PODKREŚL SWÓJ STYL, STAWIAJĄC NA ORYGINALNOŚĆ! TY WYBIERASZ!
W jesiennej odsłonie Kazar Studio znajdziemy całą gamę modeli na najmodniejszej, grubej podeszwie, botki oraz kozaki na oryginalnych, niewysokich obcasach i na nowoczesnym, architektonicznym słupku. Hitem sezonu będą masywne paramilitarne trapery, buty z prostą cholewką inspirowane kaloszami i przeskalowane sneakersy. A to zaledwie część z bogatej propozycji na nowy sezon.
To unikatowa marka, stworzona dla tych, którzy chcą podkreślać swoją indywidualność i z trendów selektywnie wybierają wyłącznie te, które dają im możliwość zdefiniowania i zaakcentowania własnego stylu. Odważni, otwarci i kosmopolityczni, tacy są fani Kazar Studio. Najnowsza kolekcja dedykowana jest tym, którzy cenią wolność wyboru, chcą być autentyczni i stawiają na oryginalność.
Ten nowoczesny i dynamiczny brand pozwala na zabawę modą bez żadnych ograniczeń. Niebanalne wzornictwo idzie w parze z wysoką jakością, która jest wyznacznikiem dla całej kolekcji marki Kazar. A to właśnie jakość materiałów i wykonania jest najlepszym gwarantem wygody. Różnorodność to kolejne słowo klucz dla jesiennej kolekcji. Bo to ona daje możliwość wolnego wyboru i wyrażania siebie poprzez styl. Dlatego obok casualowych modeli inspirowanych sportem i aktywnym trybem życia w kolekcji damskiej nie brakuje też eleganckich fasonów jak botki ze smukłymi noskami na niewysokiej szpilce, proste kozaki, również te dopasowane, sięgające za kolano, czy klasyczne mokasyny w nowoczesnej stuningowanej odsłonie. Bazowe barwy kolekcji to off white oraz uniwersalne odcienie beżu: ciepły camel i chłodny taupe. Energetyzujący róż i soczysta pomarańcza to alternatywy dla tych, którzy chcą się wyróżniać i przyciągać wzrok.
W kolekcji męskiej Kazar Studio wyróżniają się oryginalne, miejskie modele inspirowane sportową klasyką oraz ciężkie botki z wojskowym rodowodem. To buty, które mają wychodzić na plan pierwszy i definiować charakter stylizacji, lub przełamywać klasykę, dodając jej nowoczesnego charakteru. Oprócz skór licowych pojawia się miękki szlachetny zamsz zapewniający komfort użytkowania. Obok ponadczasowej czerni i niezmiennie topowej bieli, jesienną kolorystkę męskiej kolekcji dominują pustynne beże i uniwersalna szarość.
Oryginalne torby są niewątpliwe mocnym akcentem najnowszej kolekcji. Wśród nich wyróżniają się miękkie modele na wygodnych paskach z elementami scrunchie i funkcjonalne miejskie torebki midi z krótszymi i dłuższymi łańcuchami, które dają możliwość dowolnego noszenia: w dłoni, lub na ramieniu. Nie mogło zabraknąć ultra modnych nerek, kopert i mini bags. Dla projektantów marki liczą się proste, praktyczne fasony i niebanalne detale, które określają charakter i definiują styl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.