Komunikaty PR

Podsumowanie akcji „Aktywne wakacje z Amki Snacks”

2021-10-11  |  11:12
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Wsparcie rodzinnych spotkań sportowych, biegów, a nawet mistrzostw budowania konstrukcji
z piasku, a do tego konkursy w social mediach i spójna komunikacja – tak w największym skrócie można podsumować akcję „Aktywne wakacje z Amki Snacks” prowadzoną przez Unitop – czołowego producenta sezamków i chałwy w Polsce.

Amki Snacks – zdrowsza słodka przekąska na bazie sezamu towarzyszyła miłośnikom aktywnego wypoczynku w całej Polsce, ale najczęściej mogli raczyć się nią biegacze z Łodzi i okolic. To nie przypadek – właśnie w samym sercu centralnej Polski, w fabryce o ponad stuletniej historii powstają sezamki, batony sezamowe, chałwa i inne słodkości, produkowane przez Unitop sp. z o.o. 

Biegiem po… Amki!

Amki Snacks wspierały biegaczy podczas kultowej łódzkiej imprezy – Rossmann Run. W maju zorganizowano minibieg ulicą Piotrkowską dla dzieci, a we wrześniu można było wziąć udział w kolejnej edycji Rossmann Run – Bieg Ulicą Piotrkowską dla dorosłych. W imprezie uczestniczyło 4000 biegaczy z całej Polski – każdy z nich w swoim pakiecie startowym znalazł batony sezamowe Amki Superfoods.

Sezamki Amki Snacks były jednym z partnerów licznych biegów organizowanych przez Dominika Stanka, lokalnego popularyzatora aktywnego trybu życia, działającego w social mediach jako Runoholic. To on organizował minionego lata tak oryginalne biegi jak Pączek Run, gdzie na biegaczy na mecie czekały – a jakże! – pączki, a także Ice Cream Run – z analogicznym upominkiem na finiszu w postaci porcji lodów. W obu tych biegach, w pakietach startowych zawodnicy znaleźli zdrowszą przekąskę – Amki Snacks, które dzięki zawartości sezamu i jego właściwości, pomagały szybciej się zregenerować
i odzyskać siły po zawodach. – Bardzo się cieszę, że marka z tak silnym łódzkim rodowodem włącza się w organizacje biegów dla społeczności lokalnej. Wierzę, że uczestnicy również doceniają, że Amki Snacks powstają raptem kilka kilometrów od miejsc, w których biegamy – informuje Dominik Stanek.

Wśród imprez biegowych wspieranych w wakacje przez markę Amki Snacks znalazły się jeszcze – III Bieg Wzniesień Łódzkich, a także Nocny Bieg Sztafetowy AWF im. J. Kusocińskiego organizowany w czerwcu w Warszawie.

Nie tylko dla biegaczy

Marka wspierała w dużej mierze biegi, ale nie tylko. Przez cały lipiec w 24 nadmorskich miejscowościach odbywały się Plażowe Mistrzostwa Budowniczych – i nie, nie chodziło o budowę apartamentowców czy biurowców, a o… zamki z piasku. Łącznie ponad 1000 osób aktywnie spędzało czas na plaży i to oczywiście w towarzystwie Amki Snacks.

W sierpniu pod patronatem m.in. marki Amki Snacks zorganizowano kolejną łódzką imprezę – Maraton Rolkowy, w którym wzięło udział ok. 500 osób w różnych kategoriach wiekowych.

- Propagowanie zdrowszych wyborów i aktywnego trybu życia jest w DNA naszej marki Amki. Cieszymy się, że co roku coraz więcej osób decyduje się na aktywny wypoczynek – podsumowuje Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o. - Oprócz wsparcia zawodników i uczestników imprez okołosportowych, mieliśmy zapewnioną promocję marki w mediach. Na wydarzeniach pojawiały się m.in. lokalne media – telewizja, radio i portale, a same imprezy były szeroko promowane w social mediach. Budowanie zasięgów i promocja w kanałach partnerów to dobry sposób na dotarcie do nowych grup konsumentów i wzmacnianie świadomości nt. marki – dodaje Svetlana Vnučko.

Uzupełnieniem działań w ramach akcji „Aktywne wakacje z Amki Snacks” była spójna komunikacja w social mediach Amki Snacks, gdzie marka podpowiadała, jak ciekawie i oczywiście na sportowo spędzać wolny czas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej już po raz czwarty! Biuro prasowe
2024-10-01 | 14:00

Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej już po raz czwarty!

Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej odbędą się już 4 października. W trakcie wydarzenia, którego partnerem strategicznym jest Fundacja A.R.T., na seniorów czekają
Styl życia Międzynarodowy Dzień Kawy: Polacy nie wyobrażają sobie dnia bez tego napoju?
2024-10-01 | 12:32

Międzynarodowy Dzień Kawy: Polacy nie wyobrażają sobie dnia bez tego napoju?

Kawosze w Polsce wypijają średnio 2,4 filiżanki kawy, a aż 87% z nich sięga po nią każdego dnia – wynika z przeprowadzonego na zlecenie Tchibo Warszawa sp. z o.o. badania agencji
Styl życia Nie działka czy auto, ale podróż i nowe hobby. O czym marzy pokolenie 50+?
2024-10-01 | 12:00

Nie działka czy auto, ale podróż i nowe hobby. O czym marzy pokolenie 50+?

75 proc. osób w wieku 55-84 ma wiele pragnień, które chciałoby zrealizować. Trzy najpopularniejsze to podróż do wymarzonego miejsca, nauczenie się czegoś nowego i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej

Wokalistka już po raz drugi w swojej karierze została zaproszona do udziału w show French Touch. Pięć lat temu na scenie towarzyszył jej Willy William i w duecie zaśpiewali utwór „Ego”. Margaret zaznacza, że nie było to łatwe zadanie, bo po prostu nie zna języka francuskiego. I do tej pory w tej kwestii nic się nie zmieniło, bo choć podoba jej się brzmienie tego języka i lubi słuchać Francuzów, to jej samej dużą trudność sprawia wymowa poszczególnych słów. Dlatego też i tym razem liczy na wyrozumiałość artysty, z którym będzie współpracować.

Media

Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi

W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle aktorka zdradza, że zawodowo jest teraz mocno zaangażowana w dwa projekty. Pracuje nad kolekcją bielizny dla znanej marki i nad kanałem wideo, w którym będzie testowała menu w różnych warszawskich restauracjach i rozmawiała z ciekawymi gośćmi. Przed wakacjami Monika Mrozowska zaskoczyła też diametralną zmianą fryzury, ale jak podkreśla – ta metamorfoza nie była wyrazem ekstrawagancji, nie chodziło też o charakteryzację do nowej roli.

Transport

Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki

Naukowcy z Australii sprawdzili, w jakim stopniu turystyka wpływa na naszą kondycję oraz jaki ma wpływ na ciało i psychikę. Wykorzystali do tego teorię stosowaną do tej pory w fizyce. Wnioski nie są jednoznaczne. Podróżowanie sprzyja poprawie zdrowia, pozytywnie oddziałując na najważniejsze układy w organizmie, i opóźnia proces starzenia, ale wyjazdy mogą mieć też negatywne konsekwencje, w postaci np. większego narażenia na choroby zakaźne, wypadki czy przemoc.