Komunikaty PR

Postaw na złote buty i zabłyśnij na wiosnę

2021-02-23  |  15:00
Biuro prasowe

 

Gdy za oknem robi się cieplej i słońce zaczyna nas rozpieszczać, od razu mamy ochotę dodać sobie pazura do codziennej stylizacji. I to w zupełnie inny sposób niż za pomocą czerwonej szminki czy starannie ułożonych fal. Mimo, iż jest to moment, kiedy jeszcze ubieramy się na cebulkę, to elementem, który  śmiało możemy wyeksponować są buty!


 

Oczywiście, pierwszym wyborem i tym najbezpieczniejszym są te klasyczne - czarne. Jest jednak kolor, który pobudza każdą stylizację - złoto! Niezależnie od tego, ile masz masz lat - odpowiednio dobrana para może subtelnie dodać pazura do stylizacji lub błyszczeć niczym biżuteria. Latem, delikatne sandałki ze złotych pasków będą idealnie komponować się z opalenizną, zaś na wiosnę możemy ubierać je zarówno do dziennych klasycznych, jak i wieczorowych stylizacji. 

 

W naszej ofercie posiadamy zarówno szpilki, jak i sandały na 10,5 cm obcasie. Dzięki temu, że obuwie wykonane jest z wysokiej jakości naturalnej skóry z miękką wkładką, zapewnia nie tylko komfort użytkowania, ale także pięknie prezentuje się na nodze. - podkreśla Marcin Wójcik z firmy Bravomoda.


 

Nie ma nad czym się zastanawiać - podpowiadamy od czego zacząć:

  • na początek warto spróbować od połączenia klasycznych jeansów oraz t-shirta lub z uwagi na zimowy sezon, karmelowego lub szarego swetra. Bez dodatkowej, rzucającej się w oczy biżuterii,

  • krótka jednolita sukienka, do tego cieliste lub grafitowe rajstopy i złote botki to strzał w dziesiątkę na randkę,

  • zaś białe spodnie, koszula w paski i złote balerinki to kwintesencja marynarskiego looku.


 

Stylizacji może być nieskończona ilość. Ważne, żeby nie przesadzić i nie świecić się od głowy, aż po czubki palcy u stóp. Absolutnie nie łączmy złotych butów z krzykliwymi wzorami (np. bluzką w cekiny lub kurtką z dżetami).

 

Zwracajmy także uwagę na biżuterię. Warto wybierać przede wszystkim odcienie miedziane, brązy, patyny lub w kolorze starego złota. Są po prostu mniej krzykliwe i dodadzą stylizacji elegancji.



 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Biżuteria Kolekcjonerska Biuro prasowe
2021-02-16 | 12:00

Biżuteria Kolekcjonerska

Pierścionek zaręczynowy z diamentem? Nie tylko. Kamienie takie jak rubiny, szafiry, szmaragdy oraz ostatnio bardzo popularne topazy, akwamaryny, cytryny czy granaty znalazły się na liście
Moda Pomysły na walentynkowe stylizacje od GO Sport
2021-02-11 | 16:03

Pomysły na walentynkowe stylizacje od GO Sport

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, więc najwyższa pora zaplanować coś wyjątkowego na ten dzień. Będzie on w tym roku nieco inny niż zwykle, więc i stylizacja na tę okazję
Moda Nie lada gratka dla miłośników mody z drugiej ręki.
2021-02-05 | 19:02

Nie lada gratka dla miłośników mody z drugiej ręki.

Po ogromnym sukcesie dwóch edycji Jestem Vintage, które spotkały się z miłym odbiorem przez Warszawiaków, również w lutym swoje kolekcje zaprezentują najlepsze

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Media

Gabi Drzewiecka: Należę do grona szczęśliwców, którzy w trakcie pandemii mieli pracę. Nie dotknęło mnie to aż tak bardzo pod względem finansowym

Prezenterka zapewnia, że pandemia nie odbiła się negatywnie na jej sprawach zawodowych. Co prawda w połowie ubiegłego roku po sześciu latach zakończyła współpracę z radiem Chillizet, ale nie wyklucza, że niedługo pojawi się w innej stacji radiowej. Na razie swoją autorską audycję „Gabinet dźwięku” kontynuuje online i jak podkreśla, nadal spotyka się ona z dużym zainteresowaniem odbiorców. Dziennikarkę można też oglądać na antenach telewizji TVN i Canal+, a jednym z największych wyzwań w najbliższych tygodniach będzie udział w programie Music MasterClass Fundacji Fabryki Norblina.

Finanse

Branża muzyczna dotkliwie odczuwa przedłużające się zamknięcie. Odbicie może potrwać co najmniej trzy lata

Polska branża muzyczno-festiwalowa przeżywa trudny okres w związku z pandemią COVID-19. Koncerty na żywo nie odbywają się już od wielu miesięcy, a artyści stracili dochody ze sprzedaży biletów, które są dla nich jednym z głównych źródeł przychodów. W jeszcze trudniejszej sytuacji ekonomicznej znalazły się też tysiące pracowników backstage’owych, takich jak dźwiękowcy, oświetleniowcy, choreografowie czy ekipy scenograficzne. Dziennikarz muzyczny Piotr Metz podkreśla jednak, że publiczność jest spragniona możliwości pójścia na tradycyjny koncert i obcowania z muzyką, dzięki czemu – po zakończeniu przymusowego przestoju – branża muzyczna może przeżyć prawdziwy boom.