs digitalowy, który potrwa całe wakacje – do 16 września. Mogą w nim wziąć udział wszyscy, klienci stref Prosecco&Friends oraz konsumenci kupujący Stock Prosecco Treviso lub Stock Prosecco D.O.C. Rosé w sklepach. Akcja obejmuje zarówno standardowe pojemności – 750 ml jak i formaty to-go 200ml. Działania prowadzone są wielokanałowo i obejmują branżę HoReCa, promocję w sklepach, na lotniskach oraz w social mediach.

A Ty gdzie zabrałaś/eś swoje Prosecco?

Zasady konkursu są proste – po zakupie dowolnego wariantu Stock Prosecco w sklepie lub w strefie gastronomicznej, zadaniem uczestników jest wysłanie najbardziej kreatywnego zdjęcia lub krótkiej historii z odpowiedzią na pytanie: „Gdzie zabrałaś/zabrałeś swoje Prosecco?”. Konkurs składa się z sześciu etapów – w każdym z nich jury wybierze po 5 najlepszych zgłoszeń nadesłanych przez klientów stref oraz sklepów. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, które pozwolą im się poczuć wyjątkowy klimat lata we Włoszech – rowery miejskie Plumbike oraz kosze piknikowe. Za sam udział w zmaganiach konkursowych została przewidziana nagroda gwarantowana – cocktailbook z przepisami na drinki.

Strefy Prosecco&Friends

Stock Polska przygotowało również specjalne strefy Prosecco&Friends w pobliżu lokali gastronomicznych. To nie tylko doskonała propozycja na spędzenie letnich wieczorów, ale również wsparcie dla kanału HoReCa po lockdown’ach. Aranżacja stref jest inspirowana naturą i krajobrazem Włoch, dzięki czemu poszczególne elementy tworzą wyjątkową atmosferę i będą doskonałym wyborem dla wszystkich wielbicieli lekkich i orzeźwiających trunków. Przestrzeń Prosecco&Friends została zaplanowana tak, by sprostać różnym oczekiwaniom – m.in. znalazła się tam strefa chill-out z leżakami, czy huśtawka z neonem, która sprzyja wspólnej zabawie i robieniu zdjęć. W całej Polsce powstało aż 13 stref Prosecco&Friends – w Warszawie – w Ogrodach Wisła oraz w Ten Barze w Wilanowie, ale również w Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Zakopanem, na Mazurach i w Toruniu. Odwiedzając strefy, konsumenci mogą nie tylko się zrelaksować w gronie znajomych i miło spędzić czas, ale również spróbować nowego wariantu smakowego – Stock Prosecco D.O.C. Rosé, które wyróżnia się harmonijnym smakiem i łączy świeżość owoców z nutą kwiatowych aromatów. Dostępne są również małe formaty Stock Prosecco – o pojemności 200 ml, które idealnie sprawdzają się w okresie plenerowym. Dodatkowo, dla konsumentów będą przewidziane aktywacje związane z trasą Cocktail Trucka Stock Prosecco.

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.