Poznaj must-have eleganckiego mężczyzny
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Na zbliżający się Dzień Ojca krawat będzie idealnym prezentem, który na pewno ucieszy niejednego mężczyznę.
Mariusz Makowski polski inżynier budowlany, który na co dzień mieszka w Londynie zaprojektował nowoczesny krawat MakTie, który idealnie przylega do koszuli. Dzięki specjalnie zaprojektowanemu systemowi otworów umożliwia połączenie krawata z linią guzików koszuli, dzięki czemu krawat jest zawsze na miejscu. Produkt jest na tyle innowacyjny, że po kilkumiesięcznych testach postanowił wprowadzić krawat na rynek. Dzięki czemu ułatwił życie wielu innym mężczyznom.
Już sama historia powstawania krawatów MakTie jest bardzo ciekawa. Mariusz Makowski jako inżynier do pracy na budowie chodzi najczęściej elegancko ubrany. Częste spotkania i wyjazdy wymagają od Niego estetycznego ubioru. Do tego Brytyjska pogoda, czyli częsty deszcz i silny wiatr, sprawiały, że klasyczny krawat fruwał na lewo i prawo, a przy każdym schyleniu wysuwał się spod marynarki. Dlatego wpadł więc na pomysł, aby opracować krawat, który będzie na swoim miejscu przez cały dzień.
- „ Krawaty MakTie są w 100% klasycznymi krawatami. Ich konstrukcja nie uległa zmianie, więc wyglądają bardzo naturalnie. Natomiast te krawaty można przypiąć do guzików koszuli tzn. wymyśliłem taki system, że w wąskiej części krawata zastosowałem szereg dziurek, bardzo podobnych, które są w koszulach oraz dwie szlufki zamiast jednej. Tą wąską część krawata przekłada się przez te dwie szlufki i dopina się do guzików koszuli. Także dzięki temu patentowi krawat jest na miejscu. „ – Mówi Mariusz Makowski Szef marki MakTie.
Produkt polskiego inżyniera jest na tyle elegancki i wygodny w pracy, że coraz częściej sięgają po niego prezenterzy telewizyjni, stewardessy w samolotach, kierowcy autobusów, czy osoby prowadzące wszelkiego rodzaju imprezy. Korzystają z niego także klienci indywidualni, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo. Dzięki takiemu patentowi krawat jest zawsze na miejscu, nie przesuwa się z boku na bok i nie wysuwa się spod marynarki.
- „ System jest dość prosty i działa naprawdę bardzo dobrze. Moje rozwiązanie utrzymuje krawat blisko koszuli, zwiększa komfort, poprawia wygląd oraz bezpieczeństwo, chroni dużo lepiej przed przypadkowym zabrudzeniem. Wielu mężczyzn doceniło zalety tego krawatu z perspektywy czasu i dzięki temu moje krawaty stały się popularnym produktem. Dlatego postanowiłem go zabezpieczyć patentem. „ – Dodaje Mariusz Makowski Szef marki MakTie.
Ceny krawatów MakTie wynoszą od 129 zł do 155 zł. Są one dostępne w sklepie internetowym pod adresem www.maktie.co.uk. Warto pamiętać, by dobrać krawat, który będzie odpowiadał oczekiwaniom jak i do charakteru i osobowości mężczyzny. Z pewnością taki prezent ucieszy niejednego mężczyznę i stanie się stylowym elementem ubioru.
Poznaj krawaty marki MakTie
Bordowy jedwabny krawat o splocie diagonalnym. Cena 129.84 zł
Elegancki klasyczny krawat w kolorze bordowym jest wykonany z najwyższej jakości jedwabiu i jest wykonany ręcznie. Ponadczasowy design sprawia, że jest niezbędny w garderobie każdego mężczyzny. Specjalny delikatny splot zapewnia wspaniały, profesjonalny wygląd.
Granatowy jedwabny krawat w srebrne kropki. Cena 155.82 zł
Niebieski krawat w srebrne kropki. Wykonany z najwyższej jakości jedwabiu, ten ręcznie robiony krawat jest łatwy w dopasowaniu i idealny na każdą okazję. Subtelny krawat w kropki to idealny wybór zarówno do klasycznych biznesowych, jak i formalnych kreacji wieczorowych.
Zapraszamy do skorzystania z rabatu -20% na krawaty marki MakTie na www.rabatem.pl i spraw prezent mężczyźnie swojego życia – TACIE. Nowoczesność, styl i klasa, to coś co będzie go wyróżniać.
Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?
Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.