Komunikaty PR

Poczuj włoski smak lata z marką Stock Prosecco

2021-08-20  |  10:30
Biuro prasowe

Marzą Wam się wakacje w prawdziwie włoskim stylu? Właśnie wystartował konkurs konsumencki marki Stock Prosecco Treviso, z atrakcyjnymi nagrodami. Dodatkowo, w najważniejszych punktach na mapie Polski powstało 13 dedykowanych stref Prosecco&Friends. To działania w ramach wielokanałowej aktywacji marki wspierającej branżę HoReCa i sprzedaż w sklepach.

Stock Prosecco na piknik

W ramach letniej aktywacji, firma Stock Polska realizuje szereg działań w kanałach on trade i off trade, które pozwolą wprowadzić konsumentów do włoskiego świata Stock Prosecco. W związku z tym, powstał dedykowany marce serwis www.prosecconapiknik.pl, gdzie można znaleźć inspiracje i autorskie przepisy na letnie koktajle. Pod koniec czerwca wystartował również konkurs digitalowy, który potrwa całe wakacje – do 16 września. Mogą w nim wziąć udział wszyscy, klienci stref Prosecco&Friends oraz konsumenci kupujący Stock Prosecco Treviso lub Stock Prosecco D.O.C. Rosé w sklepach. Akcja obejmuje zarówno standardowe pojemności – 750 ml jak i formaty to-go 200ml. Działania prowadzone są wielokanałowo i obejmują branżę HoReCa, promocję w sklepach, na lotniskach oraz w social mediach.

A Ty gdzie zabrałaś/eś swoje Prosecco?

Zasady konkursu są proste – po zakupie dowolnego wariantu Stock Prosecco w sklepie lub w strefie gastronomicznej, zadaniem uczestników jest wysłanie najbardziej kreatywnego zdjęcia lub krótkiej historii z odpowiedzią na pytanie: „Gdzie zabrałaś/zabrałeś swoje Prosecco?”. Konkurs składa się z sześciu etapów – w każdym z nich jury wybierze po 5 najlepszych zgłoszeń nadesłanych przez klientów stref oraz sklepów. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, które pozwolą im się poczuć wyjątkowy klimat lata we Włoszech – rowery miejskie Plumbike oraz kosze piknikowe. Za sam udział w zmaganiach konkursowych została przewidziana nagroda gwarantowana – cocktailbook z przepisami na drinki.

Strefy Prosecco&Friends

Stock Polska przygotowało również specjalne strefy Prosecco&Friends w pobliżu lokali gastronomicznych. To nie tylko doskonała propozycja na spędzenie letnich wieczorów, ale również wsparcie dla kanału HoReCa po lockdown’ach. Aranżacja stref jest inspirowana naturą i krajobrazem Włoch, dzięki czemu poszczególne elementy tworzą wyjątkową atmosferę i będą doskonałym wyborem dla wszystkich wielbicieli lekkich i orzeźwiających trunków. Przestrzeń Prosecco&Friends została zaplanowana tak, by sprostać różnym oczekiwaniom – m.in. znalazła się tam strefa chill-out z leżakami, czy huśtawka z neonem, która sprzyja wspólnej zabawie i robieniu zdjęć. W całej Polsce powstało aż 13 stref Prosecco&Friends – w Warszawie – w Ogrodach Wisła oraz w Ten Barze w Wilanowie, ale również w Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Zakopanem, na Mazurach i w Toruniu. Odwiedzając strefy, konsumenci mogą nie tylko się zrelaksować w gronie znajomych i miło spędzić czas, ale również spróbować nowego wariantu smakowego – Stock Prosecco D.O.C. Rosé, które wyróżnia się harmonijnym smakiem i łączy świeżość owoców z nutą kwiatowych aromatów. Dostępne są również małe formaty Stock Prosecco – o pojemności 200 ml, które idealnie sprawdzają się w okresie plenerowym. Dodatkowo, dla konsumentów będą przewidziane aktywacje związane z trasą Cocktail Trucka Stock Prosecco.

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.