Komunikaty PR

PODKREŚL SWÓJ STYL, STAWIAJĄC NA ORYGINALNOŚĆ! TY WYBIERASZ!

2021-09-17  |  10:30
Biuro prasowe

W jesiennej odsłonie Kazar Studio znajdziemy całą gamę modeli na najmodniejszej, grubej podeszwie, botki oraz kozaki na oryginalnych, niewysokich obcasach i na nowoczesnym, architektonicznym słupku. Hitem sezonu będą masywne paramilitarne trapery, buty z prostą cholewką inspirowane kaloszami i przeskalowane sneakersy. A to zaledwie część z bogatej propozycji na nowy sezon. 

To unikatowa marka, stworzona dla tych, którzy chcą podkreślać swoją indywidualność i z trendów selektywnie wybierają wyłącznie te, które dają im możliwość zdefiniowania i zaakcentowania własnego stylu. Odważni, otwarci i kosmopolityczni, tacy są fani Kazar Studio. Najnowsza kolekcja dedykowana jest tym, którzy cenią wolność wyboru, chcą być autentyczni i stawiają na oryginalność.  

Ten nowoczesny i dynamiczny brand pozwala na zabawę modą bez żadnych ograniczeń. Niebanalne wzornictwo idzie w parze z wysoką jakością, która jest wyznacznikiem dla całej kolekcji marki Kazar. A to właśnie jakość materiałów i wykonania jest najlepszym gwarantem wygody.  Różnorodność to kolejne słowo klucz dla jesiennej kolekcji. Bo to ona daje możliwość wolnego wyboru i wyrażania siebie poprzez styl. Dlatego obok casualowych modeli inspirowanych sportem i aktywnym trybem życia w kolekcji damskiej nie brakuje też eleganckich fasonów jak botki ze smukłymi noskami na niewysokiej szpilce, proste kozaki, również te dopasowane, sięgające za kolano, czy klasyczne mokasyny w nowoczesnej stuningowanej odsłonie.  Bazowe barwy kolekcji to off white oraz uniwersalne odcienie beżu: ciepły camel i chłodny taupe. Energetyzujący róż i soczysta pomarańcza to alternatywy dla tych, którzy chcą się wyróżniać i przyciągać wzrok.

W kolekcji męskiej Kazar Studio wyróżniają się oryginalne, miejskie modele inspirowane sportową klasyką oraz ciężkie botki z wojskowym rodowodem. To buty, które mają wychodzić na plan pierwszy i definiować charakter stylizacji, lub przełamywać klasykę, dodając jej nowoczesnego charakteru. Oprócz skór licowych pojawia się miękki szlachetny zamsz zapewniający komfort użytkowania. Obok ponadczasowej czerni i niezmiennie topowej bieli, jesienną kolorystkę męskiej kolekcji dominują pustynne beże i uniwersalna szarość. 

Oryginalne torby są niewątpliwe mocnym akcentem najnowszej kolekcji. Wśród nich wyróżniają się miękkie modele na wygodnych paskach z elementami scrunchie i funkcjonalne miejskie torebki midi z krótszymi i dłuższymi łańcuchami, które dają możliwość dowolnego noszenia: w dłoni, lub na ramieniu. Nie mogło zabraknąć ultra modnych nerek, kopert i mini bags. Dla projektantów marki liczą się proste, praktyczne fasony i niebanalne detale, które określają charakter i definiują styl. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.