Poznaj wilczy świat marki Jack Wolfskin
Jack Wolfskin to brand z ponad 40-letnią tradycją, który od momentu powstania stawia na połączenie jakości, designu i miłości do natury. By jeszcze mocniej podkreślić swój charakter i idee przyświecające działaniom, marka rozpoczęła komunikację pod hasłem „We Live to Discover”.
W ramach prowadzonej kampanii „We Live to Discover” brand inspiruje do odkrywania siebie, świata i środowiska. Zachęca do spędzania czasu w outdoorze – do każdej aktywności na świeżym powietrzu, która pomaga tworzyć nowe doświadczenia i dystansować się od pędu codzienności. Inspirując do wyjścia z domu i otwarcia się na poszukiwanie nowych wrażeń, niekoniecznie tych ekstremalnych, marka chce także aktywizować swoich odbiorców do prośrodowiskowej postawy i odpowiedzialnych decyzji zakupowych.
Poszukiwacze przygód, entuzjaści outdooru i miłośnicy wysokiej jakości oraz najlepszych technologii z pewnością docenią nie tylko produkty niemieckiej marki, ale także idee przyświecające jej działaniom. Jack Wolfskin to brand, który łączy powyższe cechy, jednocześnie nie zapominając o realnych działaniach prośrodowiskowych, które są nieodłącznym elementem DNA marki. Ponad 40 lat istnienia pozwoliło zebrać nieocenione doświadczenie, a także zbudować tradycję oraz społeczność wiernych konsumentów.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży akcesoriów i ubrań outdoorowych, Jack Wolfskin oferuje wysokiej jakości produkty powstałe w procesie zrównoważonej produkcji, a jednocześnie zgodne z trendami i najnowszymi innowacjami. Marka stawia na pierwszym miejscu wytrzymałość swoich produktów w każdych warunkach, dlatego poddaje je szeregowi testów. W myśl hasła „Engineered in Germany. Proven in the Wild” cały asortyment marki jest precyzyjnie projektowany, a następnie testowany w outdoorze. Wycieczki górskie, przejażdżki rowerowe czy spacery z psem – produkty Jack Wolfskin sprawdzą się w każdej formie aktywności fizycznej i będą gwarantem wyjątkowych przeżyć.
Mając na uwadze troskę o środowisko, tak bliską dzikiej naturze marki, Jack Wolfskin angażuje do współpracy osoby i organizacje, które także cenią sobie ekologiczne podejście do życia i troskę o otoczenie. W związku z tym do wilczej rodziny od 2017 r. należy Martyna Wojciechowska, która jest oficjalną ambasadorką i twarzą marki. Jack Wolfskin Poland od lat podejmuje także szereg działań edukacyjnych dotyczących szerzenia wiedzy na temat natury i życia wilków, m.in. we współpracy ze Stowarzyszeniem dla Natury „Wilk”.
Więcej szczegółów – już wkrótce!
![Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1909366310,w_254,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję
![Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk](/files/_uploaded/glownekonf_1207706857,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
![SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA](/files/_uploaded/glownekonf_423925340,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Dom i ogród
![](/files/1922771799/pawlikowska-indianie-dzungla-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii
Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.
Handel
Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE
![](/files/1922771799/zeranska-branza-beauty-2,w_133,r_png,_small.png)
Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.
Ochrona środowiska
Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami
![](/files/1922771799/swierkosz-gatunki-drzew-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.