Poczuj włoski smak lata z marką Stock Prosecco
Marzą Wam się wakacje w prawdziwie włoskim stylu? Właśnie wystartował konkurs konsumencki marki Stock Prosecco Treviso, z atrakcyjnymi nagrodami. Dodatkowo, w najważniejszych punktach na mapie Polski powstało 13 dedykowanych stref Prosecco&Friends. To działania w ramach wielokanałowej aktywacji marki wspierającej branżę HoReCa i sprzedaż w sklepach.
Stock Prosecco na piknik
W ramach letniej aktywacji, firma Stock Polska realizuje szereg działań w kanałach on trade i off trade, które pozwolą wprowadzić konsumentów do włoskiego świata Stock Prosecco. W związku z tym, powstał dedykowany marce serwis www.prosecconapiknik.pl, gdzie można znaleźć inspiracje i autorskie przepisy na letnie koktajle. Pod koniec czerwca wystartował również konkurs digitalowy, który potrwa całe wakacje – do 16 września. Mogą w nim wziąć udział wszyscy, klienci stref Prosecco&Friends oraz konsumenci kupujący Stock Prosecco Treviso lub Stock Prosecco D.O.C. Rosé w sklepach. Akcja obejmuje zarówno standardowe pojemności – 750 ml jak i formaty to-go 200ml. Działania prowadzone są wielokanałowo i obejmują branżę HoReCa, promocję w sklepach, na lotniskach oraz w social mediach.
A Ty gdzie zabrałaś/eś swoje Prosecco?
Zasady konkursu są proste – po zakupie dowolnego wariantu Stock Prosecco w sklepie lub w strefie gastronomicznej, zadaniem uczestników jest wysłanie najbardziej kreatywnego zdjęcia lub krótkiej historii z odpowiedzią na pytanie: „Gdzie zabrałaś/zabrałeś swoje Prosecco?”. Konkurs składa się z sześciu etapów – w każdym z nich jury wybierze po 5 najlepszych zgłoszeń nadesłanych przez klientów stref oraz sklepów. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, które pozwolą im się poczuć wyjątkowy klimat lata we Włoszech – rowery miejskie Plumbike oraz kosze piknikowe. Za sam udział w zmaganiach konkursowych została przewidziana nagroda gwarantowana – cocktailbook z przepisami na drinki.
Strefy Prosecco&Friends
Stock Polska przygotowało również specjalne strefy Prosecco&Friends w pobliżu lokali gastronomicznych. To nie tylko doskonała propozycja na spędzenie letnich wieczorów, ale również wsparcie dla kanału HoReCa po lockdown’ach. Aranżacja stref jest inspirowana naturą i krajobrazem Włoch, dzięki czemu poszczególne elementy tworzą wyjątkową atmosferę i będą doskonałym wyborem dla wszystkich wielbicieli lekkich i orzeźwiających trunków. Przestrzeń Prosecco&Friends została zaplanowana tak, by sprostać różnym oczekiwaniom – m.in. znalazła się tam strefa chill-out z leżakami, czy huśtawka z neonem, która sprzyja wspólnej zabawie i robieniu zdjęć. W całej Polsce powstało aż 13 stref Prosecco&Friends – w Warszawie – w Ogrodach Wisła oraz w Ten Barze w Wilanowie, ale również w Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Zakopanem, na Mazurach i w Toruniu. Odwiedzając strefy, konsumenci mogą nie tylko się zrelaksować w gronie znajomych i miło spędzić czas, ale również spróbować nowego wariantu smakowego – Stock Prosecco D.O.C. Rosé, które wyróżnia się harmonijnym smakiem i łączy świeżość owoców z nutą kwiatowych aromatów. Dostępne są również małe formaty Stock Prosecco – o pojemności 200 ml, które idealnie sprawdzają się w okresie plenerowym. Dodatkowo, dla konsumentów będą przewidziane aktywacje związane z trasą Cocktail Trucka Stock Prosecco.
***
O Stock Polska
Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.
Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.