Podwójny podbródek, brak zarysu żuchwy u mężczyzny? Poznaj rozwiązanie!
Starzenie się skóry jest procesem nieuniknionym. Z upływem lat na twarzy przybywa zmarszczek i bruzd, a skóra całego ciała traci jędrność. Towarzyszy temu trudny do usunięcia nadmiar tkanki tłuszczowej. Wszystko to sprawia, że często, nie tylko u kobiet, ale i u mężczyzn pojawia się problem drugiego podbródka czy opadniętych policzków, które dodają lat. Do niedawna jedynym skutecznym sposobem na przywrócenie młodzieńczego wyglądu twarzy, odzyskanie zarysu żuchwy i pożądanych kształtów były operacje chirurgiczne. Jedną z wad tej metody jest jednak wysoka inwazyjność i długi czas rekonwalescencji. Jest jednak małoinwazyjna alternatywa.
Skuteczny światłowód
Medycyna estetyczna jest tą dziedziną medycyny, w której postęp technologiczny jest najszybszy. Niemal codziennie pojawiają się nowe, alternatywne zabiegi. Jednym z najnowszych osiągnięć medycyny przeciwstarzeniowej jest światłowodowa procedura laserowa Endolift. Efektem zabiegu jest zagęszczenie skóry, jej napięcie a także, jeśli zachodzi taka potrzeba – usunięcie nadmiaru tkanki tłuszczowej. Wykonywany on jest za pomocą lasera diodowego LASEmaR 1500 o niewykorzystywanej dotąd długości fali 1470 nm
Jak przebiega zabieg?
LASEmaR 1500, opracowany przez firmę Eufoton, emituje energię, która dostarczana jest do tkanek za pomocą nowej generacji światłowodów – mikro włókien optycznych FTF. Te nieco grubsze od ludzkiego włosa światłowody wprowadzane są pod skórę. Dzięki ich stożkowemu zakończeniu aplikacja jest łatwa i nie wymaga znieczulenia. Nie pozostawia również śladu na skórze. Laser emituje energię która pochłaniana jest zarówno przez wodę jak i tkankę tłuszczową. Dzięki temu Endolift jednocześnie redukuje wiotkość skóry oraz nadmiar tkanki tłuszczowej. Co ważne – zabieg można wykonać także u pacjenta z bardzo cienką, delikatną skórą, u którego nie ma nadmiaru tłuszczu, a jedynie wiotkość np. w okolicy dolnej powieki, podbródka, czy szyi.
Długotrwałe efekty
Ogromną zaletą Endolift jest to, że jest to procedura jednorazowa – do uzyskania pożądanych efektów wystarczy jeden zabieg. Pierwsze efekty są natychmiastowe, widoczne gołym okiem tuż po zabiegu. Dzięki retrakcji włókien kolagenowych skóra staje się napięta. Kolejnym efektem jest redukcja komórek tłuszczowych. Jest to proces nieodwracalny – obawy o powrót depozytów tłuszczowych są nieuzasadnione. Ostateczne efekty zabiegu są widoczne po 3-6 miesiącach. Zabieg jest praktycznie bezbolesny i nie wymaga znieczulenia ani specjalnego przygotowania. Co ważne - minimalny okres rekonwalescencji sprawia, że tuż po wyjściu z gabinetu można natychmiast wrócić do codziennych aktywności
Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna
Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.