Komunikaty PR

Poznaj 2 nowości od BoboVita PORCJA ZBÓŻ!

2020-05-22  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.37 MB )

Starannie skomponowana dieta niemowlęcia to dla mamy priorytet. To dlatego każdego dnia świadomie podejmuje ona decyzje dotyczące zakupów dla dziecka – sięga po produkty, które wspierają prawidłowy rozwój maluszka. Zboża to jeden z najważniejszych elementów codziennego menu najmłodszych, a wybór tych odpowiednich nie może być kwestią przypadku. Z pomocą przychodzi BoboVita, oferując 2 nowe, wyjątkowo smakowite kaszki bez dodatku cukru.

Odkryj to, co dobre dla maluszka w nowościach BoboVita PORCJA ZBÓŻ:

  • bezpieczne i różnorodne zboża, takie jak owies czy proso, których każda partia przechodzi nawet ponad 600 testów jakości i bezpieczeństwa,
  • 0% dodanego cukru*, 0% konserwantów**, 0% barwników**, 0% wzmacniaczy smaku**,
  • wyjątkowo pyszne smaki, uwielbiane przez najmłodszych.

 

Nowości to:

  • BoboVita PORCJA ZBÓŻ bezmleczna owsianka z ryżem po 6. miesiącu życia

Opakowanie 170 g, cena rekomendowana: ok. 6,48 zł

  • BoboVita PORCJA ZBÓŻ mleczna jaglano-ryżowa banan-jabłko po 6. miesiącu życia

Opakowanie 210 g, cena rekomendowana: ok. 8,33 zł

* Zawierają naturalnie występujące cukry ze zbóż, owoców i mleka modyfikowanego.

** Zgodnie z przepisami prawa.

Ważne informacje: Zaleca się kontynuację karmienia piersią podczas wprowadzania pokarmów uzupełniających. Karmienie piersią powinno trwać tak długo, jak jest to pożądane przez matkę i dziecko. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.