Komunikaty PR

Postaw na złote buty i zabłyśnij na wiosnę

2021-02-23  |  15:00
Biuro prasowe

 

Gdy za oknem robi się cieplej i słońce zaczyna nas rozpieszczać, od razu mamy ochotę dodać sobie pazura do codziennej stylizacji. I to w zupełnie inny sposób niż za pomocą czerwonej szminki czy starannie ułożonych fal. Mimo, iż jest to moment, kiedy jeszcze ubieramy się na cebulkę, to elementem, który  śmiało możemy wyeksponować są buty!


 

Oczywiście, pierwszym wyborem i tym najbezpieczniejszym są te klasyczne - czarne. Jest jednak kolor, który pobudza każdą stylizację - złoto! Niezależnie od tego, ile masz masz lat - odpowiednio dobrana para może subtelnie dodać pazura do stylizacji lub błyszczeć niczym biżuteria. Latem, delikatne sandałki ze złotych pasków będą idealnie komponować się z opalenizną, zaś na wiosnę możemy ubierać je zarówno do dziennych klasycznych, jak i wieczorowych stylizacji. 

 

W naszej ofercie posiadamy zarówno szpilki, jak i sandały na 10,5 cm obcasie. Dzięki temu, że obuwie wykonane jest z wysokiej jakości naturalnej skóry z miękką wkładką, zapewnia nie tylko komfort użytkowania, ale także pięknie prezentuje się na nodze. - podkreśla Marcin Wójcik z firmy Bravomoda.


 

Nie ma nad czym się zastanawiać - podpowiadamy od czego zacząć:

  • na początek warto spróbować od połączenia klasycznych jeansów oraz t-shirta lub z uwagi na zimowy sezon, karmelowego lub szarego swetra. Bez dodatkowej, rzucającej się w oczy biżuterii,

  • krótka jednolita sukienka, do tego cieliste lub grafitowe rajstopy i złote botki to strzał w dziesiątkę na randkę,

  • zaś białe spodnie, koszula w paski i złote balerinki to kwintesencja marynarskiego looku.


 

Stylizacji może być nieskończona ilość. Ważne, żeby nie przesadzić i nie świecić się od głowy, aż po czubki palcy u stóp. Absolutnie nie łączmy złotych butów z krzykliwymi wzorami (np. bluzką w cekiny lub kurtką z dżetami).

 

Zwracajmy także uwagę na biżuterię. Warto wybierać przede wszystkim odcienie miedziane, brązy, patyny lub w kolorze starego złota. Są po prostu mniej krzykliwe i dodadzą stylizacji elegancji.



 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.